Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!

  • 5 juli 2018
  • 669 reacties
  • 81157 keer bekeken


Toon eerste bericht

669 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @EGE69 . Welkom op het forum.

Zoals in de post staat beschreven hangt het een beetje van jouw huidige abonnement af:

Hoe werkt het met een ouder abonnement (met Spotify inbegrepen)?

Als je op dit moment een abonnement hebt dat ouder is (bijvoorbeeld 'Alles-in-1 Standaard'), en je wilt graag gebruik maken van Spotify Family, dan zal je eerst over moeten naar één van de nieuwste abonnementen. Dit kan je bijvoorbeeld via MijnKPN regelen.

 

Heb je al geprobeerd via MijnKPN in te loggen?

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Inor . Ik heb je bericht naar het centrale topic verplaatst. Hier staat alles te lezen over hoe jij je abonnement kunt activeren.

Mocht je er daarna nog niet uitkomen, laat het hier weten. Dan help ik je verder. 

Hallo, Ik wil graag Spotify omzetten naar family maar indien ik de service wil uitbreiden staat deze niet in de lijst. Ik heb KPN thuis Alles-in-1 Standaard.

Vriendelijk bedankt.

Carla

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +15

Ha @cdkmvg, welkom op het KPN forum. Helaas is het bij een Alles-in-1 (Standaard) abonnement niet mogelijk om je Spotify Premium account up te graden naar Family, helaas. Spotify Family is verkrijgbaar bij alle Internet (en TV) abonnementen die vanaf 1 juli 2017 zijn geïntroduceerd. Als je op dit moment een abonnement hebt dat ouder is (bijvoorbeeld 'Alles-in-1 Standaard'), en je wilt graag gebruik maken van Spotify Family, dan zal je eerst over moeten naar één van de nieuwste abonnementen. Dit kan je bijvoorbeeld via MijnKPN regelen. 

 

Hoi!

Ik heb een spotify premium account (via de kpn alles-in-1 premium pakket), ik vroeg me af hoe je premium naar family zou kunnen uitbreiden en wat de kosten daarvoor zijn. 

Nog een fijne dag toegewenst. 

 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Beste @Y ELAY, welkom! Je kunt via KPN inderdaad Spotify Family afnemen. Dat kan alleen niet met Alles-in-1 Premium. Je zult hiervoor over moeten stappen naar de huidige Hussel propositie. Dan is Spotify Family één van de entertainment onderdelen die je kunt kiezen. Mocht je willen dat ik met je mee kijk naar de opties, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Ik heb Spotify’s family aangevraagd en daar betaal ik direct voor. Maar pas volgende maand wordt m’n eigen account stopgezet waarna ik het kan omzetten. Kan dit ook anders? Een maand € 15 voor niets betalen is ook zonde…..


Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Paulaluxen, welkom! Had jij Spotify Premium ook via KPN of via Spotify zelf? In de regel gaat, als je Spotify Family ter vervanging van Premium aanvraagt, dit ook meteen in. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee. 

Ja Marcia ik heb het formulier ingevuld. En ik heb spotify via KPN mobiel. Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +19

Hi Paula, ik zie dat er op 1 december een activatiecode is gestuurd naar hetzelfde @hotmail.com is gestuurd waarmee je ook hier inlogt. Zou je je inbox na willen kijken? Eventueel je spam/ongewenste berichten folder? 

Ik heb m'n spottify via mijn kpn uitgezet. December ook niet berekend. Op mijn iPad blijft echter bij account premium staan en heb ik gewoon spottify. Ik wil als opzeggen i.v.m.. family acount 

Reputatie 7
Badge +21

@Ella1, het kan even duren voordat Spotify omgezet wordt naar Free inderdaad. Ik kan even kijken of ik het proces kan versnellen voor je. Zou je hiervoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en de gebruikersnaam van je Spotify account? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen, het is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.Geef even een seintje als het invullen gelukt is!

Hoi Suzan bedankt voor je antwoord, maar nu heb ik dus per ongeluk m'n spottify weer via MijnKPN geactiveerd. Ik had hetzelfde probleem als hierboven. Familie account laat ik even draaien, want dat kan blijkbaar alleen op hetzelfde adres?

