Beantwoord

Aktie 1ste schooldag basisschool

  • 31 October 2019
  • 6 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Een hele goedemorgen. Ik heb zojuist contact gehad met een medewerker van kpn en werd doorgestuurd hier naar toe. Ik ben voorzitter van de ondernemingsraad van een basisschool in Stuifzand. 47 leerlingen totaal, niet zo heel groot dus. Maar wel aktief. De eerst schooldag van het nieuwe jaar bedenken we altijd iets leuks. Nu zaten we te denken aan; schaatsend de school in. En wat is er dan leuker dat alle kinderen zo'n te gekke kpn muts op hebben. De fotograaf van de krant wordt uitgenodigd en meestal komen we op de voorpagina te staan van de hoogeveense courant. Dus nu de vraag natuurlijk, zouden jullie ons die mutsen die we altijd krijgen bij het Thialf schaatsen kunnen sponsoren?? Met vriendelijke groet Sandra namens OR van OBS de Zandloper in Stuifzand.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 November 2019, 15:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wat een leuk idee IK hoop dat KPN daar mee IN stemt😉👍

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Sandra, welkom op het forum. 

Wat een leuk initiatief. In de krant ook nog wel. Gaan jullie dan ook een bord prominent in beeld vasthouden met 'Alex_P  ’ ? ;) 

Grapje natuurlijk, ik zal dit even navragen hier. Ik beloof nog niets, normaal doen we dit soort dingen niet snel. Goed als ik hier nog op terugkom? 

Reputatie 1
Badge

Hallo Alex, dank je wel alvast voor de moeite!! En als je graag een bord wil dan willen de kinderen die vast wel maken🤣🥰 we wachten je antwoord af 🍀

Reputatie 7
Badge +24

Haha, dank voor het leuke vermaak zo op de zondag. Ik wacht een reactie af en laat het hier weten. Ik verwacht in de loop van volgende week. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een reactie terug. Hoe mag ik je bereiken?  Zou je je profiel willen aanvullen met je telefoonnummer en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor het telefoontje terug, we gaan ons best doen!