Beantwoord

Activatiecode Spotify opvragen

• 6 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

ZELF AL OPGELOST!!
Mijn man en ik hebben al lang een Alles in één standaard contract. Hij heeft ook al lang gratis Spotify premium en nu wil ik dat ook. Daarom heb ik in Mijn KPN nu naast mijn mobiel, ook ons thuis-product gekoppeld. Hoe. waar kan ik een activeringscode voor Spotify premium opvragen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 augustus 2018, 14:45

Goedemiddag SimoneS, welkom op het Forum!

Fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is 😉 Je hebt per Alles-in-1 Standaard of Premium pakket recht op één gratis Spotify Premium account. Je hebt dan één inlognaam, en kan op één apparaat tegelijkertijd muziek luisteren. Je kan daarnaast, bij een nieuwer abonnement, Spotify Family afnemen voor € 13,99 per maand. Je kan dan tot 6 accounts koppelen en Premium maken!

In ieder geval heel veel luisterplezier. Mocht je nog nog met vragen komen te zitten dan weet je ons te vinden 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag SimoneS, welkom op het Forum!

Fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is 😉 Je hebt per Alles-in-1 Standaard of Premium pakket recht op één gratis Spotify Premium account. Je hebt dan één inlognaam, en kan op één apparaat tegelijkertijd muziek luisteren. Je kan daarnaast, bij een nieuwer abonnement, Spotify Family afnemen voor € 13,99 per maand. Je kan dan tot 6 accounts koppelen en Premium maken!

In ieder geval heel veel luisterplezier. Mocht je nog nog met vragen komen te zitten dan weet je ons te vinden 😉

Reageer