Beantwoord

Wat vind jij van KPN Compleet?

• 18 mei 2015
  • 69 reacties
  • 5695 keer bekeken

Toon eerste bericht

69 reacties

Reputatie 7
Badge +30

poelenco schreef op 9 dec '15 om 18:44u

Zit er in de belminuten trouwens ook iets van bellen in het buitenland??

Hoi,

Er zijn verschillende losse bundels te koop, maar standaard zit dit er niet bij in, helaas.

poelenco schreef op 9 dec '15 om 18:44u

Maar wat mij ook opviel is, dat er staat dat je bij afsluiten van een mobiel en dus compleet, kunt kiezen uit HBO of pluspakket, maar een 2de abonnement kan niet ook kiezen, waarom niet? Dat zou wel rechtvaardig zijn.

Ik denk dat je het iets anders moet zien. Zodra je 1 Mobiel abonnement en 1 iTV (alles-in-1) abonnement hebt krijg je 1 TV-pakket gratis. Zodra je 2 mobiele abonnementen hebt krijg je niet nog een pakket ofzo (wel natuurlijk de 5€ korting en verdubbeling en gratis bellen). Het TV-pakket dat je krijg kan je wissellen tussen HBO, pluspakket en kidspakket.

Robin

Reputatie 1
dat weet ik, maar ik bedoel dus het eerste mobiele abonnement kan 1 tv pakket kiezen , maar een 2de mobiele abonnement kan niet ook een pakket kiezen.

Reputatie 7
Badge +30

poelenco schreef op 9 dec '15 om 18:52u

dat weet ik, maar ik bedoel dus het eerste mobiele abonnement kan 1 tv pakket kiezen , maar een 2de mobiele abonnement kan niet ook een pakket kiezen.

Nee. Je krijg 1 TV-pakket zodra je 1 of meerdere mobiele abonnementen hebt. Je krijg niet meer TV-pakketen als je meer mobiele abonnementen hebt. De contractant van het alles-in-1 pakket kan deze wijzigen.

Robin

Reputatie 2
RobinFlikkema schreef op 9 dec '15 om 18:55upoelenco schreef op 9 dec '15 om 18:52udat weet ik, maar ik bedoel dus het eerste mobiele abonnement kan 1 tv pakket kiezen , maar een 2de mobiele abonnement kan niet ook een pakket kiezen.

Nee. Je krijg 1 TV-pakket zodra je 1 of meerdere mobiele abonnementen hebt. Je krijg niet meer TV-pakketen als je meer mobiele abonnementen hebt. De contractant van het alles-in-1 pakket kan deze wijzigen.

Robin

Wat het daardoor voor veel mensen ook interessanter maakt om (indien 4G niet belangrijk is en je al tevreden bent met 3G), hooguit één mobiel abonnement onder te brengen bij KPN en te combineren (Compleet) met je alles-in-1 abonnement en tijdens de actie periode die Simpel heeft, onbeperkt bellen en smsen met 1Gig voor een tientje te nemen, want ondanks de verdubbeling en korting die je ook op meerdere abonnementen krijgt bij KPN, is het verschil in prijs hierin enorm!

Reputatie 4
Badge +2
Een andere aanpak is om 1 "vol" account met data te nemen en voor de rest basisaccounts (zonder internet). Je kunt immers data delen! Reden dat ik dit zeg is dat Simpel GEEN mogelijkheid biedt om betaalde SMS af te schermen. In mijn geval kwan het er op neer dat binnen 1 dag het sms tegoed van mijn dochter doorschoot en ze iedere maand 15 Euro (de "belliniet") kwijt was. Ik werk niet bij KPN maar ben gestopt met"goedkope" providers.

Groetjes Menno
Reputatie 3
Badge +2
Hugo_ schreef op 18 mei '15 om 08:17uWij zijn heel benieuwd naar jouw ervaringen met KPN Compleet. Waar ben je tevreden over? En wat kan er nog beter? Deel hier je mening!

