Beantwoord

Wisselen van Pluspakket naar Fox Sports lukt niet

  • 29 July 2019
  • 5 reacties
  • 468 keer bekeken

De decoder zegt dat ik niet kan wisselen naar een pakket wat ik nu betaalt (FS) afneem.
En áls ik dan wissel van pakket gaat m'n pluspakket uit, lees ik hier.

Wat een gedoe....

Moet dus eerst FS uitzetten, dan kan ik naar dat pakket wisselen > pluspakket gaat uit. Dat moet ik dan (kwartiertje later??) weer betaalt aanzetten.

Waarom zo lastig, KPN?

Als jullie het in jullie systeem makkelijker kan doen, graag. Mijn toestemming heb je.

Wil nu gewoon FS gratis (ivm prijs per 5 sept.) en pluspakket betaalt.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 July 2019, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi Peter. Helemaal eens dat dit omslachtig is!
Als ik het voor je ga doen komt het ongeveer op hetzelfde neer! Uiteraard doe ik dat met liefde, geef me een seintje en dan zet ik het om.
geef me een seintje en dan zet ik het om.

Graag @Erwin_ 😄
Je laat even weten als het gedaan is?

(kan ik tenminste een ander de "schuld" geven als het op de Digitenne ontvanger / Fox Sports Go niet helemaal lekker gaat doordat het pakket even uit staat 😝)
Kijk... dit wil ik dus niet:

KPNgebruiker in ander topic: ik heb mijn Plus abonnement omgeruild in een Fox Sports abonnement (i.c. met Compleet). Ik kon via de KPN-app (buitenshuis) naar alle fox kanalen kijken, maar vandaag zie ik ze niet meer in de app staan (behalve fox sports 1 dat in het basispakket zit). Hoe kan dit? Ik ben er wel vanuit gegaan dat ik via de app buitenshuis naar alle zenders kan kijken.

Dan laat ik het liever zoals het is. Never change... (ook al kost het geld)

Voor de duidelijkheid: ik wil beide pakketten behouden. Liefst Fox Sports nu met Compleetkorting. (maar ze maken het dus wel moeilijk)
Daar ga ik niet van uit, @PeterG . Ik heb de gratis zender nu omgezet naar Fox Sports en je pluspakket als betaald in het systeem gezet. De wijzigingen zouden met een paar uurtjes rond moeten zijn. Laat je weten of het allemaal gelukt is?
Hoi, @Erwin_ . Dank je wel! 😃 Hier had ik zelf, zoals je zult begrijpen, even geen 'zin' in 😉

Volgens de 'blokjes' in "mijn zenderpakketten - geabonneerd" is Fox Sports nu Compleet pakket.

Overigens staat daar nog wel een foutje i.d. tekst!

In de kleine gele tekst staat nog letterlijk:
Fox Sports Eredivisie gratis
voordeel van KPN Compleet.

De naam van het blokje is wél al aangepast met alleen Fox Sports.
Maar in die toevoeging m.b.t. KPN compleet mag "Eredivisie" nu ook wel weg, toch? 🤔 😜

Ik ben blij met de wijziging van FS. Eindelijk lekker tennis kijken. Het oude totaal-pakket was me nét iets te prijzig.