Beantwoord

Ziggo en Fox bestellen

  • 3 August 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb gisteren geprobeerd ziggo sport pakket en eredivisie weer aan te zetten. Wel met nieuwe lay-out . Kan tot Onschrijving Zenders en Voorwaarden de cursor verplaatsen maar Pakket bestellen blijft grijs en rechts in bovenhoek melding In behandeling kan 10 minuten duren en daar blijft het bij? 

mvrgr Paul

icon

Beste antwoord door Paul Herr 4 August 2020, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Paul Herr, welkom hier. 

Het lijkt erop dat er nog iets bij jou in behandeling staat waardoor er geen nieuwe wijziging kan worden gedaan. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Heb ik nu gedaan. 

Mvrgr

Paul

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie dat sinds 30 minuten geleden een wijziging is doorgelopen`en dat nu FOX Sports en Sport1 aanstaan. 

Je mist nu nog Ziggo Sports? En lukt het op dit moment via de ontvanger ook niet? 

Fox sport en ziggo sport totaal pakket staan nu beide aan. Heb je het gereset? Nu kon ik door naar aanzetten en dat ging eerst niet.

Dus opgelost 👍thanks nu kan ik weer alles zien. 

Mvrgr

Paul

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou hier graag de credits voor willen hebben, ik heb echter helemaal niet gedaan. :wink:

Fijn om te lezen, ben blij dat alles nu goed werkt.