Beantwoord

Wijziging KPN naar KPN Hussel zakelijk

  • 22 March 2021
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Beste Mensen,

 

Ik ben gebeld door een medewerker van de KPN met de vraag of ik ons abonnement wilde omzetten naar zakelijk Hussel. Daar zijn wij akkoord mee gegaan want alles zou hetzelfde blijven maar de abonnement prijs zou naar beneden gaan en er zou een een gratis extra ontvangstkastje toegestuurd worden. Fijn natuurlijk maar het abonnement is ondertussen omgezet maar ons Spotify account is ineens beëindigd en wij hebben geen extra ontvangstkastje ontvangen. Ik heb de Spotify nodig voor het verzorgen van mijn yoga en pilateslessen. Graag zie ik dat het abonnement precies zo overgenomen wordt als afgesproken en ons een extra wifi kastje toegestuurd wordt. 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 March 2021, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bianca Koppelle-Tinkhof ,

Jij hebt een vraag over jouw zakelijke KPN-abonnement. 

Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. De  zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 
 

Je kunt eventueel ook bellen naar 0800-0403.