Beantwoord

Ziggo Sport toevoegen aan KPN Compleet

Ik ben al jaren vaste klant bij KPN met een compleet pakket.
Nu ben ik ook een groot Formule 1 fan en is Ziggo Sport een kanaal die daarom niet kan ontbreken. Echter is dit kanaal bij KPN enorm duur en daarom geen optie voor mij. Nu kan ik 2 dingen doen:
1. Overstappen naar Ziggo
2. KPN vragen of er geen optie bestaat om met KPN compleet ipv. FOX Sports Eredivisie, Plus- of Kids Pakket te kiezen voor Ziggo Sport
Dit laatste heeft mijn voorkeur omdat ik verder een tevreden klant ben van KPN.
Ik weet zeker dat ik niet de enige klant ben die KPN hier enorm blij mee zal maken. Tensloten lijkt het mij een win-win situatie. De Klanten blij, jullie meer compleet pakketten!

Ik hoor graag hou jullie hier tegenover staan?

Groet NIels

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Koen_1 11 februari 2017, 16:02

Hoi Niels, welkom op het forum! Ik vind het een goed idee om Ziggo Sport Totaal aan de mogelijke KPN Compleet zenderpakketten toe te voegen. Ik geef je suggestie intern door aan de mensen die er over gaan 🙂 Ik hoop dat de mogelijkheid op korte termijn toegevoegd gaat worden!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Niels, welkom op het forum! Ik vind het een goed idee om Ziggo Sport Totaal aan de mogelijke KPN Compleet zenderpakketten toe te voegen. Ik geef je suggestie intern door aan de mensen die er over gaan 🙂 Ik hoop dat de mogelijkheid op korte termijn toegevoegd gaat worden!
Reputatie 1
Badge
Dit zou voor mij een reden zijn waardoor ik mijn Vodafone abonnement ook bij KPN onder breng. Dit heb ik tot op heden nog niet gedaan omdat het niet echt relevant was voor mij. Vodafone was toch iets voordeliger uiteindelijk dan KPN.
Ik lees ook even mee. Volgens mij ben ik alweer contract vrij.
Reputatie 7
Badge +16
Ik zou het ook een goed idee vinden om ZiggoSport bij een KPN Compleet pakketwissel te zien staan. Ben alleen bang dat Ziggo hier geen toestemming voor geeft. Omdat hun een concurrent zijn. Wil je ZiggoSport? Prima, zegt Ziggo. Laat KPN klanten maar € 15,50 p.m. betalen. 😞
Koen schreef:

'
Hoi Koen
All een update of antwoord van KPN gehad?

Groet, Niels
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Niels, op dit moment is hier helaas nog niks concreets over bekend. Indien het zenderpakket toegevoegd wordt zal dit op kpn.com officieel aangekondigd worden!
Reputatie 7
Badge +16
Koen schreef:

Is hier al wat meer info van @Koen_1???
Reputatie 4
Badge +1
Hier sluit ik mij bij aan dat er meer keuze moet komen. Op dit moment geldt voor ons dat er, in dit huishouden, alleen volwassenen zijn met een hekel aan voetbal. 😠
Graag meerdere pakketten toevoegen 😛
Beste,

Zit onder tussen al jaren bij KPN en ben er erg tevreden over.
Momenteel heb ik alles in 1 pakket in huis en zit te overwegen om mijn mobiel ook bij kpn over te sluiten. Alleen vind ik het erg jammer dat je NIET voor ziggo sport kunt kiezen! Extra zender pakket heb ik al en voetbal vind ik wel leuk, maar de formule 1 is wel vele maler leuker ben ook grote F1 fan en ga hier dit jaar ook naar toe!
Afgelopen jaar heb ik zelfs betaald voor ziggo sport. Nu loopt mijn abonnement af en het zou tof zijn als ik voor ziggo sport kan kiezen!
Anders heeft t voor mij geen zin om over te stappen naar KPN!
Hopelijk kunnen jullie iets voor mij betekenen!

Met vriendelijke groet,

Guido
Reputatie 2
Beste KPN,

Ik zou het als sportliefhebster zeker een toegevoegde waarde vinden als het mogelijk wordt om Ziggo Sport Totaal te kiezen als pakket voor KPN Compleet! Nu is de keuze wel beperkt.

Groeten, KPNgebruiker
Reputatie 7
Badge +27
@Guudje: Welkom op het forum! Ik kan je geen toezegging doen dat Ziggo Sports wordt toegevoegd aan KPN Compleet. Je kunt het altijd tegen betaling afnemen. We krijgen dit verzoek vaker, zoals in dit topic goed is te zien. Ik hoop dat dit helpt om Ziggo Sports toe te voegen aan Compleet. Als er wijzigingen in pakketopties of het zenderaanbod plaatsvinden gebeurt dat meestal in juli. Hou de berichtgeving rond die tijd even in de gaten.

@KPNgebruiker: Ik noteer een +1 van jou 🙂 We hebben beperkte invloed in de keuze maar we zorgen dat elk verzoek wordt meegenomen in de overweging. Hoop dat dit helpt!
Zet mijn naam er dan ook maar bij! Ik zie ziggo sport graag terug in het compleetpakket!
Reputatie 4
Badge +1
@Joran Dan mag je mijn naam er ook bij zetten! Overigens is dat niet een +1 maar een +4, want het hele gezin is Formule 1-fan 😀 😀 😀 😀

Reageer