Beantwoord

waarom nog geen spotify family in het ik ben volledig pakket van KPN?

  • 27 February 2019
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

In verschillende ruimte of ieder zelf zijn muziek kunnen streamen is toch iets van nu.

Waarom dan bij het "ik ben compleet" geen Spotify family gratis?
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 February 2019, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Muziek52, Spotify (premium) is geen onderdeel van KPN Compleet. De voordelen van KPN Compleet zijn : €5,00 korting per mobiel abonnement, dubbel zoveel data en minuten/sms, onderling MB’s delen, gratis onderling bellen en gratis zenders. De voordelen die je krijgt zijn afhankelijk van de abonnementen die je bij ons afneemt. We lichten de voordelen toe op deze pagina. Het lijkt er niet op dat de voordelen voorlopig veranderen. Je kunt wel gebruik maken van Spotify Premium of Family via KPN. Spotify Premium kun je toevoegen aan je mobiele abonnement en aan je tv/internet abonnement voor € 8,99 per maand. Spotify Family kun je toevoegen aan je abonnement als je gebruik maakt van een nieuw tv/internet abonnement van KPN voor € 13,99 per maand. Hoe dit zit kun je lezen in dit topic. Mocht je er vragen over hebben, stel ze vooral! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Muziek52, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Hoi Marina,

Bedankt voor je goede uitleg.
Jammer, dat er geen uitzicht is in het veranderen van de voordelen van KPN compleet.

Gr,

Hans

Reageer