Zenderpakket wijzigen

  • 13 September 2020
  • 8 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik wil graag wisselen van pluspakket naar foxsports, maar mijn bedrag wijzigt dan ook. Bij pluspakket staat 0,00 en bij fox €12,99

hoe kan dit?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil graag wisselen van pluspakket naar foxsports, maar mijn bedrag wijzigt dan ook. Bij pluspakket staat 0,00 en bij fox €12,99

hoe kan dit?

Heeft u een Hussel abonnement? Dan kan dit niet. Althans, niet gratis dus.

Nee ik heb nog het ouderwetse alles in 1 compleet, dit kon wel altijd

Ik wil graag wisselen van pluspakket naar foxsports, maar mijn bedrag wijzigt dan ook. Bij pluspakket staat 0,00 en bij fox €12,99

hoe kan dit?

Heeft u een Hussel abonnement? Dan kan dit niet. Althans, niet gratis dus.

Nee een alles in een compleet pakket

Maar kan je dus niet meer wisselen met een Kpn compleet?

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Mirrie79

Is het inmiddels gelukt met het wijzigen van je KPN Compleet zenderpakket? Wanneer je via MijnKPN het FOX Sports zenderpakket aanzet, heb je zowel het Pluspakket als het FOX Sports pakket en ga je dus voor laatstgenoemde betalen. Als je in plaats van het Pluspakket het FOX Sports zenderpakket wilt, kun je dit omwisselen via deze pagina. Kom je hiermee verder? 

Wordt dit dan later naar €0,00 aangepast??

Wordt dit dan later naar €0,00 aangepast??

Bij pluspakket staat namelijk €0,00

Reputatie 5
Badge +10

Hoi Mirrie, 

Tarieven van je abonnement/zenderpakket worden niet na wijziging aangepast. Ik raad je aan om de specifieke instructie om je zenderpakket te wisselen op te volgen. Enkel op die manier wissel je het ene gratis zenderpakket om voor het andere gratis zenderpakket. Ik hoop dat het zo duidelijk is. :relaxed:

Reageer