Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!

  • 5 juli 2018
  • 759 reacties
  • 84589 keer bekeken


Toon eerste bericht

759 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hey @Katriena20, welkom op het KPN forum. Ik heb je vraag naar dit centrale topic verplaatst. Als ik je goed begrijp neem je Spotify Family af bij KPN voor € 13,99 p/mnd. Als je Spotify Family verwijdert in je MijnKPN, gaan alle acounts automatisch over naar Spotify Free. Ieder account behoudt zijn playlist. De Free accounts kun je dan opnieuw, buiten KPN, koppelen aan een Spotify Family abonnement bij Spotify voor € 14,99 p/mnd.

Geeft dat antwoord op je vraag?  

Volgens de website van KPN kan je wel spotify family afsluiten. Is het inmiddels mogelijk een premium abonnement om te zetten naar family?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +11

Volgens de website van KPN kan je wel spotify family afsluiten. Is het inmiddels mogelijk een premium abonnement om te zetten naar family?

We zijn inmiddels 2 jaar verder, en nu is het wel mogenlijk. U moet echter wel een Hussel abonnement hebben. Daarbij kunt u kiezen voor Spotify Family. 

Ik heb inmiddels met kpn gebeld en mijn abonnement is gewijzigd en ik heb nu een hussel abonnement. Ik heb de activeringscode ontvangen via sms maar als ik hierop klik krijg ik een melding dat ik al een abonnement heb… Als ik bij spotify inlog staat er dat ik al premium abonnee ben. Hoe kan ik het omzetten?

admin:plaatje verwijderd ivm zichtbare activatiecode

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @CI kaart voor Samsung qled : dat gebeurt automatisch. Als je wilt kijk ik het voor je na. Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 

Ik heb het profiel aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +19

Je wijziging is nog maar net ingevoerd, @CI kaart voor Samsung qled . Dit heeft even tijd nodig. 

Op 20-2 zal alles afgerond zijn en is, als het goed is, jouw premium omgezet naar family. :-)

Goedemiddag,

ik heb vandaag het hussel pakket inclusief spotify family ontvangen en geïnstalleerd.

ik schijn echter een activeringscode nodig te hebben om mijn huidige premium account  om te zetten naar de  Spotify Family

hoe kom ik aan die code(s)

als ik op mijn kpn kijk staat spotify family al genoemd

alvast bedankt,

vriendelijke groet,

Paul.

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hallo alweer, ik heb nu inmiddels een mailtje gekregen van kpn om het abo om te zetten naar spotify for family. Ik moet daarvoor mijn premium abonnement stopzetten op de account pagina op spotify. Op deze pagina staat echter dat het abonnement via kpn loopt en dat ik via kpn het moet stopzetten.

 

Ben volgens abonnement van KPN wel geabonneerd op Spotify premium maar heb geen toegang of code. Hoe zit dat?

Heb altijd Spotify premium via KPN gehad. Is onlangs gewijzigd naar family. Bij gebruik activatiecode krijg ik melding dat ik al een Spotify account heb. Dat klopt. Alleen is dat nu ineens veranderd naar Spotify free. Via Spotify’s kan ik alleen abonnement kopen. Hoe krijg ik koppeling tussen Spotify en KPN die er eerder wel was?

Reputatie 7
Badge +19

Hi all.
@PaulVR46 Ik zie dat dit nu nog gekoppeld is aan je gewone Premium. Ik heb een nieuwe code voor je besteld waarmee je Premium Family hier kunt activeren. De code ontvang je binnen enkele uren. 

@CI kaart voor Samsung qled Ik zie via jouw account van KPN geen gekoppeld account. Zie jij nog steeds die melding. Zo ja, wat is je Spotify gebruikesnaam? Dan kijk ik dit even na. 

@JJGvdV Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@Maricris Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan kijken wat ik aan onze kant zie. 

 

@Alex_P KPN profiel aangepast.

Mijn id is matthijsbonte 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @CI kaart voor Samsung qled, ik zie dat je op twee plaatsen bent geadresseerd. Een vast abonnement in N-Holland en je mobiele nummer (met Spotify) in het Noorden des land. Om Family te activeren moeten de Spotify accounts op 1 adres geregistreerd zijn. Wil je eens controleren of dat klopt? In je MijnKPN kun je een adreswijziging doorvoeren. 

Ik heb 2 huizen met 2 kpn abonnementen… dus waarom moet ik het adres wijzigen? 

