Beantwoord

Wat is mijn service id

  • 13 February 2020
  • 11 reacties
  • 1895 keer bekeken

Wij hebben ook het zelfde probleem,niemand wilt ons helpen, we worden ook van kastje naar de muur gestuurd, Onze huidige provider Online wilt niks zeggen, nieuwe provider wilt graag service ID weten anders kunnen we geen internet aansluiten. Wieowie wilt ons helpen? we zijn ten einde raad!

 

Mvg, T.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 February 2020, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Tubin, welkom op het forum! Begrijp ik het goed dat je nu bij Online zit en overstapt naar een andere provider? Dan moet je namelijk ook bij Online zijn met vragen. Als je geen klant bent bij ons kunnen wij niets van je inzien. 

 

Dag Eric, 

 

Bedankt voor je snelle reactie, waardeer het enorm! Ik heb met online 3x gebeld vandaag, zij willen niet helpen, en heeft het steeds over privé kwestie,  eerst sturen zij ons naar KNP, maar jullie kunnen niks inzien, dit snap ik volledig, hoe krijg ik online zo ver om ons service ID te geven? 

Daar hoort een privépersoon zich ook helemaal niet druk om te maken. Een provider hoort bij een aanvraag het Service ID (het kenmerk van de aansluiting op jouw adres) op te vragen bij de netwerkbeheerder. Meestal KPN NetwerkNL.

Wie is je nieuwe provider?

Dag Peter,

 

onze nieuwe provider is Budget alles in 1,

Oh nee, hè… :drooling_face::tired_face:

Goedkoop is….

Slechte klantenservice o.a. 's Avonds en in het weekend al helemaal niet.

Op dit forum alleen maar klachten over deze (vh NLEx)

ohhh verkeerde keuze? ja ons budget is niet groot, vandaar deze keuze. wat raadt u ons aan? KNP en Ziggo is te duur. Maar goed hoe kom ik aan service ID nr?

Bij Online blijven, of T-mobile of Tele2. Maar niet dié! Dan zal je wsl dat ID, welke eigenlijk helemaal niet voor privépersonen beschikbaar is alleen voor netwerkbeheerders, ook helemaal niet zelf nodig.

Ikzelf zou dat Budget ding annuleren.

ohhh dank u voor de snelle reactie, is het nog te annuleren? contract gaat pas per 19 maart in, heb pas deze week aangesloten,

nee Online heeft ook geen goede service en verbinding, elke 5min valt internet weg vandaar we ook weg willen,

 

 

Wettelijk mag je binnen 14 dagen na tekening nog annuleren.

Online heeft ook geen goede service en verbinding, elke 5min valt internet weg vandaar we ook weg willen,

Of Budget (die naam al) dan zo’n goede keuze is mijn inziens twijfelachtig. Op dit forum ook veel vragen omdat men bij Budget gewoon geen "gehoor” kreeg bij storingen. Maar KPN kan dan natuurlijk ook niet helpen. (geen klant, dus geen klantgegevens, zoals Erik al aangaf).

Op sommige dingen moet je gewoon niet te veel willen besparen.

KPN is met internet (50 Mb/s) en TV ook maar € 52,50.

op goed om te horen we gaan meteen annuleren,

we willen alleen internet, ik ga eens kijken bij T-mobile.

 

nogmaals bedankt en een fijne avond,

 

Grt,

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Tubin, welkom op het forum! Begrijp ik het goed dat je nu bij Online zit en overstapt naar een andere provider? Dan moet je namelijk ook bij Online zijn met vragen. Als je geen klant bent bij ons kunnen wij niets van je inzien. 

 

Daar hoort een privépersoon zich ook helemaal niet druk om te maken. Een provider hoort bij een aanvraag het Service ID (het kenmerk van de aansluiting op jouw adres) op te vragen bij de netwerkbeheerder. Meestal KPN NetwerkNL.

Wie is je nieuwe provider?

 

Het klopt dat providers dit inderdaad onderling horen te regelen. Als ik het zo hoor hoe dit gaat kan ik me voorstellen dat je er liever vanaf ziet. Bij ons is een abonnement met alleen internet (50 Mbit) €42,50. Maar kijk vooral goed rond en vergelijk je opties. Let daarbij, voor zover mogelijk, niet alleen op de prijs, maar ook op de dingen eromheen.