Beantwoord

Wissel van Abonnement en bijbehorende gratis pakketten.

• 15 november 2015
  • 1 reactie
  • 389 keer bekeken

Indien je van je pakket wilt wisselen van Premium naar standaard of ansers om let dan op dat je rekening moet houden met het feit dat de KPN compleet haar systeem 1x er week (ja je leest het goed!!) bijwerkt. Dit houdt nu in mijn geval in dat ik een week lang geen gerbuik kan maken van iets dat ik wil kiezen. Daarbij moet nog 1 dag (24 uur) bijgeteld worden voor de verwerking van de wissel.

KPN het is nu al 2015 hoor! Ik ben nu van Premium naar standaard gewisseld dus kost het me geen geld maar stel je voor dat je van standaard naar Premium wisselt. De datum van wissel wordt je meteen berekend echter je kan in het slechtste geval pas na 8 dagen genieten van je nieuwe gekozen pakket terwijl je wel meteen mag betalen! Mijns inziens niet correct. Zet gewoon even bij www.kpn.com/wissel op de website een melding dat de verwerking op vrijdagen gebeurt en dat het dan 9 dagen kan duren. NU moet je als klant 6 keer bellen om je wissel doorgevoerd te krijgen en dan te horen krijgen dat het 9 dagen duurt! Hier wordt ik in ieder geval niet blij van.

icon

Beste antwoord door Marcia_ 17 november 2015, 10:30

Beste Diesel,

Wat vervelend dat het in jouw geval zo lang heeft moeten duren! Normaliter is zowel een wijziging van Standaard naar Premium en andersom als een wissel van één van de gratis Compleet pakketten binnen 24 uur geregeld. Is het voor jou inmuddels verwerkt? Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste Diesel,

Wat vervelend dat het in jouw geval zo lang heeft moeten duren! Normaliter is zowel een wijziging van Standaard naar Premium en andersom als een wissel van één van de gratis Compleet pakketten binnen 24 uur geregeld. Is het voor jou inmuddels verwerkt? Excuses voor het ongemak!

Reageer