Reputatie 7
Badge +28

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, sorry. Je wilt nu je Premium account weer omzetten naar Free? Dan kan je 'm gewoon opzeggen via MijnKPN inderdaad. Het kan tot maximaal 30 dagen duren voordat deze ook daadwerkelijk naar Free wordt omgezet. Als deze Free is, kan je 'm toevoegen aan Family. Daarvoor geldt inderdaad wel dat het account van alle gebruikers op hetzelfde adres ingeschreven moeten staan. 

ik had premium, deze omgezet naar Family...alleen nu zie ik alleen in mijn account de afspeellijsten staan en niet bij de rest...ik heb ze op gezamenlijk gezet maar bibliotheek blijft leeg

wat moet ik doen zodat ze ook de afspeellijsten te zien krijgen

Reputatie 7
Badge +17

ik had premium, deze omgezet naar Family...alleen nu zie ik alleen in mijn account de afspeellijsten staan en niet bij de rest...ik heb ze op gezamenlijk gezet maar bibliotheek blijft leeg

wat moet ik doen zodat ze ook de afspeellijsten te zien krijgen

Hoi @michiel groothedde. Op deze pagina kan je bekijken hoe je een gezamenlijke playlist aanmaakt. Heb jij het ook op deze manier gedaan? 

Het delen van een gezamenlijke afspeellijst kan op verschillende manieren. Het makkelijkste is in Spotify zelf. Kies voor ‘Delen’  en dan ‘Versturen naar’. Hier voer je de naar in van de vrienden die je wilt uitnodigen en druk je op ‘Versturen’.

 

Waardeloos!!

Gisteren vier keer in de wacht gestaan bij KPN. Eerst bij particulier en toen zakelijk daarna weer naar particulier verwezen. Uiteindelijk spotify family geregeld. een dag later nog nix!!!

Er zou tussen 3 a 5 uur een actifivatie code binnenkomen en nog steeds nix binnen gekregen.

Kan zo weer bellen. Weer in de wacht en weer worden er beloftes gedaan die niet kloppen. Grom grom grom #kpn #knapwaardeloos #spotify

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Anky en Cees Pieter, welkom! De activatiecode voor Spotify, of dit nu Family of Premium is, krijg je per e-mail binnen 24 uur.  Heb je hem inmiddels binnen? Zo niet, vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik dit voor je na. 

Hoi Erik van KPN,

Inmiddels een uur aan de telefoon gezeten. 3 telefonisten aan de telefoon gehad.  Silvia K. heeft ons fijn geholpen. Ik hoop dat we strax de activatie code mogen ontvangen.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Dan ga ik daar van uit, Anky. Mocht het nou toch niet komen, vul dan alsnog je profiel in en reageer hier :)

Hoi ja weet ik maar dan moet dus eerst mijn eigen betaalde spotify via kpn stopgezet worden. Dat heb ik aangevraagd maar dat duurt een maand. Dus nu heb ik wel al betaald voor family maar kan er geen gebruik van maken…..

kunnen jullie hier iets in betekenen?

Reputatie 7
Badge +19

Dag @Paulaluxen Ik heb zonet je Premium-account naar Free teruggezet. Het kan tot twee dagen duren voordat dit verwerkt is, maar als dit eenmaal het geval is kun je Spotify Family activeren. Je krijgt trouwens zo wel weer een nieuwe activatiecode voor Premium, deze kun je negeren. 

Hoi Bart dank je, ik dacht dat ik het al naar free had gezet. Ik wacht het af. En dan telt de eerder ontvangen activatiecode en niet die net is gestuurd? 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Bart dank je, ik dacht dat ik het al naar free had gezet. Ik wacht het af. En dan telt de eerder ontvangen activatiecode en niet die net is gestuurd? 

Een hele goede avond @Paulaluxen.

Wat mijn collega Bart bedoeld is het volgende.
Het Spotify Premium-abonnement dat je had via je mobiele nummer is maandelijks opzegbaar. Deze wordt per 31-12-2019 gestopt. Om meteen gebruik te kunnen maken van de Spotify Family (meerdere accounts) moet je eigen account op 'free’ staan. Mijn collega heeft dit voor je gedaan, zodat je niet tot 31 december hoeft te wachten. Je Premium-account gaat nu binnen enkele dagen naar Free. Zodra dit is gebeurd kun je de activatiecode van Spotify Family gebruiken, die je hebt ontvangen op 30-11-2019. 

De activatie code die je vandaag hebt ontvangen is nog voor de standaard Spotify Premium. Het systeem ziet namelijk dat je nog een abonnement hebt en stuurt hem automatisch. Deze mail kan je dus gewoon negeren. 

Betreft je dubbele kosten. Deze ga ik voor je crediteren op het eerstvolgende factuur.

Dank je Lisa! Ik dacht dat ik het al had opgezegd maar helemaal goed geregeld zo!

Reageer