Ik kan slechts in beperkte mate over kpncompleet oordelen.

Mijn voordeel als alleenstaande niet-lineair kijkende niche-gebruiker zijnde, beperkt zich helaas tot dubbele belminuten en data (internet thuis en mobiel* abo).

Met de (nu 150) belminuten ben ik wel tevreden, echter een goedkoopst actueel abo zou al hetzelfde opleveren.
Van de data (nu 11GB), krijg ik hoogstens 3GB weg (toch al bijna twee keer het gemiddelde?), een kleinere bundel zou ook voldoen.

Iets van keuzevrijheid zou wel leuk zijn, maar de kostprijs per grote emmel GB's zal het denkelijk niet toestaan...

Het is nog steeds "familie" voordeel, of hoogstens "gezins" voordeel.

En die moet je maar net hebben.

dorie...

Wacht ff... Over wiens familie gaat het hier eigenlijk?

*recent mobiel abo :-p

Reputatie 2
Badge
Hier nog een alleenstaande.

Ik had al vanuit mijn relatie een alles in een abonnement standaard met 2 ontvangers.

Doe ik 1 ontvanger weg, mijn ex heeft de tweede tv mee, ben ik duurder, want dan moet ik gaan betalen voor spotify en opnemen.

Ik heb nog even aan play zitten denken. Dus internet, bellen en play.....maarja komt daar nog spotify bij.

Totaal kom je dan op 37,50 (internet) +14,99 (play) +9,50(bellen), 10,00 (spotify) = 71,99

En play heeft geen bbc waar ik nu juist wel naar kijkt. 

Nu mijn standaard compleet gemaakt met een mobiel abonnement van 150 min en 1 gb voo 27,50.

Welke dus nu verdubbeld wordt qua min en gb en 5 euo korting.

En HBO erbij.

Dus er zit nu stukje voordeel bij mijn mobiele abonnement. Het enige voordeel.

Ik kwam van t-mobile en de prijs ligt nu lager dan mij hen.

Reputatie 7
Badge +30
Maar kan je op die Pioneer geen internet radio luisteren?

Overigens heeft de wel of geen TV/radio aansluiting weinig met Compleet te maken

Robin
Tot nu toe tevreden. Wij hadden al bellen (vast), TV en internet bij KPN en nu met mobiel abo erbij zijn we dus compleet geworden. Krijg 5 euro korting op mn mobiele abonnement + dat we 10 euro p/mnd uitsparen op het tv Plus pakket. Ik heb dit niet helemaal uitgezocht zoals sommige anderen die gereageerd hebben, maar gevoelsmatig bespaar ik nu 15 euro per maand. Inderdaad jammer dat er niet nog een extra gratis tv pakket wordt vestrekt bij het aansluiten van een tweede mobiele abonnement. Dus daar nog maar even over nadenken/ uitzoeken.

Reputatie 3
Ook ik heb plezier van KPN Compleet. Alleen zou ik graag willen zien dat Uitzending gemist standaard al 10 dagen is ipv. 2. Dan zou ik kunnen kiezen voor HBO ipv het Plus pakket. Die extra zenders mogen mij gestolen worden. Het liefst zie ik mijn Compleet als volgt:

- Alles in 1 standaard Glas.

- Sim only mobiel abo

- KPN Compleet met:

- 10 dagen Uitzending gemist

- HBO

- € 5,- korting voor mobiele abo.

Misschien een idee voor de toekomst: Bij 3 abo's of meer mag je twee TV pakketten kiezen of 1 pakket en €5,- korting. 

