Beantwoord

Zenderpakket Ziggo Sports toevoegen lukt niet

  • 13 June 2020
  • 8 reacties
  • 310 keer bekeken

Goedendag,

Wij proberen het zenderpakket te openen maar blijft erg lang staan op een moment geduld aub. na vele keren alles opnieuw herstarten, de modem en de ontvanger blijven wij hetzelfde probleem houden. Hoe kunnen wij dit nu oplossen? zouden graag ziggo willen hebben.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 June 2020, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Witka, welkom op het forum. 

We hebben inmiddels meerdere meldingen hiervan ontvangen en we zien ook dat de activatie blijft hangen. Dit is inmiddels opgepakt door onze technische dienst, ze werken hard aan een oplossing. 

Ik wil je vriendelijk verzoeken om dit even af te wachten. Mijn excuses voor het ongemak. 

Hoi Witka, wij hebben gisteren geprobeerd Ziggo Sports Totaal toe te voegen. Leek allemaal OK, ook bevestigingsmail ontvangen, zou binnen 15 minuten moeten werken.  Lukt nog steeds niet. Vanmorgen gebeld met KPN, er is blijkbaar een foutmelding daar gelogd, en “daar gaat men vast naar kijken”.
Nog even afwachten dus

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @GeorgeNijmegen,

Dit pakket is bij mij sinds vanmorgen te gebruiken (activatie gisteren aangevraagd) Er is alleen geen mail verzonden ter bevestiging. Staat het ook nog niet actief in MijnKPN? 
Ik had even de hoop dat de problemen opgelost waren, maar ik lees nog voldoende mensen die nog wachten tot de activatie erdoor is. 

Hoi Chris, in MijnKPN staat bij “Mijn zenderpakketten” dit pakket “Ziggo sport totaal pakket” gewoon genoemd. Ook bij “uw extra opties”  staat dit pakket in de lijst met de andere zaken die we hebben zoals Fox Sports en Spotify Family.  Dus administratief lijkt alles OK.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @GeorgeNijmegen

Als hij in het lijstje staat is het pakket gewoon actief gezet en zal je op 233 en verder moeten kunnen kijken. Houd er rekening mee dat als je een eigen zenderlijst gebruikt, je zelf Ziggo sport dient aan te vinken. 

 

Hoi Chris, ik zag zojuist een mailtje van KPN dat vanmiddag is binnengekomen dat de bestelling verwerkt is en alles gereed is.  Ik heb het uiteraard snel gecontroleerd en inderdaad, het werkt nu !
Bedankt voor het meedenken!

 

Reputatie 7
Badge +16

Goed om te horen @GeorgeNijmegen. Dat betekend dus dat het problemen zich aan het oplossen zijn. Na 3 maanden zijn we weer hard aan sport toe, dus een goed teken! 🙂

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, alles zou nu weer goed moeten werken. Laat het me weten mocht dat niet zo zijn. :relaxed: