Beantwoord

Activeringscode Spotify

• 14 november 2012
  • 3 reacties
  • 11476 keer bekeken

Wanneer je een nieuwe abbonnement af sluit krijg je hierbij gratis spotify. In de winkel is mij verteld dat ik dus gratis spotify premium kan gebruiken. Maar verder is me hier niks meer over verteld. Ik las op de website dat er een activeringscode zou moeten zijn. Waar kan ik deze activeringscode vinden?

Ook heb ik al geprobeerd spotify premium opnieuw aan te vragen via de smsfunctie, maar dan krijg ik een sms terug waarin staat dat die de dienst al aan staat.

Met vriendelijke groet,

Deborah

icon

Beste antwoord door Afra 28 november 2012, 15:30

Beste Deborah23,

ik heb je klacht bij een van mijn collega's neergelegd. 

Zij is vandaag afwezig maar is er morgen weer.

Ik verwacht deze week nog terugkoppeling hierop.

Zodra ik dit heb, hoor je ook weer van mij.

Zou jij mij in de tussentijd, je mobiele nummer, postcode/huisnummer en naam contractant kunnen toesturen in een privébericht?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Deborah23,

Kun je aangeven of het gaat om Spotify verkregen bij een mobiel of een alles-in-één Pakket?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik heb spotify gekregen bij het afsluiten van een nieuw abonnement met een nieuwe gsm. Maar tot op heden heb ik nog steeds geen activeringscode. Het is nu al ongeveer 2 maanden geleden dat ik het abonnement afgesloten heb.

groet,

Deborah

Reputatie 5
Badge +2
Beste Deborah23,

ik heb je klacht bij een van mijn collega's neergelegd. 

Zij is vandaag afwezig maar is er morgen weer.

Ik verwacht deze week nog terugkoppeling hierop.

Zodra ik dit heb, hoor je ook weer van mij.

Zou jij mij in de tussentijd, je mobiele nummer, postcode/huisnummer en naam contractant kunnen toesturen in een privébericht?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer