Beantwoord

Adres wijzigen Spotify premium family

  • 26 May 2021
  • 3 reacties
  • 1120 keer bekeken

Badge

Goedemorgen,

Ik heb al enige tijd een Spotify Premium family account via KPN lopen maar ben inmiddels verhuisd. Echter kan ik nergens mijn adres wijzigen bij Spotify.

Vanmorgen heb ik al contact gehad met Spotify en die geven aan dat ik hiervoor bij jullie moet zijn aangezien zij niet bij deze gegevens kunnen. Daarnaast begreep ik dat jullie (KPN) nog op een oude versie van Spotify Premium family draaien want bij de nieuwe versie zou ik dit zelf kunnen aanpassen.

Is het mogelijk om dit ook om te laten zetten aangezien ik nu niet alle functies kan gebruiken van Spotify Premium family.

icon

Beste antwoord door sanderabbink 28 May 2021, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge

Toeval of niet, maar zojuist een e-mail ontvangen over aanpassingen:

U hebt een Spotify Family abonnement via ons. Op 1 juli 2021 verandert Spotify het Family abonnement en de gebruikersvoorwaarden. Ook kunt u dan gebruikmaken van de Family Mix playlist.

Family Mix playlist
U kunt vanaf 1 juli 2021 de Family Mix playlist gebruiken. Dit is een afspeellijst die de muziek combineert waar u en de andere gebruikers van uw Spotify Family abonnement naar luisteren. Kijk alvast hoe het werkt op uitleg Family Mix.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @sanderabbink, welkom!

Wat lastig dat het niet lukt om jouw adres te wijzigen bij Spotify. Echter krijg je van KPN enkel de activatie code om één account om te zetten naar Spotify premium/een Spotify family hoofd account. Je mag hiervoor ieder Spotify profiel kiezen, ook als deze niet op hetzelfde adres staat waarop jouw KPN abonnement is aangesloten. KPN kan verder niet bij jouw gegevens of deze wijzigen. Als het goed is kan jij via de account instellingen op Spotify jouw adres wijzigen. Gebruik hiervoor het hoofdaccount (het account waarmee je de uitnodigingen voor Family hebt verstuurd). Ik hoop dat het lukt. :blush:

Badge

@Hanna_ wat ik van de support van Spotify begreep hebben jullie een eigen administratie bij hun waar ze zelf niet bij kunnen. Daarnaast zouden jullie nog op een oude versie van Family draaien waardoor een aantal functies ook nog niet werken.

Nu heb ik vandaag een mail ontvangen van jullie (KPN) dat hier binnenkort verandering in komt.