Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!

  • 5 juli 2018
  • 759 reacties
  • 84598 keer bekeken


Toon eerste bericht

759 reacties

Hallo @Udo K. en @Bart_ , bij ons geldt hetzelfde. Per 26-12-2019 stappen we over van KPN Spotify Premium naar KPN Spotify Family. Ik wil de playlists behouden. 

Ik las dat ik eerst Premium moet opzeggen. Hoe doe ik dat en hoe behoud ik mijn Playlists?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hey @PeggyKH, dat is een goede vraag. Welkom op het KPN forum. Wanneer je Premium opzegt, dan ga je automatisch over naar Free. Je behoudt je afspeellijsten, no worries! :) 

Hey @PeggyKH, dat is een goede vraag. Welkom op het KPN forum. Wanneer je Premium opzegt, dan ga je automatisch over naar Free. Je behoudt je afspeellijsten, no worries! :) 

Hallo Nadia, bedankt! Geldt hetgeen ik las in het stuk van Paul: 

  • Als je al Spotify Premium bij KPN hebt hoef je niets te doen, het account wordt automatisch omgezet naar Family

Ik verlies mijn afspeellijsten dus niet, hoef daar niets voor te doen en kan anderen uitnodigen voor family zoals in het stuk van Paul staat (ook al had ik Premium via Alles-in-1)?

Reputatie 7
Badge +18

Ja, dat klopt @PeggyKH :) 

Bij alles in één pakket ontvang ik ‘gratis’ spotify premium. Ik wil dit uitbreiden naar spotify voor gezin, maar weet niet hoe. Ik hoor het graag, dank alvast

 

Admin: bericht verplaatst naar lopend topic

Reputatie 7
Badge +11

Dat is hier vorige week al eens voorbij ge komen. Dat kan niet met uw huidige abonnement. U zult moeten verlengen naar een nieuw hussel abonnement.

Of Spotify afsluiten buiten KPN om. Maar dat is eigenlijk heel onvoordelig, want u blijft dan bij kpn gewoon betalen voor uw huidige Spotify Premium.

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Roy123, welkom op het forum! Als jij op dit moment Spotify Premium inbegrepen in je pakket hebt zitten, dan kun je dit niet uitbreiden of aanpassen naar Family. Dat kan alleen als je overgaat, zoals Nick al aangeeft, naar een van onze huidige abonnementen. Vervolgens kun je daar dan Spotify Family bij kiezen in plaats van Spotify Premium. Je kunt inloggen op je MijnKPN en dan onder abonnement wijzigen een kijkje nemen wat de mogelijkheden zijn en waar je dan qua prijs op zou uitkomen. Als je wilt kun je het dan ook gelijk via je MijnKPN bestellen.

Bij mijn alles in één pakket ontvang ik ‘gratis’ spotify premium. Ik wil dit uitbreiden naar spotify family. Hoe kan ik dit regelen?

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Vinny74, welkom op het forum! Ik heb je bericht verplaatst naar dit verzameltopic. Hier vind je alle informatie over Spotify Family. In jouw geval zul je van abonnement moeten wijzigen. Zie ook wat ik schreef richting de klant voor jou. Dit is namelijk ook op jou van toepassing. Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze vooral.

​Als jij op dit moment Spotify Premium inbegrepen in je pakket hebt zitten, dan kun je dit niet uitbreiden of aanpassen naar Family. Dat kan alleen als je overgaat, zoals Nick al aangeeft, naar een van onze huidige abonnementen. Vervolgens kun je daar dan Spotify Family bij kiezen in plaats van Spotify Premium. Je kunt inloggen op je MijnKPN en dan onder abonnement wijzigen een kijkje nemen wat de mogelijkheden zijn en waar je dan qua prijs op zou uitkomen. Als je wilt kun je het dan ook gelijk via je MijnKPN bestellen.

 

Bij mijn alles in één pakket ontvang ik ‘gratis’ spotify premium. Ik wil dit uitbreiden naar spotify voor het gezin, hoe regel ik dat?

Reputatie 7
Badge +19

@Vinny74 Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Hier kun je alles lezen over spotify family. Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze hier gerust!

Helaas staat m’n account nog steeds niet op free. Toch wachten tot eind van de maand vrees ik.…

 

Reputatie 7
Badge +18

Helaas staat m’n account nog steeds niet op free. Toch wachten tot eind van de maand vrees ik.…

Helaas zit er niks anders op. :neutral_face:

 

Mijn man heeft een privé Spotify account (niet via KPN). Nu willen we naar een Spotify Family Account via KPN. Nu is mijn man bang dat hij dan al zijn afspeellijsten kwijt raakt. Klopt dat? 

