Beantwoord

Afspeellijsten Spotify telkens weg

  • 19 October 2019
  • 6 reacties
  • 80 keer bekeken

Sinds de laatste update zijn mijn afspeellijsten telkens weg. na herstellen wel meerdere keren per dag.

Ik heb zelf slechte ervaringen met al die updates. ( bedenk een programma in 1 keer goed maar dat is blijkbaar niet meer mogelijk).

Maar wie heeft hetzelfde probleem en liever gezegd een oplossing voor dit vervelende probleem

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 28 October 2019, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Duco Ham, welkom hier op het forum! Mijn reactie is door drukte later dan mijn bedoeling is. Ik begrijp dat je geregeld afspeellijsten mist, dat is niet fijn. Je hebt het er niet specifiek bij gezet, gaat het om de afspeellijsten in Spotify of bedoel je iets anders?

Als het wel om Spotify gaat, ik kwam er toevallig achter dat je zelf je afspeellijsten kunt herstellen. Als het echt vaker voor komt en vooral bij updates, dan is het misschien goed om dit aan te kaarten bij Spotify en om contact met ze op te nemen. Zij helpen je hier mee verder.

Kan je hiermee uit de voeten? 

Hallo Alexa, het gaat hier om de afspeellijsten op Spotify. Net weer zo’n geweldige update gehad en jawel mijn lijsten zijn weer vertrokken.

Ik zal de link die jij gaf proberen. Hopelijk gaat dat wat brengen.

Groetjes Duco.

Hallo Alexa, die contact link helpt niet echt. Mijn probleem wordt niet genoemd.Ik kan nergens een echt contact vinden zoals mail of telefoon. Jammer dit is echt een gemiste kans.

Op deze manier kom ik dus niet verder.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Duco Ham, dankjewel voor de extra uitleg, jammer om te horen dat het nog niet opgelost is. Ik zou graag willen, maar ik kan je met inhoudelijke problemen met Spotify niet helpen, omdat het niet ‘ons programma’ is. Daarom lijkt het me goed dat je dit doorgeeft aan Spotify, zodat zij je hiermee kunnen helpen.

Ik heb nog even voor je gezocht, aangezien je aangaf dat je via de vorige pagina's ook geen contact kon opnemen. Ik heb hier een contactformulier gevonden dat je in kan vullen, zodat Spotify je kan helpen. Ik hoor graag of het hiermee is gelukt.

Ik heb ondertussen, een nieuw account met behulp van de Kpn hulplijn aangemaakt en dat werkt nu goed..

Er was iets heel onduidelijks aan de hand met mijn oude account. Een hoop gedoe en alle planlijsten weg. Dat vind ik best vervelend. 

Reputatie 7
Badge +19

@Duco Ham Fijn om te horen dat je met hulp van de klantenservice een nieuw account aangemaakt hebt, en dat dat goed werkt. Ik snap heel goed dat je het vervelend vind om steeds de afspeellijsten kwijt te zijn.

Als het probleem toch terug komt, of als je iets geks opmerkt, dan raad ik je aan om contact met Spotify op te nemen. De reden van dit advies is omdat Spotify de beheerder van de accounts en de Spotify app is. Zij kunnen daarom veel verder kijken dan wij, en bijvoorbeeld ook nakijken of er iets mis gaat in je account of in instellingen. Je kan dan het formulier gebruiken dat ik in mijn reactie hierboven deelde.