Beantwoord

Waarom geen gebruik kunnen maken van laatste aanbod KPN met Harman Kardon?

Al jaren heb ik een abbo op KPN. Het laatste contract is 06-10-2017 afgelopen, maar maak nog wel gebruik van de 200 min. bellen (met Compleetkorting) en zit er over na te denken om een 2-jarig zorgeloos abonnement met onbeperkt bellen te nemen. Helaas lees ik nu dat ik niet in aanmerking kan komen voor een Harman Kardon wegens de opgestelde voorwaarden.
  1. Vind dit een tekortkoming van de aanbieding voor diegenen die al jarenlang klant zijn en een nieuw contract willen aangaan met een significante verhoging van het vorige contract. Ik zie dit namelijk niet als een verlenging maar het opnieuw aangaan van een nieuw contract.
  2. Ook staat er: Het actieaanbod betreft een 2-jarig zorgeloos abonnement van KPN inclusief een gratis harman/kardon Onyx Studio 4 luidspreker. Zolang de voorraad strekt. Niet duidelijk wanneer die voorraad dan op is om er eventueel toch gebruik van te kunnen maken. M.a.w., het is een gok.
Zou aardig zijn geweest als de voorwaarden iets anders waren geformuleerd voor vaste klanten die hier ook graag gebruik van hadden willen maken met het aangaan van een hernieuwd abonnementscontract.

Groet
icon

Beste antwoord door Vikash 21 november 2018, 15:44

Goedemiddag @Luuz . Ik begrijp dat je graag gebruik wil maken van de gratis Harman/Kardon actie. KPN klanten die al een vast en/of mobiel abonnement van KPN hebben, ontvangen bij aankoop van een nieuw tweejarig Zorgeloos abonnement een gratis Harman/Kardon Onyx Studio 4 luidspreker. Wanneer je dus al een mobiel abonnement en/of vaste internetaansluiting hebt, en besluit om een (extra) tweejarig Zorgeloos abonnement af te sluiten, dan komt hij in aanmerking voor deze speaker.

Deze actie is dus alleen voor bestaande klanten die al diensten afnemen bij KPN. Ik zou je graag een ander antwoord willen geven, maar als jij besluit om jouw eigen abonnement te verlengen naar een Zorgeloos abonnement en daarnaast een nieuw 1 GB - 200 min/sms abonnement afsluit, voldoe je niet aan de voorwaarden om een gratis Harman/Kardon te ontvangen😥

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Luuz
Dit is een aanbod om klanten er toe te bewegen een 2e abonnement af te sluiten.
Dus komen bestaande klanten alleen maar in aanmerking als ze inderdaad een 2-jarig zorgeloos abonnement afsluiten, naast hun huidige abonnement.
Hier lijkt me niets mis mee en duidelijke taal.
Ben wel met je eens dat de strofe "zolang de voorraad strekt" niet goed is en ook klanten er van afhoudt om het abonnement af te nemen, want ze zijn dan toch te laten vermoeden ze.
Beter als de voorraad op is dat gewoon zeggen, dan stellen ze niemand teleur.
Hoi @huistijger
Een tweede abo afsluiten zou geen probleem zijn, maar partner wil geen onbeperkt bellen.
Ik wil dat wel, maar kan dit niet onder de voorwaarde van de lopende actie onder mijn eigen mobiele nummer.

Groet.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Luuz . Ik begrijp dat je graag gebruik wil maken van de gratis Harman/Kardon actie. KPN klanten die al een vast en/of mobiel abonnement van KPN hebben, ontvangen bij aankoop van een nieuw tweejarig Zorgeloos abonnement een gratis Harman/Kardon Onyx Studio 4 luidspreker. Wanneer je dus al een mobiel abonnement en/of vaste internetaansluiting hebt, en besluit om een (extra) tweejarig Zorgeloos abonnement af te sluiten, dan komt hij in aanmerking voor deze speaker.

Deze actie is dus alleen voor bestaande klanten die al diensten afnemen bij KPN. Ik zou je graag een ander antwoord willen geven, maar als jij besluit om jouw eigen abonnement te verlengen naar een Zorgeloos abonnement en daarnaast een nieuw 1 GB - 200 min/sms abonnement afsluit, voldoe je niet aan de voorwaarden om een gratis Harman/Kardon te ontvangen😥
Dank voor antwoorden. Duidelijk en ja ..... helaas geen speld tussen te krijgen.
Trouwe klanten (vanaf bellen al 35 jaar en daarna de rest) krijgen zelfs met verhogen van een abo (eigenlijk is het een hernieuwd contract op bestaand en gebruikt nummer) geen presentje.

Groet.
Vandaag toch gebruik gemaakt van de BF aanbieding "Zorgeloos Instap" (6gig data, onbeperkt bellen)met 2 EU korting nu 19 EU. Vast bellen onbeperkt weekend en avond uitgezet. Besparing 9,50.
Had een bel-abo voor 8,50. Voor de nieuwe situatie ben ik dus maar 1 EU meer kwijt en heb ik daar 6 Gb voor terug. Ik ben voorlopig weer tevreden.

Groet.
Reputatie 7
Badge +15
Wat goed om te lezen dat je er toch bent uitgekomen.☺
Na het afsluiten van het nieuwe abonnement kan je via www.kpn.com/speaker je aanmelden voor de speaker. Heb je dit al gedaan?
Beste @Vikash
Dit nieuwe contract wel op hetzelfde 06nummer laten zetten. Kan ik dan alsnog mij aanmelden voor een speaker?

Groet.
Reputatie 7
Badge +15
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je een nieuw abonnement had afgesloten i.p.v een verlenging van een bestaand KPN mobiel abonnement. Je kan gebruik maken van deze actie als je een (extra) tweejarig Zorgeloos abonnement afsluit. Excuses voor de verwarring.
Ik had iets duidelijker moeten zijn. Blijft mijn mening wel staan, te weten: ik had sinds 06-10-2018 geen contract meer dus geen abo voor bepaalde tijd. Betaalde nog wel een jaar voor de toen geldende tarieven, maar zonder contract en vooropgesteld abonnement. Dit nieuwe contract zie ik dus als een nieuw abonnement welke aan de gestelde voorwaarden zou kunnen voldoen van de speakeraanbieding.
Ik zal wel iets over het hoofd zien en nogmaals, ik ben weer tevreden.

Groet.
Correctie: sinds 06-10-2017 geen contract meer.
Reputatie 7
Badge +15
Wanneer je dus al een mobiel abonnement en/of vaste internetaansluiting hebt, en besluit om een (extra) tweejarig Zorgeloos abonnement af te sluiten, dan komt hij in aanmerking voor deze speaker.

Het gaat hier niet om een extra en nieuw tweejarig Zorgeloos abonnement; je hebt een bestaand KPN abonnement verlengd. Ik zou graag willen vertellen dat je deze Speaker toegezonden krijgt, maar helaas voldoe je niet aan alle voorwaarden.

Reageer