Beantwoord

Wel MB's delen maar geen minuten

• 15 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 588 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Als je KPN Compleet bent heb je bij meerdere mobielen wel de mogelijkheid om MB's te delen maar is het niet mogelijk om minuten te delen. Ik vind dit nou niet echt logisch, de ene gebruiker belt meer en de ander maakt meer gebruik van internet, althans dit is in mijn gezinssituatie het geval en denk bij meerdere. Als KPN het klanten makkelijk wil maken en transparant wil zijn waarom wordt deze optie dan niet geboden?

Een verbeterpuntje lijkt me en tevens een uniek sellingpoint 🙂
icon

Beste antwoord door Maaike_ 18 augustus 2017, 14:36

Zoals ik in mijn vorige reactie aangaf is het een bewuste keuze van KPN om enkel de Mb's deelbaar te maken. Dit komt doordat onze databundels beperkt zijn in hoeveelheden en daarmee ook de 'deel' mogelijkheid (de grootste bundel is 50 GB, zonder KPN Compleet voordelen). Onze mobiele bundels zijn veelal onbeperkt waardoor het voor ons momenteel niet mogelijk is om deze deelbaar te maken.
Wellicht komt hierin in de toekomst nog verandering maar voor nu is het dus enkel de Mb's die je kunt delen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Hallo JOE62, goed punt! KPN heeft er bewust voor gekozen om voor nu alleen de Mb's deelbaar te maken maar ik zal je suggestie doorgeven.
Reputatie 4
Zoals ik in mijn vorige reactie aangaf is het een bewuste keuze van KPN om enkel de Mb's deelbaar te maken. Dit komt doordat onze databundels beperkt zijn in hoeveelheden en daarmee ook de 'deel' mogelijkheid (de grootste bundel is 50 GB, zonder KPN Compleet voordelen). Onze mobiele bundels zijn veelal onbeperkt waardoor het voor ons momenteel niet mogelijk is om deze deelbaar te maken.
Wellicht komt hierin in de toekomst nog verandering maar voor nu is het dus enkel de Mb's die je kunt delen.
Reputatie 7
Badge +31
Alleen de 2 goedkoopste abonnementen hebben een "beperkt" aantal minuten/sms. De overige abonnementen zijn onbeperkt. Delen daarvan wordt dan niet echt mogelijk.
Afgezien van een toestel erbij of niet zijn dit de huidige mobiele abonnementen (ook 1 jaar af te nemen):
https://www.kpn.com/mobiel/sim-only/budget/2-jaar
@Maaike_ ik snap eigenlijk in je reactie niet wat je bedoeld met ' zoals in mijn vorige reactie aangeven .....' omdat ik niet eerder een dergelijk bericht geplaatst heb. Komt je reactie uit een andere post oid?

Zoals ik heb aangeven weet ik dat het nu niet mogelijk is om minuten te delen, vandaar een verbeter idee? Ik ben geen techneut en als leek lijkt me dat het principe hetzelfde is/werkt. We wachten het wel af.
Reputatie 7
Badge +31
Aangezien veel abonnementen zijn voorzien van onbeperkt bellen/sms is het met die sowieso al niet mogelijk om minuten/sms te delen. Want hoeveel zijn er t.o.v. het abonnementsbedrag? Zou dan raar zijn als je onbeperkt kan delen met een van de 2 abonnementen die nog wel een beperking hebben. En met een abonnement van 100 of 200 minuten zit je er toch ook weer niet op te wachten om minuten weg te geven.
Iets wat onbeperkt is kun je niet delen. Want was is de helft van onbeperkt???

Kom je tekort dan heb je kennelijk een te klein abonnement genomen . . . 😉

Kom je tekort dan kun je altijd een extra bundel nemen met bv. 250 MB/min./sms

Dit zijn de mobiele abonnementen bij kpn momenteel:
https://www.kpn.com/mobiel/sim-only (of je ze nu met of zonder toestel neemt)
Even een reactie op PeterG, iedereen begrijpt wat onbeperkt is maar er zijn ook mensen die 400 minuten hebben en waar 2 abonnementen in een huishouden zijn en waar de een iets meer minuten verbruikt dan de ander, dus denk ik dat het de KPN siert om voor deze klanten deze mogelijkheid te geven of alvast een keuze te kunnen laten maken tussen MB of minuten.

Niet iedereen heeft de zelfde portemonnee om een abonnement met onbeperkt bellen te kunnen afsluiten.
De extra bundel kost ook geld terwijl je partner minuten weggooit. 🤔
Reputatie 7
Badge +28
Ha @Caddy57, welkom! Fijn dat je de moeite neemt om te reageren op dit topic. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt en zal intern nog eens de wens tot het delen van minuten aankaarten. Wie weet verrassen we je in de toekomst ermee. Voorlopig staat het in ieder geval niet op de planning.
Hallo Marcia, het doet me goed dat er naar gekeken wordt ik vind het zonde dat ik belminuten te kort komt op dit moment en dat het vrouwtje de belminuten die ingekocht zijn verliest.

greetings, Caddy57
Reputatie 7
Badge +31
Bij de huidige abonnementreeks is onbeperkt bellen € 2 (per maand) meer dan een beperkte belbundel. Op alle abonnementen is onbeperkt beschikbaar.
Met een beperkte portemonnee (hier dito) zou ik áltijd die € 2 extra doen. Sta je nooit voor verrassingen. Die wel eens hoger dan die € 2 zullen zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor deze toevoeging, Peter!

Reageer