Beantwoord

Afzien van KPN Spotify Family bij nieuw abonnement.

  • 7 April 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Beste,

 

Een week geleden heb ik de overstap naar KPN gemaakt, maar mijn spotify family nog net geactiveerd. Nu zie ik dat KPN het voordeel (1 euro pmd) er nu per 1 april heeft afgehaald. Het is voor mij dus totaal niet interessant om spotify nu om te gooien/annuleren etc om dan via KPN Family mijn abonnement af te nemen.

 

Ik wil op dit moment gewoon mijn huidige spotify abonnement behouden (dus de niet KPN versie).

Wanneer ik mijn activatiecode niet gebruik, wordt dan ook mijn abonnement voor spotify via KPN niet gestart en wordt deze dus ook niet in rekening gebracht?

 

Alvast bedankt,

L


 

icon

Beste antwoord door gjtm 7 April 2020, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Het wel of niet gebruiken van de activatie code heeft geen invloed op het ingaan van een extra optie bij je abonnement. Het moet echt van je abonnement worden afgehaald.

Je kunt er voor kiezen met de afdeling opzegging te bellen en de hele order opnieuw in te laten voeren zonder spotify family, maar dan is je aansluitdatum ook later. Alternatief isin overleg met de klantenservice of webcare medewerker spotify family in te laten gaan en na de eerste maand op te zeggen en dan de kosten te laten crediteren. 

Iemand van webcare zal zich binnenkort melden en aangeven wat de makkelijkste optie is. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @lsvdbrom, de handigste optie hangt er een beetje vanaf waar je je bevindt in het aansluitproces. Is je abonnement al ingegaan? Je kunt spotify zelf opzeggen via je MijnKPN.
Als je abonnement nog niet ingegaan is kun je dit het beste voorleggen bij de afdeling opzeggingen op 0800-0402.
Of je onze code gebruikt hebt of niet maakt voor het maandbedrag zoals @gjtm zegt niet uit.

Als je wilt kijk ik graag even met je mee naar de opties.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Je kunt hierover trouwens ook met ons bellen, dat is vaak wat makkelijker en daar heb je direct contact.
Je kunt ons hiervoor bereiken op 0800-0402

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord @lsvdbrom, is het nog gelukt je abonnement te wijzigen?