Reputatie 1
Op KPN Compleet past Spotify Family natuurlijk perfect.
Voor iedere Mobiel gebruiker een Spotify profiel..:D

Nog meer mensen over de streep trekken.
Reputatie 2
Leuk initiatief, momenteel glasvezel 500mbit alles in 1 en 3 mobiele abbo's, zou wel fijn zijn om bij meerdere mobiele abbo's meerdere tv pakketen te geven, binnekort eindigen er 2 en dan hoeven we niet perse bij kpn te blijven omdat 1 abbo al genoeg is voor bijv pluspakket. We zien wel wat voor aanbieding op ons pad komt...
Ik was tevreden tot ik vandaag mijn mailbox opende en tot mijn verbazing zag dat mijn zenderpakket was veranderd. Wat blijkt: mijn inwonende zoon is afgelopen zaterdag met zijn nieuwe mobiele telefoon naar de KPN winkel gegaan. De medewerker keek in het systeem en zag dat op ons adres KPN compleet aanwezig is (diverse mobiele abonnementen en TV/internet/bellen met Pluspakket). Het Pluspakket stond gek genoeg niet in het systeem. Dat vertelde de medewerker mijn zoon en die heeft meteen gekozen voor het FOX sportpakket. En helaas kan ik dat pakket niet per direct wijzigen, want eens per maand kan een wijziging doorgevoerd worden.
Is het een idee dat in het systeem een markering komt wanneer de namen van de contractant van het mobiele abonnement en de contractant van het alles-in-1-pakket niet dezelfde zijn? De medewerker wordt hier dan op gewezen. Het beangstigt mij dat anderen zo maar wijzigingen in mijn contract van TV, Internet & Bellen kunnen aanbrengen.

Een teleurgestelde en ietwat ontevreden klant.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @MarianL, welkom op het forum!

KPN Compleet is een extra dienst, waarbij meerdere contractanten aangemeld kunnen zijn. Het gaat erom dat het factuuradres overeenkomt om van de voordelen gebruik te kunnen maken. Het is een kwestie van onderling afspraken maken, daar er bij KPN Compleet meerdere contractanten van verschillende abonnementen zijn.

Wanneer er wijzigingen per individueel abonnement gedaan worden, dan kan alleen de contractant dat doen.

Ik hoop dat dit het een en ander verduidelijkt.

Gelukkig is het bijna oktober en kun je het pluspakket weer aanzetten, nog 4 dagen! Je kunt het pakket online wisselen of via de app van MijnKPN.
Het antwoord is mij duidelijk. En het is voor mij volstrekt logisch dat alleen een contractant op zijn abonnement een wijziging kan doen.
Toch heeft een winkelmedewerker zonder mijn toestemming mijn contract van een betaalde Pluspakket omgezet naar het gratis FOX sportpakket. En vertelt u mij dat het gelukkig bijna 1 oktober is en ik nog 4 dagen mag genieten van deze fout! Overigens gaf de tv ontvanger aan dat ik per 23 oktober het pakket kan wijzigen. U kunt zich wel voorstellen dat ik niet zo gelukkig bij het lezen van dat bericht.

Mijn man heeft maandag meteen telefonisch contact opgenomen met jullie klantenservice en de hele situatie uitgelegd. Uw medewerker heeft alles rechtgezet en 24 uur later was alles weer zoals het was. Chapeau!

Ik ben tevreden en dat was ik al sinds mei 2013.
Reputatie 1
Kan helaas niet zeggen dat ik er echt tevreden mee ben. :(

https://forum.kpn.com/kpn-compleet-7/mijn-kpn-compleet-ervaring--428381

KPN mobiel is wel prima.
Reputatie 3
Badge +3
Ben er mee tevreden maar de (extra)voordelen verschillen nogal, sterk dit ten gevolge van het pakket waar je op geabonneerd bent
Ik zou persoonlijk liever korting op mn mobiel abonnement hebben dan een verdubbeling. Heb namelijk alles-in-1 standaard 4G. Dus onbeperkt bellen en smsen en 5gb internet (en 500 mb verlengvoordeel). Ik zou niet weten wat in met 10,5 gb internet moet :p
Mee eens want wat heb je aan dubbel onbeperkt bellen? en zelf heb ik 10g dus dat word 20g nou dat aak ik nooit op.
En ik gebruik veel internet zit bijna nooit op WiFi alleen thuis.

Reageer