Beantwoord

wel internet tv bellen en mobiel, maar niet de combi voordeel

  • 21 May 2020
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb juist mijn mobiele abonnement verlengd zodat ik de voordelen zou houden van de combi deal zoals extra zender pakket korting op mijn abonnement en mbs delen. Maar nu ben ik alles kwijt, betaal ik meer en krijg ik minder. Hoe kan dit? Anders had ik wel een goedkoper abonnement ergens anders afgesloten met meer mbs en onbeperkt bellen bij t-Mobile als ik toch geen voordeel krijg op mijn pakket.

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 May 2020, 08:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Bowe ,

De voordelen worden vanzelf zichtbaar. Mocht je twijfelen of alles goed geregistreerd staat? Je kunt de registratie van jouw producten op twee plekken ook zelf regelen. 

Je kunt in MijnKPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op ‘producten’ en dan op product toevoegen.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina:

 

Realiseer je wel dat je met het nieuwe KPN Hussel niet meer alle voordelen hebt, die je vroeger wellicht kende bij KPN Compleet.

 


De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Reputatie 7

Hey @Bowe, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt. Klopt helemaal wat Noordzee zegt. Ik heb daar niks aan toe te voegen. Heb je nog vragen, stel ze dan gerust :) 

Reageer