Beantwoord

activatie code spotify premium

Reputatie 1
Badge
Hi,
Mijn abbo is verlengd (omgezet) ik heb spotify premium er bij .
Ik denk dat ik een nieuwe activatie code nodig heb..het zelfde probleem dat ik de vorige keer ook had. Toen dit gebeurde met mijn abonnement. Kan iemand mij helpen?

thanks alvast
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 juli 2018, 14:03

Top! Inmiddels heb ik ook een nieuwe activatiecode aangevraagd. Binnen 3 uur kan je deze per sms verwachten 😉 Veel plezier ermee, en onze excuses voor het ongemak wat het met zich mee heeft gebracht.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Goede avond Martina.vdk als U de naam nog weet waar u mee inlog en een nieuw wachtwoord dan is hij weer Premium. Succes 😀
Reputatie 1
Badge
Mijn premium is naar een free account gegaan,,ik weet mijn inlog gegevens nog. Of moet ik n weer een nieuw wachtwoord aanmaken? Als ik met mijn inloggegevens inlog heb ik nog steeds een free account
Reputatie 1
Badge
Dit was het antwoorde de laatste keer : Justin_
Rank Justin_ 11 maanden geleden
Hoi Martina,

Bedankt voor je gegevens! Het gebeurt helaas soms dat bij een verlenging van een mobiel abonnement Spotify Premium ten onrechte wordt teruggezet naar Free. Dat is ook bij jou gebeurd. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Binnen 48 uur ontvang je deze per sms. Laat je me weten of het daarmee lukt je account weer terug te zetten naar Premium?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @martina.vdk
Webcare kan je hiermee helpen, deze reageren binnenkort op jouw bericht.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Martina! Bedankt voor jouw bericht.
Ik kan inderdaad zorgen voor een nieuwe activatiecode, die je kan gebruiken om je account weer Premium te maken. Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig, zou je in jouw Forum profiel je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen zodat ik die kan gebruiken om jouw gegevens erbij te pakken? Dan stuur ik zo snel mogelijk een nieuwe activatiecode!
Reputatie 1
Badge
hallo,

ik heb de gegevens ingevuld net.
alvast bedankt😀
Reputatie 7
Badge +19
Top! Inmiddels heb ik ook een nieuwe activatiecode aangevraagd. Binnen 3 uur kan je deze per sms verwachten 😉 Veel plezier ermee, en onze excuses voor het ongemak wat het met zich mee heeft gebracht.
Reputatie 1
Badge
het is gelukt de link deed het niet,heb de code gekopieerd en ingevuld bij kpn voor te activeren..kan weer voorruit..bedankt!
Ik heb hetzelfde als martina.vdk
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Elai, bedankt voor je bericht!
Ik zie op jouw postcode, huisnummer of 06-nummer geen KPN abonnement. Kan je controleren of de gegevens goed zijn ingevuld? Verder zie ik dat je ook al eerder een reactie hebt geplaatst over Spotify waarin je hebt aangegeven het te willen opzeggen en/of verwijderen uit je abonnement omdat je gebruik wilde gaan maken van Spotify Family. Op dit moment is geen actief abonnement op het ingevulde adres, mocht het om een ander adres gaan hoor ik het graag!
Goedemorgen Elai, bedankt voor je bericht!
Ik zie op jouw postcode, huisnummer of 06-nummer geen KPN abonnement. Kan je controleren of de gegevens goed zijn ingevuld? Verder zie ik dat je ook al eerder een reactie hebt geplaatst over Spotify waarin je hebt aangegeven het te willen opzeggen en/of verwijderen uit je abonnement omdat je gebruik wilde gaan maken van Spotify Family. Op dit moment is geen actief abonnement op het ingevulde adres, mocht het om een ander adres gaan hoor ik het graag!
het gaat om warenaargaarde 232

Reageer