Volgens mij stond spotify premium eerst gekoppeld aan mijn mobiel abonnement dat op mijn woonhuis stond en hebben jullie dat omgezet naar hussel in combinatie met het internet abonnement op mijn andere adres (vakantiehuis)

Reputatie 7
Badge +19

@CI kaart voor Samsung qled : We gaan dit direct oplossen. Ik heb het premium account losgekoppeld wat onder die gebruikersnaam zit. 

Mijn advies aan jou is om deze nu ‘family' te maken door de activatiecode te gebruiken die we een paar dagen geleden hebben opgestuurd. Laat je weten hoe het afloopt? :-)

Ik heb de code die een paar dagen geleden is verstuurd om spotify opnieuw te activeren. Activeren is gelukt maar het is nog steeds premium en niet family

Reputatie 7
Badge +19

@CI kaart voor Samsung qled Ik heb gereageerd op je privébericht in verband met privacy. 

Een vraag: ik zou graag mijn spotify Premium willen uitbreiden naar family. De reden is dat de andere gezinsleden nu ook spotify gebruiken en we zitten elkaar in de weg. 

Nu lees ik hier: https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/spotify-family-genieten-met-de-hele-familie.htm het volgende: “Voor klanten met alleen KPN Mobiel is Spotify Family nog niet mogelijk, maar er wordt wel aan gewerkt om het ook daar beschikbaar te maken.”

Ik heb alleen maar 2 x mobiel van KPN. Dus, helder genoeg, niet beschikbaar voor mijn huidige abonnementsvorm.  Ware het niet dat  het betreffende artikel van 10 juli 2018 is.  Met name het stukje: “er wordt aan gewerkt” is dan interessant. Dan neemt de verantwoordelijke bij KPN daar wel ruim de tijd voor. Kunnen/mogen jullie aangeven wanneer deze optie beschikbaar komt voor abonnementen die alleen mobiel omvatten? (En nu niet vlug dat artikel aanpassen he? ;-))

Admin: topic veplaatst 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Robert A., welkom hier op het forum. Ik heb je topic naar ons topic verplaatst met meer informatie over Spotify Family. 

Ik heb alleen maar 2 x mobiel van KPN. Dus, helder genoeg, niet beschikbaar voor mijn huidige abonnementsvorm.  Ware het niet dat  het betreffende artikel van 10 juli 2018 is.  Met name het stukje: “er wordt aan gewerkt” is dan interessant. Dan neemt de verantwoordelijke bij KPN daar wel ruim de tijd voor. Kunnen/mogen jullie aangeven wanneer deze optie beschikbaar komt voor abonnementen die alleen mobiel omvatten? (En nu niet vlug dat artikel aanpassen he? ;-))

Die informatie is behoorlijk out-datet. Ik zal het laten aanpassen, dank voor je bericht. Spotify Family via KPN is alleen beschikbaar met onderstaande abonnementen:

Kan ik Spotify Family bestellen?

Alle klanten met een Vast abonnement die vanaf 1 juli 2017 zijn geïntroduceerd kunnen Spotify Family bestellen. Het gaat dus om de volgende abonnementen (en eventuele abonnementen die later worden geïntroduceerd):

  • Internet
  • Internet en TV Basis
  • Internet en TV
  • Internet en TV 4K

Ik wil graag Spotify Family toevoegen aan mijn KPN Alles-in-1-instap abonnement.

Nu heb ik in Mijn KPN gezocht maar ik kon alleen Spotify Premium vinden, Family was nergens te bekennen. Kan iemand me vertellen waar ik moet zoeken?

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Celesta74 ,

Spotify Family wordt alleen aangeboden i.c.m. Internet en TV en KPN Hussel pakketten. 
Mocht je over willen naar Spotify Family dan zal een overstap naar KPN hussel de enige optie zijn om dit in gang te zetten. Het beste is om in MijnKPN te kijken wat een overstap naar Hussel gaat kosten door te kiezen voor pakket wijzigen. Meestal is hussel wel duurder i.c.m. FOX Sports en KPN Compleet. 

Edit : 
Zie https://www.kpn.com/spotify.htm voor meer informatie. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Celesta74, welkom! Met een Alles-in-1 Instap abonnement is Spotify Family helaas niet mogelijk. Dit kan alleen, zoals Chris al aangeeft, bij een abonnement uit de huidige serie, Hussel.  Je kunt in de MijnKPN kijken wat een overstap naar Hussel voor je betekent qua pakket en prijs. Als dat je naar de zin is, kun je de wijziging daar ook doorvoeren. Mocht je hier meer hulp bij willen hebben, vul dan je forumprofiel in, en laat dat even weten. Dan kunnen we hier voor je nakijken wat je hebt, en wat een overstap naar Hussel betekent. 

Reageer