Beantwoord

Waarom krijg ik geen compleet korting op het abonnement van mijn dochter?

  • 18 February 2020
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Beste,

Ik heb nu al een aantal maanden een abonnement voor mijn dochter, maar krijg haar niet toegevoegd om korting te krijgen. Wij hebben KPN Compleet, ze woont thuis. Ik heb hier eerder al contact over gehad met een medewerker en deze zou haar toevoegen, omdat het mij nog steeds niet lukt haar toe te voegen. Ze staat wel toegevoegd in het overzicht. Zodra ik haar wil toevoegen aan de voordelen, blijf ik foutmelding krijgen. 

Hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 February 2020, 21:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Parents, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zolang het nummer in aanmerking komt en ook voldoet aan de voorwaarden, zou het aangemeld moeten kunnen worden voor KPN Compleet / Hussel. Je geeft aan dat ze wel in het overzicht staat, om welk overzicht gaat het dan? In MijnKPN, bij gekoppelde nummers? Want ik ben benieuwd, kan je ook MB's delen met het 06-nummer van je dochter? En wat zie je terug op de facturen, staan hier de voordelen voor het 06-nummer op of toch nog niet?

Om je hiermee verder te helpen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer van je dochter? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Parents, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of is het inmiddels al opgelost voor jou?

Reageer