Beantwoord

Wisselen gratis zenderpakket: er is iets fout gegaan

  • 13 July 2021
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb mijn pakket gewisseld van espn naar pluspakket, maar ik kan het niet meer terug zetten, omdat ik steeds de melding krijgt dat er iets fout is gegaan en geen pakketten kunnen worden opgehaald, kunnen jullie dat oplossen voor mij?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 July 2021, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @danny47, is dat het zenderpakket wat je uit KPN Compleet gratis hebt? Dat kan een keer per maand gewijzigd worden, als je het op dat moment net had gewijzigd kan het nog niet opnieuw aangepast worden, ook niet door ons. Of is het een zenderpakket dat los staat van Compleet en probeer je die nu te wijzigen? Als dat het geval is kan het zijn dat de wijziging nog niet volledig was afgerond en dat de pakketten daardoor niet getoond konden worden. 

Kan je dat vertellen? Dan kan ik met je meedenken.

Reputatie 2
Badge

Ja, het is inderdaad het gratis pakket in de kpn compleet, ik had 18 juni espn omgezet naar plus, dus moet ik nog 4 dagen wachten begrijp ik?

Reputatie 7

Klopt, in dat geval zal je het over een 4-5 dagen weer kunnen aanpassen :slight_smile: