Beantwoord

Zenderpakket wisselen Compleet

  • 1 december 2018
  • 7 reacties
  • 192 keer bekeken

Badge
Ik heb vanmiddag eredivisie live gewisseld voor het pluspakket het verwijderen van eredivisie live ging heel snel maar het pluspakket is nog niet toegevoegd gebeurd dit handmatig?
Heb de klantenservice gebeld maar dit kan wel 24 uur duren.
icon

Beste antwoord door Cees58 4 december 2018, 18:48

Het pluspakket is actief bedankt voor de reactie en voor de support.
TopπŸ‘
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Cees, goede vraag. Gemiddeld is een zenderpakket binnen 15 minuten omgezet maar het duurt maximaal 24 uur inderdaad. Maar je hoort wel het ene zenderpakket te houden tot de omzetting is gedaan naar het nieuwe zenderpakket. Heb je de wissel aangevraagd in MijnKPN via het onderstaande scherm?

Badge
Ik heb het gedaan via mijn kpn app
eredivisie was binnen 15 minuten weg maar het pluspakket zit er nog steeds niet in.
Reputatie 7
Badge +24
Ik lees net een intern bericht dat er problemen zijn met het wisselen van zenderpakket (bij Compleet). De verwachte oplostijd is morgen. Dan zou de wijziging vanzelf moeten doorlopen. Ik houd de boel hier in de gaten en als ik een update voor je heb zal ik het hier delen! Excuses voor het ongemak.
Badge
Oke graag bedankt dan wachten we het af.
Reputatie 7
Badge +24
@Cees58: volgens mij moet het Pluspakket inmiddels actief zijn. 🙂 Laat het vooral weten indien er nog problemen zijn!
Badge
Het pluspakket is actief bedankt voor de reactie en voor de support.
TopπŸ‘
Reputatie 7
Badge +24
Mooi zo! 🙂 Graag gedaan. Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.

Reageer