Beantwoord

Abonnementswijziging niet aangevraagd, teruggedraaid door KPN, maar nu is Spotify premium abonnement gestopt

  • 29 August 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Op 3 augustus heb ik een melding gekregen van een wijziging in mijn abonnement.

Ik heb dat niet aangevraagd en na een uur contact met uw klantenservice is de wijziging teruggedraaid omdat het wijzigingsverzoek niet kon worden aangetoond. Met de uitdrukkelijke toezegging dat mijn abonnement zou blijven zoals het was. Dat is als het goed is vastgelegd het dossier van klantencontacten.

Nu blijft dat sinds gisteren het Spotify Premium abonnement dat onderdeel was van mijn KPN abonnement niet meer werkt. Mijn kinderen zijn nu hun afspeellijsten kwijt.

Bij deze het verzoek dit snel recht te zetten.

Ik heb niet om wijzigingen gevraagd en vind het heel vervelend dat we hiermee worden geconfronteerd.

 

Ik vertrouw er op dat dit alsnog snel kan worden rechtgezet. Ik wacht uw reactie af.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 August 2021, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Rogerxxx, welkom! Wat ontzettend balen dit zeg! Je geeft aan dat je kinderen hun afspeellijsten kwijt zijn: loggen ze dan niet met een verkeerd account in? Mocht het zo zijn dat jouw Spotify account op Free is komen te staan, dan hebben zij hun afspeellijsten nog wel. Controleer dat dus even goed. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee naar wat er is gebeurd.