Beantwoord

Wijzigen KPN compleet pakket

Ik heb KPN Compleet met het Plus pakket gratis en Fox Eredivisie betaald. Nu wil ik dit wijzigen in KPN Compleet met Fox Sports gratis en het Plus pakket betaald. Ik heb alles al geprobeerd maar ik kan geen mogelijkheid vinden om dit te wijzigen,
Ik weet wel iets van computers maar s.v.p. de uitleg niet te ingewikkeld.

Bedankt,
Petra
icon

Beste antwoord door Nadia 2 januari 2019, 10:01

Hey Petra, de aller beste wensen voor het nieuwe jaar 🙂 Helaas, je kunt kiezen uit het Pluspakket of FOX Sports Eredivisie. Deze twee zenderpakketten zijn als optie bij de KPN Compleet voordelen te kiezen. Je kunt op kpn.com/wissel de twee manieren vinden om het pakket om te wisselen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen,
Als je wel weet hoe je in "MijnKPN" kan inloggen, dan kan je het daar omzetten.
* Na het inloggen kies je bovenin voor Producten.
* In het scherm dat je dan krijgt klik je op "U bent compleet"
* Dan krijg je een scherm met linksbovenin je pakket voor Thuis. Bij mij heet dit "Internet en TV". Bij jou kan de naam iets anders zijn, maar je ziet net onder die naam ook staan "Pluspakket"met daarachter het woord "wijzigen:
* Klik op "wijzigen"en je kan je gratis pakket wijzigen naar FoX Eredivisie. Dan alleen even bevestigen door op de knop Wijzigen te klikken.
* Nu je die wijziging hebt doorgegeven wordt je pluspakket automatisch betaald terwijl je Foxpakket gratis wordt.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Petra49, welkom op het KPN forum. Fijn dat Ward_ je al snel te hulp is geschoten 🙂 Goeie vraag ook, je kunt op kpn.com/wissel de twee manieren vinden om het pakket om te wisselen.
Mag ik je vragen waarom je het wilt omwisselen? Fox Sports kost € 7,50 p/mnd (t/m 1 februari 2019) en het Pluspakket is € 10,00 p/mnd. Het is dus rendabeler om het zo te laten staan. Na 1 februari maakt dat niet uit, want dan zijn de prijzen voor beide pakketten gelijk 🙂
Nadia,

Ik wil niet FOX Sports Eredivisie inruilen tegen het Pluspakket maar Fox 6 Sport zenders, prijs v.a. 1 feb € 14,99 p/mnd.

Groetjes,

Petra49
Kan ik Fox Sports (alle zenders) niet toevoegen en dan Fox Eredivisie verwijderen?

Groetjes,

Petra49
Reputatie 7
Badge +10
Hey Petra, de aller beste wensen voor het nieuwe jaar 🙂 Helaas, je kunt kiezen uit het Pluspakket of FOX Sports Eredivisie. Deze twee zenderpakketten zijn als optie bij de KPN Compleet voordelen te kiezen. Je kunt op kpn.com/wissel de twee manieren vinden om het pakket om te wisselen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag 🙂

Reageer