Account en playlist verdwenen op nieuwe telefoon

  • 19 May 2021
  • 6 reacties
  • 176 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een nieuwe telefoon. Alle apps zijn over gezet, maar helaas ben ik al mijn afspeellijsten kwijt. Het is een in Spanje gekochte telefoon, maar met een KPN sim. Ik voelde enige druk om dit er bij te zeggen. Maar goed, geen afspeellijsten meer dus.

Help!

Groetjes, Bert


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bert Altea. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw afspeellijst kwijt bent. Bedoel je de afspeellijsten in Spotify Premium? Ben je ingelogd met het juiste account?

Hi Vikash,

Het gaat inderdaad om mijn spotify afspeellijsten.

Ik heb volgens mij maar 1 account.

Gelukkig had ik van een aantal afspeellijsten een shortcut naar mijn startscherm gemaakt. Ik heb deze naar mijn vrouw gestuurd. Vervolgens heeft zij deze weer naar mijn nieuwe telefoon gestuurd en heb ik ze zo doende weer kunnen gebruiken. Maar een aantal ben ik dus nog kwijt. 

Reputatie 7
Badge +21

Heb je Spotify Premium bij jouw mobiele abonnement van KPN? Zo ja, dan kan ik wellicht wel jouw gebruikersnaam achterhalen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achter in jouw KPN Forum profiel? Als jouw gebruikersnaam overeenkomt met jouw huidige gebruikersnaam en jouw afspeellijsten ontbreken nog, dan kunnen wij dit helaas niet herstellen. Je kan in dat geval het beste contact opnemen met Spotify. 

Ik heb idd een Primium ab.

*****

Klantnummer ken ik niet. Ik hoop dat het je ook zonder lukt.

Hartelijk dank zo ver.

Groetjes, Bert

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw abonnement erbij gepakt en ik zie dat je geen Spotify Premium hebt bij jouw mobiele abonnement. Staat Spotify Premium wel op jouw maandelijkse factuur of heb je het misschien via Spotify zelf aangevraagd?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!