Beantwoord

Wijziging pakket

  • 12 december 2016
  • 3 reacties
  • 261 keer bekeken

Hallo,
Ik heb gisteren via het menu op tv mijn pakket gewijzigd.
Mijn Fox Sports opgezegd (is gelukt) en Fox Sports Eredivisie en Ziggo Sports toegevoegd.
Deze laatste 2 zijn nog niet te zien.
Mijn vraag is: dit zou ook direct zichtbaar moeten zijn?
icon

Beste antwoord door Paul_ 14 december 2016, 10:26

@Botje1972 heeft via een privébericht laten weten dat alles nu werkt zoals het hoort 🙂 Er was vertraging in de orders door dat gevecht van zaterdag. Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Afhankelijk van de situatie zou dit een paar uur kunnen duren (Worst case scenario). Was de oude opzegging volledig verwerkt? Het kan namelijk zijn dat de "oude" order nog open stond, dit zorgt er voor dat nieuwe orders niet verwerkt kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Botje1972, welkom! Goed dat je het hier meldt. Sjors geeft al een mogelijk oorzaak. Maar als het nog steeds niets werkt neem ik graag een kijkje achter de schermen. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
@Botje1972 heeft via een privébericht laten weten dat alles nu werkt zoals het hoort 🙂 Er was vertraging in de orders door dat gevecht van zaterdag. Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!

Reageer