Beantwoord

zie de korting niet bij verhoging abbo.

  • 22 October 2020
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Heb mijn abb verhoogd van 5Gb 150sms/min €21,50 naar  5Gb onbeperkt sms/min €22,50 maar zie nu niet meer de € 5 korting erbij staan terwijl we Kpn Compleet hebben...dus het lijkt wrl of €1 meer nu €6 meer word… Ik hoor graag van u hoe het nu werkelijk zit...

icon

Beste antwoord door Heine 28 October 2020, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @tdm

Bedankt voor je reactie op het KPN Forum. Als je een abonnementswijziging hebt aangevraagd die de volgende maand/factuurperiode ingaat, zie je daar inderdaad de KPN Compleet/Hussel korting niet bij staan. Uiteraard krijg je deze korting wel gewoon, zo lang je aan de voorwaarden blijft voldoen. Ik raad je aan om, nadat de wijziging is ingegaan, nog weer even je abonnement te bekijken via MijnKPN. Verder is het ook altijd goed om de factuur daar even te checken. 

Dit was ook toegezegd door een kpn medewerker,wat schetst mijn verbazing toen we gisteren de factuur ontvingen, de €5 korting was zowel bij mijn als bij mijn vrouw dus niet in mindering gebracht...communicatie bij kpn laat echt te wensen over.

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval is het misschien goed als ik even met je meekijk, @tdmIk wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?