Beantwoord

Activeringscode Spotify

• 1 mei 2017
  • 5 reacties
  • 149 keer bekeken

Vanochtend om 10 uur heb ik de SMS gestuurd "SPOTIFY AAN" voor de 7.50 spotify actie. Inmiddels bijna 4 uur later heb ik nog steeds geen activeringscode ontvangen. Wanneer ga ik deze ontvangen? Graag hoor ik van iemand van KPN.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
😃
icon

Beste antwoord door Cindy_ 2 mei 2017, 09:50

Hallo Harry, welkom op het forum! Goed dat je aan de bel trekt, want meestal ontvang je je code al vrij snel. Het lijkt me goed dat ik met je mee kijk achter de schermen waar je code blijft. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die met je gegevens? Dan ga ik aan de slag voor je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Harry, welkom op het forum! Goed dat je aan de bel trekt, want meestal ontvang je je code al vrij snel. Het lijkt me goed dat ik met je mee kijk achter de schermen waar je code blijft. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die met je gegevens? Dan ga ik aan de slag voor je!
Dag Cindy,

Zie privé bericht.

Mvg,
Reputatie 7
Badge +24
Inmiddels hebben Goldstrike en ik contact per privebericht. Spotify staat niet goed gekoppeld, waardoor er geen code per sms wordt verzonden. Hiervoor heb ik een verzoek ingediend en de code wordt na het koppelen alsnog verzonden.
Inmiddels hebben Goldstrike en ik contact per privebericht. Spotify staat niet goed gekoppeld, waardoor er geen code per sms wordt verzonden. Hiervoor heb ik een verzoek ingediend en de code wordt na het koppelen alsnog verzonden.
Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan Goldstrike91 🙂.

Reageer