Vraag

Waarom is mijn pluspakket niet gratis?

  • 20 September 2021
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

In mijn factuur betaal ik nog steeds voor het plus pakket. Terwijl ik KPN compleet heb.  Nu heb ik erover gebeld.  En heeft de persoon mijn mobiel gekoppeld met mijn kpn thuis. Dit ook al eerder via de app gedaan.  Nou moet ik op 1 okt weer bellen om dit rond te krijgen.  Wel vreemd. Ik wil het gewoon geregeld hebben. En mij. Teveel betaalde facturen. Terug hebben. Ik snap dat mensen dit vergeten zodat ze lekker teveel blijven betalen.  Goed geregeld bij KPN. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dennis Wesdorp. 
Niet zo negatief Dennis, er is niemand bij de KPN die je extra geld wil aftroggelen.
Maar ze moeten nu wel weten wie je bent dus vul vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Dennis Wesdorp. en welkom op ons forum!

Het klopt inderda@huistijger al aangaf, niemand binnen KPN is er op uit om jou zoveel mogelijk geld af te troggelen. Ik zag dat je jouw gegevens al hebt ingevuld (waarvoor mijn dank) en kon dus direct aan de slag voor jou.
Vanaf 26 juni heb je mobiel bij ons en op 20 september is de korting op het pluspakket op gratis gezet. Ik heb van de periode van 26 juni tot 20 september de kosten van het pluspakket aan je gecrediteerd. Deze creditering zal op jouw eerstvolgende factuur van je vaste diensten in mindering worden gebracht. Dan is dat in ieder geval opgelost. Rest mij nog wel de vraag waarom/waarvoor je 1 oktober moet terug bellen. Dat kan ik niet herleiden uit jouw topic.

Hoi Nico, 

dank je voor de actie. Dat was ook de vraag vandaag toen ik belde. Helaas kon dat niet volgens de medewerker. En zou hierom op 1 okt terug moeten bellen. Daarom was ik ook een beetje boos geworden. Maar hij kon het niet veranderen. Ik ben blij dat jij dat wel dus heb kunnen doen.  En lijkt me ook niet meer dan logisch dat het meteen geregeld kan worden. Maar echt waar de persoon aan de lijn beweerde echt dat hij het mobiel abonnement met thuis abonnement alleen kon koppelen. En voor mijn geld op 1 okt terug moest bellen.  Gaat het verder nu automatisch in de toekomst?   Ik ga er vanuit van wel. 

Groet Dennis

Reputatie 6
Badge +10

Hoi Nico, 

dank je voor de actie. Dat was ook de vraag vandaag toen ik belde. Helaas kon dat niet volgens de medewerker. En zou hierom op 1 okt terug moeten bellen. Daarom was ik ook een beetje boos geworden. Maar hij kon het niet veranderen. Ik ben blij dat jij dat wel dus heb kunnen doen.  En lijkt me ook niet meer dan logisch dat het meteen geregeld kan worden. Maar echt waar de persoon aan de lijn beweerde echt dat hij het mobiel abonnement met thuis abonnement alleen kon koppelen. En voor mijn geld op 1 okt terug moest bellen.  Gaat het verder nu automatisch in de toekomst?   Ik ga er vanuit van wel. 

Mijn excuses dan voor die foute informatie, kon gelijk hersteld worden hoor (Wat ik nu dus voor jou gedaan heb) Gaat nu helemaal automatisch elke maand!