Afgelopen week zijn wij overgestapt naar KPN compleet. Op de zonnige maandagochtend stond de monteur aan de deur om alles voor ons over te zetten en het een en ander aan te sluiten. Echter begon mijn eerste kennismaking met KPN al goed. De beste monteur zat het werk een beetje tegen en begon te vloeken en met dozen tegen mijn lantaarns aan te gooien. Toen ik hem vervolgens zei rustig te blijven snauwde hij terug: ‘help me dan het lukt me niet’. Vervolgens kwam ik even later van boven naar beneden gelopen en waren de radiozenders van mijn radio veranderd: ‘bah wat een kut zender had je erop staan, ik heb de wat anders op gezet’.
‘WELKOM BIJ KPN’
Vervolgens was de beste man de deur uit en toen begon het feest met KPN. Mijn mb’s van mijn mobiel zouden verdubbeld worden omdat ik KPN compleet had. Meneer het probleem is opgelost en uw mb’s zijn verdubbeld. Jammer dat ik hier eerst drie keer voor moest bellen en gemiddeld 30 min in de wacht moest staan.
Het volgende feest, de interactive tv van KPN. Volgens de monteur zou dit geheel naar behoren werken. Niets is minder waar en hebben we hier ‘maar’ twee keer voor hoeven bellen voordat dit probleem was opgelost.
Dan hebben we nog zoiets als een ‘gratis’ tv pakket. KPN biedt de Keuze uit een extra zender pakket of FOX sports. Uiteindelijk de keuze gemaakt voor het FOX sports pakket. Natuurlijk gaat ook dit niet bij KPN in een keer goed en hebben wij het extra zender pakket van KPN en niet de FOX sports. Hier betalen wij dan ook netjes voor en is er niets gratis.
(Ohja, de eerste factuur hebben wij al ontvangen)......
Dan hebben wij nog een vaste telefoonaansluiting die is afgesloten bij KPN. Hier hebben we nog maar een magere 4 keer over gebeld en deze werkt nog steeds niet. Wederom is mij bij elke keer bellen toegezegd, dat de lijn binnen 24 uur zou werken. Niets is minder waar en wachten we nog steeds op een telefoontje van KPN.
Als klapper op de vuurpijl........ de factuur van KPN vandaag. De producten / diensten van KPN werken nog niet eens naar behoren en het geld is al van mijn rekening afgeschreven. Uiteraard is de beloofde €17,50 korting voor het eerste half jaar ook niet terug te zien op de factuur.
kortom de afgelopen week veel aan het bellen (wachten) geweest met KPN en veel valse beloftes gekregen van KPN. Nooit verwacht van een bedrijf dat zoveel klasse uitstraalt en van zo’n enorme omvang is, de service zo dermate slecht is. Ik heb dan ook zeer grote spijt dat ik bij mijn vorige aanbieder ben vertrokken....
Mark Meenderink
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel