Beantwoord

Waarom zo moeilijk met Spotify

App ik naar spotify moet ik bij kpn zijn. Chat ik met kpn dan verwijsen ze mij naar een spotify link. Uiteindelikk heb ik nog steeds niet mijn al tijden gebruikte spotify terug met mijn zelf gemaakte afspeellijst. Ik vibd dat ZOOOOOOO SLECHT.
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 oktober 2018, 17:16

@Feyenoord020: bedankt voor het invullen. Je hoeft trouwens niet elke keer een nieuw topic aan te maken maar je kan gewoon hieronder reageren. 🙂

Ik heb een kijkje genomen en ik zie dat jouw account wel Premium is. Ik denk dat je bent ingelogd met het verkeerde account dus mijn advies is om uit te loggen bij Spotify, en daarna weer in te loggen met de juiste gebruikersnaam. Ik stuur je een privébericht met die gebruikersnaam. En dan kan je gewoon ongestoord muziek luisteren.

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb kpn compleet, dus GRATIS Spotify premium maar kijk ik op mijn abonnement gegevens dan staat daar dat het UIT staat. Waardeloos toch? Sorry hoor voor mijn wat boze benadering maar ik ben dit gedoe Zooooo Zat. Dit is al zeker de 4de keer.
Leest KPN Deze llachten ook? En doen ze er iets mee? Vergeet Kpn dat er ook mensen zijn die van die vaktaal geen sjugger hebben maar wel graag Spotify Premium willen beluisteten?
Sorry voor al mijn schrijffouten.
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Feyenoord020, wat balen dat het maar niet wil lukken. We lezen alles maar soms door drukte duurt het wat langer. Kun je je gegevens (klantnummer/postcode huisnummer) invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het voor je uit zodat er geen onduidelijkheden meer zijn.
Reputatie 7
Badge +23
@Feyenoord020: bedankt voor het invullen. Je hoeft trouwens niet elke keer een nieuw topic aan te maken maar je kan gewoon hieronder reageren. 🙂

Ik heb een kijkje genomen en ik zie dat jouw account wel Premium is. Ik denk dat je bent ingelogd met het verkeerde account dus mijn advies is om uit te loggen bij Spotify, en daarna weer in te loggen met de juiste gebruikersnaam. Ik stuur je een privébericht met die gebruikersnaam. En dan kan je gewoon ongestoord muziek luisteren.
Reputatie 7
Badge +23
Is het gelukt @Feyenoord020? Als ik nog wat kan doen dan hoor ik het graag.

Reageer