Vraag

Actie Voor de gamers

• 21 december 2018
  • 13 reacties
  • 1254 keer bekeken

Badge
Hallo

Ik heb de bevesting van mijn bestelling KPN voor gamers ontvangen. Wat me opvalt is dat nergens dus op het web en radio reclame wordt gemaakt wat je gratis krijgt dus ontvangt. Nergens wordt vermeld 'zolang de voorraad strekt'. Hier ben ik niet blij mee. Ik ben over de streep getrokken juist voor de gratis controller. Nu in de bevestiging staat er ineens dit.
Ik zou graag willen weten of ik wel of niet een gratis controller ontvang. Nu kan ik de hele bestelling nog annuleren.

Uw PlayStation cadeaus
U ontvangt bij uw abonnement een jaar lang gratis PlayStation Now of PlayStation Plus. Daarnaast krijgt u gratis een DUALSHOCK™️4 wireless controller, zolang de voorraad strekt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo R.Ouweneel, welkom op het KPN forum 🙂 Leuk dat je voor ons hebt gekozen. De Dualshcok 4 wireless controller zijn nog op voorraad, deze ontvang je zo snel mogelijk zodra jouw KPN aansluiting is opgeleverd 🙂
Ben in november naar KPN overgestapt, voucher code heb ik ontvangen met een link van KPN, maar ik kan helaas nog steeds niet inloggen met uniek code die ik heb ontvangen om deze te verzilveren, al vanaf december probeer ik het elke keer, en als ik op de link klik zie ik nog steeds dit: (zie bijlage). En als ik KPN bel krijg ik een telefoon nummer van een bedrijf in Amsterdam die over de Playstations gaat, na 30 minuten in de wacht word de verbinding gebroken.
Lekker makkelijk , KPN werft nieuwe klanten met een beloning, en als je ze belt trekken hun handen van je af en verwijzen jou door naar een andere bedrijf met wie je niks te maken hebt, en geen contract mee hebt gesloten.

Badge
Ik heb nu 3x contact opgenomen met de klantenservice van KPN en 3x hetzelfde antwoord gekregen.
Vanwege een tekort aan codes door fraude gevallen hebben ze alle codes geblokkeerd. Alles zou goed komen. Helaas is het nu 22 februari en heb ik nog steeds niets ontvangen of gehoord. Het is dat ikzelf steeds bel anders had ik niks geweten. Een erg slechte zaak van KPN. Ik zou nu wel eens willen weten wanneer ik mijn code en controller kan verwachten.
Badge
Ik heb overigens NOOIT een mail gehad met een vouchercode.
Reputatie 7
Badge +14
Welkom terug op het forum @R.Ouweneel Lange tijd niet meer gezien. @Wageningen2019, welkom op het KPN Forum 🙂

De: 'Voor de Gamers' campagne is een op=op actie. Dit is in de Algemene Voorwaarden opgenomen, en te vinden op onze site. Heb je tussen 12 november en 6 januari 2019 een Internet of Internet & TV pakket afgesloten bij ons dan krijg je een PlayStation voucher cadeau. Je kunt hier inloggen met jouw unieke code. Deze unieke code krijg je in de e-mail. Je kunt deelnemen aan de actie tot en met vandaag [22 februari].

Let op: de cadeaus zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt. De controllers zijn helaas op, en niet meer te bestellen.

Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je gegevens: postcode, huisnummer, naam contractant en telefoonnummer? Dan kijk ik wat er nog allemaal mogelijk is 🙂
Badge
Ik zal mijn gegevens aanvullen en hoop dat we eruit komen.

Dit is een grap. Maar niet leuk. Ik heb ruim op tijd besteld. Op 21 Dec 2018 een bevestiging ontvangen. Als op de 21 Dec (ruim voor aflopen van de actie) de controllers al op waren dan heeft KPN een misleidende reclame campagne gevoerd. Zelfs in Jan 2019 is de actie verlengt vanwege het grote succes. Wetende dat alle controllers al op waren. Ik verwacht een passende oplossing. Anders zie ik mij genoodzaakt hier melding van te maken bij de RCC.
Badge
Op de 21e Dec heb ik wel een mail van kpn ontvangen die ik niet kan ophalen????? Mogelijk stond daar de voucher in. Facturen krijg ik wel gewoon binnen. Dus daar kan het niet aan liggen. Blijft het feit dat ik in mijn contact met de klantenservice te horen kreeg dat de codes en controllers worden bij besteld. IVM de fraude die gepleegd was. Nu heb ik dus 2 verschillende verhalen.

Badge
Ik ben aangesloten op 25 Jan 2019 en zoals in de voorwaarden staat zou ik na oplevering een eenmalige inlogcode ontvangen via email. En die heb ik dus nooit ontvangen.

Uw PlayStation cadeaus
U ontvangt bij uw abonnement een jaar lang gratis PlayStation Now of PlayStation Plus. Daarnaast krijgt u gratis een DUALSHOCK™️4 wireless controller, zolang de voorraad strekt.
Zodra uw verbinding gereed is, krijgt u van ons eenmalig een unieke code opgestuurd. Ga daarna naar actie.kpn.com/voordegamers en log daar in met uw unieke code. Hier kunt u uw cadeau uitkiezen en de voorwaarden van de actie lezen.
Reputatie 7
Badge +14
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens R. Ouweneel 🙂 Ik denk dat je daar wel eens gelijk kunt hebben, die mail is hoogstwaarschijnlijk de vouchercode waarmee je de PS Now of PS Plus kunt activeren en de PS controller kunt aanvragen. De aanmelders van het eerste uur, kregen meteen de code toegestuurd. Later is dat teruggedraaid vanwege misbruik (fraude), en kregen de nieuwe aanmeldingen pas na het aansluiten van het pakket de code.

