Beantwoord

Wie kan mij vertellen wat er met mijn abonnement gebeurd???

  • 30 October 2019
  • 2 reacties
  • 184 keer bekeken

Beste lezer,

 

Ik ben nu 3? weken bezig om het beloofde abonnement te krijgen zoals het destijds aan de telefoon is beloofd door een collega. Hussel was net nieuw, dus hij kon mijn KPN Compleet abonnement omzetten, waardoor het goedkoper werd. Collega was van KPN Klantbehoud!

Alles zou hetzelfde blijven, maar ondertussen hebben we geen FoxSport meer, opnemen is eruit gehaald, de beloofde kortingen zijn niet meer verwerkt….

 

Ik heb al meerdere keren contact gehad met collega’s, telefonisch of via de chat.. Vorige week heeft ene Bo beloofd alles in orde te maken. Van het weekend weer contact gehad naar aanleiding van een factuur wat dus totaal niet klopt. Werd er gezegd dat er niets meer veranderd kan worden in mijn account.. Hoe dan?  Nou ik moest geduld hebben want maandag werd alles weer verwerkt.

 

De verwerking… er word een pakket gestuurd om de HD ontvanger te retourneren.. dus hoe kan ik dan straks nog TV kijken? Ik heb ook al betaald tot 23 november.. dus waarom moet ik nu binnen 2 weken alles terug sturen?

 

 Ik word ondertussen echt behoorlijk gek en geïrriteerd. Ik ben overgehaald om toch te blijven, met een leuke actie en wat kortingen, maar ik heb er de afgelopen 3 weken alleen maar gezeik van.

 

HELP aub.. ik wil heel graag gewoon normaal mijn pakket hebben en van dit gezeik af zijn. De beloofde dingen die Bo ook heeft bevestigd graaaaaaag in orde maken.

 

DANK U WEL

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 November 2019, 13:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

@O-J Taal  Welkom op ons KPN forum. Jammer om te lezen dat er een pakket wisseling niet goed gaat. Ik heb via je forum profiel de gegevens erbij gehaald en zie inderdaad dat je al vaker contact hebt opgenomen met ons voor problemen met deze wijziging :slight_frown:  Kan je me precies aangeven wat voor pakket bij het eerste gesprek afgesproken was? Dan kan ik voor je kijken wat in mijn mogelijkheden ligt. Ik hoor graag van je! 

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer