Beantwoord

Zijn de maandelijkse kosten hoger als ik van Fox Sports wissel naar Pluspakket?

  • 26 March 2020
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo,

Als ik van Basis + Fox Sports pakket wissel naar het Pluspakket , zijn de maandelijkse kosten dan hoger?

En : Zijn er twee Pluspakketen? https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm en 

                                                   https://www.kpn.com/televisie/zenders/extra-zenders.htm

Welk pakket valt wel onder de wisseling en welke niet?

Zit er verschil in de maandelijkse kosten tussen beide pakketten?

Groet,

Bijnkers 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door PeterG 26 March 2020, 23:30

Bekijk origineel

7 reacties

Er is één pluspakket. Er is geen ander pakket wat zo heet. Dus wat je met je vraag bedoelt weet ik echter niet. Hier mijn eigen overzicht van de zenders in het pluspakket. Naast die zenders is er ook een groot On Demand deel in het pluspakket.

Zenders in pluspakket (afgezien van on demand aanbod)

36 Eurosport 2 HD

…KINDER
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids HD BG/T*

…DIVERSEN
71 Comedy central extra BG/T*
73 RTL Lounge HD BG/T*
74 RTL Crime HD  BG/T*
76 NPO 1 extra (NPO 3 extra nu via npo3.nl)
77 OUT TV HD
78 Family 7 HD (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T
82 Crime & Investigation BG
83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 letterbox !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG

…MUZIEK
109 Revolt TV HD BG/T (R & B / Hiphop)
110 MTV Music 24 (16:9 sinds 29-1-’19, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG
114 100 procent NL
115 Stingray Classica HD (vh. Brava)

202 Pluspakket on demand aanbod

…EROTIEK
653 Meiden van Holland Hard HD

654 Babes TV HD

bron: breedbeeldweetjes

 

Of je onder KPN Compleet nou
basis + fox sports
of
basis + pluspakket
hebt… de kosten zijn gelijk. In beide gevallen is het extra pakket gratis (fox sports danwel pluspakket).

Als je de pakketten los afneemt, dus zonder KPN Compleet korting bijvoorbeeld omdat je ze allebei wilt:
Fox sports 12,99 en pluspakket (zenders + on demand) 9,99

Als je ze beide wilt kan je beter fox sports onder KPN Compleet nemen.

Bedankt voor je reactie, PeterG.

Mijn vriendin en ik zijn beiden , afzonderlijk , deze week overgegaan van Basis+Fox naar Pluspakket.

Zij heeft het eerste door mij hierboven aangegeven Pluspakket. Dus zonder ‘extra ‘ zenders.

Ik heb dezelfde overstap gedaan maar krijg tot mijn verbazing EXTRA zenders in vergelijk met haar!

Klik beide links aan en je ziet het verschil aan zenders.

Die met ‘extra’ zenders o.a. ook met ‘extra ‘erotische kanalen…

M.a.w. moet ik ‘extra’ kosten betalen vanwege die extra zenders? Daar heb ik niet om gevraagd!

Vraag: Hoe krijg ik het zenderpakket gelijk aan dat van mijn vriendin?

P.S. We hebben beiden KPN Compleet.

Zij heeft het eerste door mij hierboven aangegeven Pluspakket. Dus zonder ‘extra ‘ zenders.

Ik begrijp het nog niet. Er is maar één pluspakket. Met deze zenders.

Die eerste link (met zenders.htm) is een link naar het zenderoverzicht. Daarin staan de basiszenders (dus niks “plus”) en op diezelfde pagina staat helemaal bovenaan de link “extra zenderpakketten”, en daar kom je dus via je tweede link met extra-zenders.htm, waar je dus wel het pluspakket vind.

Ook via mijn overzicht zijn de enige echte pluspakket zenders vermeld.

 

Uiteindelijk iemand van de KPN gesproken. Er gaat toch niets boven verbale uitleg dan per e-mail.

Waar zat voor mij de crux? Je bekijkt het Pluspakket zenderoverzicht , zoekt de kanalen volgens het zenderoverzicht op je TV op. Dan mis je een aantal zenders zoals b.v. 651/652 bij Basis en 653/654 bij Plus. Het zenderoverzicht vermeldt niet “Kijk bij ‘Zenders verbergen ‘onder Instellingen. Waarom je daar (als nieuwkomer) niet op geattendeerd wordt weet ik niet. Dus is het zo onbegrijpelijk dat je denkt “Hoe zit dat precies “ ? En leg je het aan het forum voor,

Al stuurt men mij tig-lijsten, ik blijf zenders op de TV missen in vergelijk met de lijsten. 

Het lijkt Lingo wel maar dan met “ Zoek de verborgen zenders “.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Tilda, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Er is inderdaad maar één Pluspakket. Naast het Pluspakket zijn er natuurlijk nog veel andere zenders die je erbij kan bestellen. Antwoord op je eerste vraag, je kosten worden niet hoger of lager als je het pakket wisselt via KPN Compleet. Beide zijn namelijk gratis! Zou je er voor betalen, dan is Fox Sports duurder dan het Pluspakket en is het dus voordeliger (bij afname van beide) om het Fox Sports pakket via KPN Compleet te laten lopen.

Top dat je nu alle zenders hebt. Of heb ik het nu verkeerd begrepen?

In ieder geval, als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Hartelijk dank voor je reactie, Susan , en excuses voor mijn late reactie.

Het is mij inmiddels helemaal duidelijk en ikben tevreden met het Pluspakket.

Met vriendelijke groet,

Bijnkers.

Dan mis je een aantal zenders zoals b.v. 651/652 bij Basis en 653/654 bij Plus. Het zenderoverzicht vermeldt niet “Kijk bij ‘Zenders verbergen ‘onder Instellingen. Waarom je daar (als nieuwkomer) niet op geattendeerd wordt weet ik niet.

Tja, over verbaal gesproken. Als je hier gewoon had aangegeven “ik mis 651 t/m 654” had je het antwoord van mij zo gekregen. Maar dat vermeldde je alleen heel vaag terzijde. Daar heb ik daardoor compleet overheen gelezen.
Het gaat hier m.i. net zo goed als als via gesproken communicatie. Als je maar de vraag stelt die je wilt stellen :grin:  :kissing_closed_eyes:

Dit is de énige opmerking: één verloren zinnetje hieromtrent. Daar heb ik dus compleet overheen gelezen.

Die met ‘extra’ zenders o.a. ook met ‘extra ‘erotische kanalen…

 

Sorry voor deze late reactie 6 dagen na je laatste. Ik had weer eens geen e-mail van dit topic gehad...

Reageer