Ik heb een mail verzonden naar de marketingmanager om jou alsnog een nieuwe code te versturen. Ik heb je hiervoor ook een privébericht gestuurd.

@Wageningen2019 je kunt nog tot vandaag jouw code verzilveren op de site: kpn voordegamers 🙂
Goedenvond,

Mijn zoontje heeft dezelfde ervaring helaas. In december kozen we voor KPN vanwege de playstation actie. Een mail ontvangen met de vouchercode, maar deze kon hij niet activeren. Er was onvoldoende voorraad. Nu na twee maanden tevergeefs proberen is de actie inmiddels beeindigd ??? Niet leuk 'voor de gamers'. Hij wilde heel graag ....

Groet, Th Prins
Goedemorgen nadia
nadat ik een reactie op deze forum heb geplaatst heb ik op de zelfde dag een mail ontvangen met de code (22 februari).
Zoals ik hierboven al zei in november ben ik overgestapt naar kpn, al vanaf dag 1 werd me DUALSHOCK beloofd en 12mnd online spelen.
in november al heb ik een mail bevesteging met een unieke code om te bestellen, de site waar ik de code kon verzilveren was buiten gebruik. pas op 22 feb dankzij jou heb ik de code wel ineens mogen verzilveren. Maar DUALSHOCK heb ik nooit mogen ontvangen.
die actie op/op is mij nooit verteld, ik heb alle e-mails van kpn doorgenomen, er staat nergens met grote letters op is op.
mals ik kpn bel krijg ik van de klantservice een telefoonnummer van een bedrijf in Amsterdam ( deze bedrijf nemen niet eens tel op). Ik ben een contract aangegaan met kpn, ik ben een klant van kpn, nu dat ze mijn handtekening al binnen hebben word ik ineens behandelt als een nummer en word ik door gestuurd naar een andere bedrijf waar ik mee niks mee te maken heb.
ben zeer teleurgesteld. het is maar goed dat ik alle gesprekken heb opgenomen. Reden genoeg om weer terug te gaan naar ziggo en per direct contract te ontbinden vanwege niet nakomen van de beloftes/afspraken.
als u nu overstapt krijgt u dit en dat...

dit was de voorwaarden van kpn, helaas niet nagekomen.
Consumentenbond mag wel op de hoogte gebracht worden van deze malafide oplichting praktijken op basis van misleidend reklame om consumenten contracten aan te smeren van minimaal 12 mnd.
Ik deel volledig jouw gevoel Wageningen2019.
Ook ik ben na mijn melding benaderd door Nadia.
De controllers waren op, maar of ik het ermee eens was als KPN mij 55 euro geeft. (aftrek maand factuur). Het jaar ps4 plus zou ze achteraan gaan.
Uiteraard vond ik dat prima en was tevreden. Een paar dagen later nog maar eens contact opgenomen met Nadia om dat ik niks had gehoord.
Krijg ik te horen dat de Codes OP zijn. Ik heb toen ook laten weten dat ik het daarmee niet eens ben.
De OP=OP actie is verkeerd gehanteerd. Ook ik heb dit nergens gelezen toen ik mij aanmelden.
Ik heb mij aangemeld in Dec, dus ruim in de lopende actie. Gebeld of de cadeaus er nog waren maar dat ik pas 25 Jan 2019 aangesloten wilde worden. De klantenservice bevestigde dat de cadeaus er nog waren en ik heb verder niets meer gehoord. Ik zou immers mijn cadeaus pas na oplevering krijgen.
Een week na oplevering weer contact opgenomen met de klantenservice om te vragen waar mijn cadeaus blijven. Als antwoord kreeg ik dat ze op waren door fraude maar dat ze eraan werken en dat ik moest afwachten. Weer 2 weken later nogmaals gebeld een ander aan de lijn met een ander verhaal dit keer. De cadeaus zijn op want het is een OP=OP actie.
Ik heb aangegeven dat dit onmogelijk is omdat toen ik mij aanmelden in Dec de cadeaus er nog waren dus lijkt het mij logisch dat de cadeaus dan gereserveerd worden op mijn naam. Dus niet.
De cadeaus waren al in Dec op. KPN heeft zelfs de actie in Januari verlengd vanwege het succes wetende dat er helemaal geen cadeaus meer waren.

Het is uitermate teleurstellend dat KPN zo met nieuwe klanten omgaat.
Je van alles beloven om je binnen te halen en als ze je hebben kan er niks meer.

OP=OP dat is duidelijk voor iedereen alleen hoeveel PS4 controllers en PLUS Abo's heeft KPN ingeslagen voor de actie weet niemand. Als KPN voor de actie 1000 Voucher heeft gekocht dan ben je daar zo doorheen en kan je je verschuilen achter OP=OP.

Het zou KPN sieren als ze gewoon geven wat ons toekomt en niet de helft van de waarde.

Ik kwam van ZIGGO en ga er na mijn 1 jaar contract snel weer naar terug.
Reputatie 7
Badge +14
Hé, goedemorgen @Wageningen2019, lange tijd niets meer van je gehoord. Goed dat je alsnog hier terug komt 🙂 Ik ben blij dat je op 22 februari, na mijn bericht, alsnog de code hebt kunnen verzilveren. Top! Ik snap je teleurstelling, de actie was inderdaad onder de voorwaarden op=op. Ik heb je een privébericht gestuurd, zou je daarop willen reageren? Ik hoor het graag 🙂

Reageer