Beantwoord

Ziggo sports toevoegen lukt niet

  • 4 July 2020
  • 20 reacties
  • 271 keer bekeken

Reputatie 1

04-07-2020

 

Probeer al twee dagen het Ziggo pakket toe te voegen,   helaas kom ik niet in het menu van KPN via de TV.  ook via de mobiele app of computer lukt het niet.

Vanmorgen 45 minuten aan de telefoon met KPN,  blijkt er een lopende actie/mutatie te lopen op mijn abonnement.  ik heb niets aangevraagd of gewijzigd.  De medewerker van KPN kon ook niet zien wat er aangevraagd is.   Na lang wachten was het resultaat bel maandag maar terug. 

Heeft iemand dit ook gehad en wat was de oplossing?

 

U kunt op dit moment helaas geen bestelling plaatsen. Sorry hiervoor. Wij zijn druk bezig om onze systemen te verbeteren. Probeert u het later nog eens. Hebt u Internet Thuis en krijgt u deze melding in het weekend? Dan kunt u op maandag weer hier terecht.

 

Mocht er een KPN medewerker meelezen,  

 

icon

Beste antwoord door RobertBrand 5 July 2020, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Hallo @RobertBrand , kijk ook hier eens:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-heeft-storing-formule-1-fans-mogelijk-de-dupe/

Reputatie 7
Badge +24

Hi Robert, 

Ik zal gelijk gelijk het slechte nieuws geven. Jouw account wordt bij ons intern gemigreerd. Ontzettend balen dat dit juist dit weekend is gedaan. 

Is het een idee dat je dit via je mobiel of laptop gaat kijken? Eventueel casten naar je tv? Dit kan via https://go.ziggosporttotaal.nl/ zover ik het nu heb kunnen vinden. 

Ontzettend sorry hiervoor. 

 

Hallo @Alex_P  wat wordt met onderstaande bedoeld:

Jouw account wordt bij ons intern gemigreerd. 

???????????

Reputatie 7
Badge +24

Zojuist elkaar gesproken. Laat je even weten of het zo lukt?

Reputatie 7
Badge +22

@Alex_P als de klant daar naartoe gaat, werkt die inloggegevens dan wel als die gemigreerd wordt? 🤔

Reputatie 7
Badge +22

@JanD van TotaalTV moet je niet heel serieus nemen, want nu zeggen dat de storing verholpen is:

KPN lost storing op: Formule 1 niet in gevaar

Dit is gewoon verkeerde info geven. Sorry, maar dit lost het probleem niet op. Vervuil die topics niet zo met die TotaalTV. 

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P als de klant daar naartoe gaat, werkt die inloggegevens dan wel als die gemigreerd wordt? 🤔

Terechte vraag. Je kunt, als het goed is, los de wedstrijd bestellen. Dus los van je abonnement. Aan de rechter kant maak je een account aan en kun je los afrekenen via iDeal. 

In dit geval was dit gelukkig geen probleem. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +24

@JanD van TotaalTV moet je niet heel serieus nemen, want nu zeggen dat de storing verholpen is:

KPN lost storing op: Formule 1 niet in gevaar

Dit is gewoon verkeerde info geven. Sorry, maar dit lost het probleem niet op. Vervuil die topics niet zo met die TotaalTV. 

Nee, dit is een ander probleem Dennis. Deze klant valt toevallig in de pool die dit weekend intern wordt gemigreerd. Niets te maken met het artikel van Jarco. 

Reputatie 7
Badge +22

Nee, dit is een ander probleem Dennis. Deze klant valt toevallig in de pool die dit weekend intern wordt gemigreerd. Niets te maken met het artikel van Jarco. 

Weet ik @Alex_P maar iedere keer wordt overal die link geplaatst van TotaalTV, eerst wordt er gezegd dat klanten de dupe zijn, en later komen ze dat de storing is opgelost. TotaalTV moet eerst eens goed hun info checken, en niet gelijk op hun site knallen. Dit is mensen op het verkeerde been zetten. Wordt die link maar steeds in de topics gezegd over Ziggo Sport wat niet werkt, daar is de klant niet mee geholpen. Ik bedoel dit niet lullig naar @JanD toe, maar ik heb het niet zo op die journalistiek van TotaalTV.  

Reputatie 7
Badge +24

Nee, dit is een ander probleem Dennis. Deze klant valt toevallig in de pool die dit weekend intern wordt gemigreerd. Niets te maken met het artikel van Jarco. 

Totaal TV artikel moet je in dit geval even vergeten. :wink:

Wat wordt er intern gemigreerd? Men zet toch niemand in het weekend naar nieuwe software?

Kan TS dan ook Sport On Demand niet gebruiken?

Reputatie 7
Badge +22

Wat wordt er intern gemigreerd? Men zet toch niemand in het weekend naar nieuwe software?

Dat dacht ik eerst ook, maar blijkbaar wel. :grin:

Reputatie 7
Badge +24

Wat wordt er intern gemigreerd? Men zet toch niemand in het weekend naar nieuwe software?

Dat dacht ik eerst ook, maar blijkbaar wel. :grin:

Technisch verhaal, aan de achterkant gaan we over op een ander systeem. Niets spannends verder voor onze klanten, behalve nu dus omdat er geen wijziging mogelijk is. 

Daarom kan ik nu ook niet in MijnTelfort komen waarschijnlijk.

heb hier ook zo probleem geeft aan binnen 10 min al vanaf gisteren en nu staat er bij kan niet veranderen ????/

kopen voor 6 euro werkt wel ????????

Reputatie 1

Alex de link van Ziggo werkt prima. Bedankt voor de tip.   Zie de terugbetaling wel. 

Reputatie 1

Hi Robert, 

Ik zal gelijk gelijk het slechte nieuws geven. Jouw account wordt bij ons intern gemigreerd. Ontzettend balen dat dit juist dit weekend is gedaan. 

Is het een idee dat je dit via je mobiel of laptop gaat kijken? Eventueel casten naar je tv? Dit kan via https://go.ziggosporttotaal.nl/ zover ik het nu heb kunnen vinden. 

Ontzettend sorry hiervoor. 

Hi Alex,

is de terugbetaling nog geregeld voor de kosten aan Ziggo?

 

 

Reputatie 7
Badge +24

@RobertBrand, excuus voor de late reactie. Ja, dat is uiteraard gelukt. Het wordt op de factuur simpelweg weer in mindering gebracht. :relaxed:

Reputatie 1

@RobertBrand, excuus voor de late reactie. Ja, dat is uiteraard gelukt. Het wordt op de factuur simpelweg weer in mindering gebracht. :relaxed:

Super geregeld,  bedankt

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan.