Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!



Toon eerste bericht

373 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dank je, @Keebrev , voor de gegevens en de toelichting. Het nummer eindigend op 75 heeft (op dit moment) een KPN Basis abonnement, zonder Spotify erbij in. Soms komt het echter voor dat een Spotify account niet teruggezet wordt naar Free op het moment dat Spotify uit een abonnement wordt verwijderd, administratief foutje. Dit is bij jou ook het geval. Want ik zie inderdaad dat er wel een Premium Spotify actief is voor je. Die heb ik nu voor je stopgezet. Omdat het administratief nog niet helemaal klopt aan onze kant krijg je nog wel weer een sms met nieuwe code. Die kun je verder negeren, dat laat ik herstellen aan onze kant.

Je Spotify account valt op 9 april dan weer terug naar Free. Op dat moment kun je die dan toevoegen aan het Family abonnement.
Bestecerik nu staat in de KPN app spotify aan a € 8,99 wens hier voor dus niet te gaan betalen
groet andy
Reputatie 7
Badge +27
Ha Andy, ik zie dat het nu inderdaad opgezegd is. Je zult het dus vanaf nu niet meer gaan betalen.
Ik sluit mij aan bij bovenstaande reacties. Daarnaast volgt er het volgende probleem, hoe ga je over? Het is geen gemakkelijk proces van Premium naar Premium for Family met uitnodigen en vervolgens willen je kinderen je uitnodigingen accepteren maar kunnen nergens je unieke code invoeren... Kortom, ga je van je oude (gratis Sportify) abonnement over naar een nieuw abonnement omdat je gezinssamenstelling vraagt om ook naar Spotify te luisteren en betaal je dus een stuk meer en werk het niet.... aahhhhhh….

Hoe moet je dat nu doen?

Admin: Bericht afgesplitst van Spotify premium for family | KPN Community
Reputatie 7
Badge +19
@KirstenV1, bedankt voor je reactie! Indien je binnen KPN van Premium naar Family gaat, zal datzelfde account het hoofdaccount worden en wijzigt er verder niet zoveel (los van de kosten en de naam en mogelijkheden van het abonnement). Kies je ervoor om Spotify niet meer via KPN af te nemen, dan komen er inderdaad wat administratieve werkjes bij kijken omdat het natuurlijk wel twee aparte bedrijven blijven.

Kan je aangeven wat nu precies de situatie is? Heb je Spotify bij KPN afgenomen, en blijf je dat doen? Of neem je Family nu af via Spotify zelf, en loop je tegen het probleem op dat je account via KPN nog niet op Free gezet is? In ieder geval kunnen we je pas helpen op het moment dat we enkele gegevens hebben. Dus zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en eventuele klantnummer(s) van KPN?
Hallo

Wij hebben alles in een bij jullie maar ik wil graag spotify familie aan vragen.

Hoe kan ik dit doen

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Hallo Lanjouw,
Via MijnKPN kun je Spotify toevoegen aan je vast óf mobiele abonnement.
Reputatie 5
Badge +6
Via KPN hebben wij Spotify family en dat zou betekenen dat we met zijn 6-en, wanneer we op hetzelfde adres wonen, gebruik mogen maken van Spotify. Alleen op een eigen stream.

We wonen met zin 4-en op het adres en we maken ook met zijn 4-en gebruik van Spotify, maar op een of andere manier zit mijn vrouw op mijn stream. We kunnen dus maar 3 streams gebruiken.

We hebben al met Spotify contact opgenomen en die geven als advies dat ze een nieuw account moet maken en het oude moet verwijderen. Gevolg is dat je alles kwijt bent wat eronder staat. Beetje gek toch?

Is er niet een andere oplossing?
Ik heb sinds kort Spotify family, heb geprobeerd de gezinsleden uit te nodigen, het verzenden van de email lukt wel, maar met activeren en wachtwoord invoeren geeft men aan wachtwoord of gebruikersnaam onjuist ?

Iemand bekend met dit probleem,

de chat met KPN werkte niet en verwees mij naar Spotify en Spotify naar KPN
Beste,

Ik heb een alles in één pakket van kpn met Spotify Premium optie.
Dit account is al gelinked en in gebruik maar wil het graag veranderen naar een family optie via KPN.
Is dit mogelijk, zo ja, hoe?

Dank bij voorbaat.

Mert.
heb geen activatiecode van kpn voor spotify family volgens kpn is deze wel geactiveerd maar dit wordt niet aangegeven in mijn account

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +27
@Jansor Assendelft: Sorry voor de late reactie! Vanuit KPN regelen we alleen de betaling van een Spotify Premium/Family account, problemen met uitnodigen van gezinsleden kunnen we helaas niet bij helpen. Heb je inmiddels contact gehad met Spotify? En kunnen zij je verder helpen?

@Jan01: Vreemd! Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en klantnummer en een reactie plaatsen als dat is gebeurd? Dan kijk ik dit verder na.
Hallo! Ik heb spotify family in mijn abbo zitten! Dit wil ik graag loskoppelen van KPN! Is dit mogelijk? Zodat ik los spotify betaal en los KPN!
Gr

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Zeker kan dat, @Mirjam1990! Je kunt via MijnKPN de optie Spotify Family opzeggen. Wij zetten dan binnen een maand je Spotify account om naar Free. Daarna kan jij via Spotify zelf Family aanvragen.
Ik heb Spotify en wil uitbreiden naar Spotify familie. Op internet wordt aangegeven om dat te doen via mijnkpn maar dat lukt niet
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Narold! Heb je nu een gratis Spotify Premium account via KPN? Het Spotify Family account kun je alleen bestellen in combinatie met onze huidige abonnementen. Als je wel een van onze huidige abonnementen hebt kan ik Spotify Family ook voor je aanvragen. Kun je dan je profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer in het vakje "persoonlijke opmerkingen" zetten? Deze gegevens zijn alleen voor jou en ons inzichtelijk. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd maken we dit direct in orde.
Sinds deze week heb ik Spotify Family in mijn pakket. Mijn kinderen zijn druk doende om eigen playlisten aan te maken. Ik verwacht niet te vertrekken bij KPN. Maar blijven persoonlijke playlisten behouden bij vertrek? M.a.w. Is KPN-spotify om te zetten naar regulier Spotify?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @PatrickvD! Op het moment dat je besluit te vertrekken bij KPN, waar we natuurlijk niet vanuit gaan (!), kan je Spotify ook gewoon opzeggen. De gekoppelde accounts worden dan omgezet naar Free, en blijven gewoon behouden. Daarmee blijven de afspeellijsten dus ook gewoon intact. Dus no worry's! 😄
Ik heb mijn abonnement Spotify Premium bij KPN omgezet naar Spotify Premium Family bij KPN (dit staat ook op de factuur). k heb al diverse malen de via de mail gekregen activatiecode ingevuld, hier over gebeld, nogmaals ingevuld (code wordt ook herkend) maar ik krijg geen Spotify Premium Family account waarop ik andere gezinsleden kan uitnodigen. Hoe kan ik dit oplossen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +15
@Jolanda3010 Wat vervelend dat het maar niet lukt om gebruik te maken van Spotify Family. In het eerste bericht van dit topic staat waarschijnlijk al het antwoord op jouw vraag. Mocht je er toch niet uitkomen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Laat je ons weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld, dan kunnen wij het verder voor je uitzoeken.
Heb upgrade gedaan naar Spotify familiy via KPN. Rest van familie zit not op ander familiy account rechtstreeks afgesloten by Spotify maar die wordt opgezegd.
Als ik nu uitnodiging verstuur, dan krijgen zij die binnen maar als ze willen activeren gaan ze altijd weer naar huidige spotify account.
Hoe kan ik overzetten naar mijn spotify familiy waarvan ik beheerder ben?

Alvast bedankt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @EHR. In het eerste bericht van dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Mocht het niet lukken, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Laat je ons weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?
Beste Vikash, ik heb profiel aangevuld, ik hoor graag van je. Bedankt
Reputatie 7
Badge +27
Ha @EHR, bedankt! Alles lijkt vanuit onze kant in orde te zijn. Wil je ervoor zorgen dat de 'nieuwe leden' eerst hun gebruikersnaam naar Free omgezet hebben, voordat ze zich aanmelden onder jouw Family account? Dan moet het lukken!
Momenteel heb ik een mobiel KPN abonnement en heb hier Spotify premium bij. Als ik deze wil upgraden naar spotify family op de officiële site, krijg ik de melding dat het via KPN is afgesloten en ik contact met hen moet opnemen. Als ik via MijnKPN app de extra opties van mijn mobiele abonnement bekijk zie ik alleen spotify premium voor 8,99. Hoe kan ik alsnog mijn Premium abonnement omzetten naar Family?

Reageer