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Muriel75! Er wijzigt niks aan het account of de afspeellijsten. Het enige dat wijzigt is dat het account even op Free komt te staan voordat het gebruikt of toegevoegd kan worden aan Spotify Family. Dus met die afspeellijsten zal niks gebeuren!

Hallo 

 

Voor mij is het bovenstaande ook geldig.

nieuw abbo mobiel is ingezet.

spotify is geactiveerd op de app.

vode aanvragen via KPN weigert.

De app herkent mijn mobiel of e-mail niet.

 

Al mijn gegevens zijn ingevuld..

Kan iemand mij een nieuwe code toesturen ?

bvd

Hallo,

We hebben een KPN spotify premium family account probeer nu in te loggen op mijn nieuwe mobiele telefoon met dezelfde simkaart maar kom niet meer in ons premium account, maar in een gratis spotify account.

Hoe kom ik nu weer in ons family account?

Groeten Inge11

*Admin: topic samengevoegd met algemeen topic

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Inge11. Inloggen bij Spotify heeft verder niets met simkaart of iets dergelijks te maken. Als je inlogt, en je ziet ineens een “Free” account, dan log je naar alle waarschijnlijkheid in met de verkeerde gebruikersnaam (dus een verkeerd account). Mijn advies zou dus zijn om uit te loggen, en proberen in te loggen met een ander account. Laat het ander vooral weten!

Dat heb ik al lang geprobeerd, dat het met sim kaart niets uit te staan heeft wist ik ook wel. Ook heb ik al uitgelogd en weer ingelogd. Opnieuw de app gedownload en weer ingelogd enz enz enz

Reputatie 7
Badge +28

Ben jij de hoofdaccounthouder, Inge? Zo ja, vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan controleren we hier of alles goed staat. Als jij een van de uitgenodigde gebruikers bent, check bij de hoofdgebruiker op welk mailadres je uitgenodigd bent. Zorg dat je ook met dat mailadres inlogt bij Spotify.

Hi,

ik wil graag mijn spotify premium loskoppelen van kpn en bij Spotify upgraden naar family. Dat kan niet met mijn huidige abo bij KPN, zonder eerst op te waarderen naar een nieuwe abo vorm. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wanneer wordt Spotify Family beschikbaar gemaakt voor alle mobiel klanten ipv alleen de all-in-one klanten?

Er is een moderator antwoord van Marina op een soortgelijke vraag van meer dan een jaar geleden dat er aan gewerkt wordt. Duurt wel lang, dat werken.

Heb nu premium bij mijn abonnement, maar denk dat ik dat maar ga opzeggen en rechtstreeks bij Spotify een abonnement afsluiten. Dan ga ik dat in de toekomst natuurlijk niet meer terug veranderen.

 

Groet.

 

Admin: bericht verplaatst naar lopend topic

Reputatie 7
Badge +11

Je kunt je Alles-in-1 Premium abonnement verlengen naar Hussel. Dan kun je kiezen voor Spotify Family. 

 

Admin: bericht verplaatst naar lopend topic

Je kunt je Alles-in-1 Premium abonnement verlengen naar Hussel. Dan kun je kiezen voor Spotify Family. 

 

Ik heb geen Alles-in-1 en dat wil ik ook niet. Heb nu gewoon mobiel met Spotify Premium, maar kan geen Family nemen omdat ik geen Alles-in-1 heb.

Groet,

Thijs.

 

Admin: bericht verplaatst naar lopend topic

Reputatie 7
Badge +28

Beste @Arcovdb, welkom en sorry voor de late reactie! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Je kunt Spotify Premium uitzetten via MijnKPN. Deze wordt dan binnen 30 dagen omgezet naar Free. Vervolgens kan je via Spotify zelf een Family abonnement aanvragen. Mocht je hulp willen hebben bij het uitzetten van Premium, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. 

 

Welkom @T5Romeo, goede vraag. Voor zover ik weet, gaat dit niet op korte termijn gebeuren. Als je graag gebruik wilt maken van Family en je wilt geen vaste diensten bij KPN afnemen, dan is inderdaad een Family abonnement rechtstreeks via Spotify de enige optie!

Reageer