Beantwoord

Activeringscode vergeten

  • 2 mei 2020
  • 10 reacties
  • 182 keer bekeken

1

icon

Beste antwoord door Alexa_ 7 mei 2020, 20:47

Hoi @RonnieP, welkom hier! Door de drukte zijn we minder snel dan je gewoonlijk van ons gewend kan zijn. 

Ik lees dat je op zoek bent naar een activatiecode, gaat het om de activatiecode voor Spotify? Als je hier nog hulp bij kunt gebruiken of als je vragen hebt, vul je dan voor mij ook je postcode en huisnummer in je forumprofiel in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken als dat nodig is :slight_smile:

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @RonnieP, welkom hier! Door de drukte zijn we minder snel dan je gewoonlijk van ons gewend kan zijn. 

Ik lees dat je op zoek bent naar een activatiecode, gaat het om de activatiecode voor Spotify? Als je hier nog hulp bij kunt gebruiken of als je vragen hebt, vul je dan voor mij ook je postcode en huisnummer in je forumprofiel in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken als dat nodig is :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +8

@RonnieP Ik heb geen reactie meer van je gezien, ik ga er vanuit dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Hallo, ik heb nog steeds Spotify. Ben benieuwd wat er na een volgende factuur gebeurd. Of hij dan automatisch overgaat van Telfort naar KPN. (Ben zelf overgestapt).

Even afwachten dus.

 

Hebben inmiddels een nieuw probleem dat met enige regelmaat de wifi niet wordt gevonden. Ip adres van randapp wordt niet herkend. Nooit gehad bij Telfort. Zag al dat meer mensen hier problemen mee hebben.

Reputatie 6
Badge +8

@RonnieP Prima, fijn dat het nog werkt. Als er iets verandert, geef het dan vooral aan, dan kijken we daar naar.

Niet fijn dat je nu problemen met WiFi hebt. Kan je me iets specifieker vertellen wat er precies gebeurt? Merk je dit op één of meerdere apparaten? 

Hallo,

Even een update na 3 maanden Kpn  klant te zijn.

Met Spotify is alles goed gekomen.

Het niet vinden van IP adressen van allerhande apparatuur werd enkel maar erger. Heb nu een Fritz box draaien, wat een genot. Maar wel 7,50 per maand extra. Over 6 maanden koop ik er zelf een. Nu via Kpn om te kijken of dit wel werkt. Lag dus kennelijk aan de 10a.

Incasso nog steeds niet goed geregeld. Net als de medewerker vorige maand zei men deze week dat het nu echt goed zou komen...ben benieuwd.

Een kleine tegemoetkoming zou ik op prijs stellen. Wilde al de directeur klantenservice aanschrijven, die bij bestellingen altijd vriendelijk laat weten dat je terecht kunt bij vragen. Maar die moeite doe ik maar  niet..

 

Fijne vakantie....

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @RonnieP, fijn dat 't met Spotify is gelukt, maar ik begrijp dat niet alles gladjes verlopen is. Dat is jammer. Wel fijn om te horen dat de Fritzbox zo goed bevalt. 

Wat is er precies gebeurd of aan de hand met de incasso? Als je me daar wat meer over vertelt kijk ik graag wat ik er voor je aan kan doen.

Hallo, ik heb contact gehad met de afdeling die daar kennelijk over gaat .

Even afwachten op de volgende factuur. Mocht t dan toch niet lukken kom ik terug op de lijn.

Gr. Ron

Reputatie 6
Badge +8

@RonnieP Helemaal goed, dan ga ik er vanuit dat het nu helemaal goed komt. En aarzel inderdaad niet om een seintje te geven als je vragen hebt, of als ik iets voor je kan doen.

Nou, ik heb nog wel een vraagje.

Ik gebruik nu een fritz box, omdat de v10a een ramp was. Stel dat ik die teruggeef als de termijn van verplichte huur is afgelopen,  krijg ik dan de box 12, of weer een v10a?

Reputatie 6
Badge +8

@RonnieP Ik kan me voorstellen dat je dan liever niet de V10a terug wilt hebben, mocht je dat besluiten te doen. Ik zou het je graag vertellen, maar ik kan dit niet voorspellen. Dat komt doordat het van verschillende factoren afhankelijk is welk modem je krijgt, zoals onder andere de voorraad van de modems die we hebben op dat moment. 

Reageer