Wil jij KPN wel eens een lesje leren? Dit is je kans ;-)

  • 20 oktober 2015
  • 0 reacties
  • 862 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Die keer dat je ons belde omdat het internet niet werkte, het moment dat je een monteur wilde inplannen om je thuispakket te installeren of toen je je mobiele abonnement als jarenlang trouwe klant wilde verlengen. Is die positieve, óf juist negatieve ervaring je bijgebleven en kun je niet wachten om die met ons te delen? Dan nodig we je graag uit voor onze Klantendag op 5 november!

Wat is Klantendag?

Op donderdag 5 november is het weer zover: de Klantenservice afdelingen binnen KPN zetten de deur in Groningen open voor een groep enthousiaste, nieuwsgierige en kritische klanten. Op Klantendag willen we namelijk graag van jou horen wat je nu eigenlijk van KPN, onze diensten en service vindt.

We zijn ontzettend benieuwd naar hoe jij het klant-zijn bij KPN ervaart: van het afsluiten van een abonnement, de levering en het gebruik van de diensten, tot het melden en de afhandeling van een klacht. Met jouw feedback doen we er alles aan om de meest-klantvriendelijke dienstverlener van Nederland te worden!

Wie zoeken we?

Meedoen aan Klantendag is alleen mogelijk als je ook daadwerkelijk KPN-klant bent. Daarnaast is het belangrijk om enige ervaring met onze serviceverlening te hebben. We willen immers graag van jouw ervaring(en) leren.

Heb je ooit een klacht ingediend? Is die naar tevredenheid opgelost? Heb je een duidelijke mening, ben je niet bang om die te delen en sta je open voor een goed gesprek? Als je deze vraag met een volmondig ‘JA!’ kunt beantwoorden, dan zoeken we jou!

Het programma

Bij aankomst verwelkomen we je met een kopje koffie en thee. Daarna volgt een presentatie waarin we het doel van de Klantendag toelichten. In de presentatie is aandacht voor:

-              KPN als bedrijf

-              Het Mooiste Contactfonds

-              NPS voor de klant en klantexpert

-              Verbetering van onze processen (omtrent Glasvezel en VVDSL)

-              Mogelijkheid tot het stellen van (kritische) vragen aan KPN

Na de presentatie krijg je een rondleiding over de Save afdeling, waarbij je kunt meeluisteren met de klantexperts om ze per gesprek jouw feedback te geven. Hierna gaan we samen om tafel om de bevindingen en conclusies door te nemen.

En tot slot sluiten we af met een hapje, drankje en klein presentje!

Hoe kun je je aanmelden?

Mail je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres naar socialmedia@kpn.com. Je mag één introducé meenemen, vermeld deze persoon ook alvast in je aanmelding. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over verdere details. Zien we je op 5 november? :-)


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer