Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!



Toon eerste bericht

1095 reacties

"oor klanten met alleen KPN Mobiel is Spotify Family nog niet mogelijk maar er wordt wel aan gewerkt om het ook daar beschikbaar te maken."
Wordt hier aan gewerkt net zoals voor vast, dus moet ik dan uitgaan van enkele jaren doorontwikkeling of mag ik hopen dat dit gewoon einde zomer ook in alle factuursystemen die jullie voor mobiel gebruiken werkbaar is en dat ik het op mijn mobiel kan zetten aangezien ik mijn vaste pakket moah niet zeker weet of dat nog lang actief blijft en ik wederom kan verhuizen met spotify family? 🙂
Ik ben zojuist gefeliciteerd met het activeren van mijn family account. Echter, in spotify kan ik niet zoals wordt genoemd mijn accounts beheren om de rest van de familie toe te voegen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +10
@moontje79, als je nog een oud abonnement hebt waarbij Spotify Premium is inbegrepen, dan kun je dat niet overzetten naar Spotify Family. Zie dit topic https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/alles-over-spotify-family-bij-kpn-454490. Je zult daarvoor naar een nieuw abonnement moeten overstappen.
Bij KPN kun je voor € 14,99 per maand (tot 31 juli is er nog een aanbieding eerste 3 maanden voor € 7,49) het Ziggo Sport Totaal pakket nemen met 6 sportzenders. Zie https://www.kpn.com/televisie/pakketten/ziggo-sport-totaal.htm.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
@moontje79, ik wou jouw bericht mee verhuizen naar ons bestaande topic, maar er ging iets verkeerd, waardoor je nu jouw bericht niet meer terug ziet. Ik begrijp dat je jouw Spotify account wilt omzetten naar Spotify Family. @joss1965 heeft je al de nodige uitleg gegeven. Hopelijk is deze informatie duidelijk. Als je nog vragen hebt, laat het ons dan vooral weten. We lichten het dan toe 🙂
Ik wil mijn spotify premium account omzetten naar spotify premium family. Hoe doe ik dat?
Ik wil spotify familie maar kan dit niet vinden in mijn KPN ?
Waar kan ik dit vinden?
Reputatie 7
Badge +29
Welkom, Bart! Hoe je dit kunt omzetten hangt ervan af hoe je op dit moment Spotify Premium hebt, via je mobiele abonnement, je vaste abonnement of Spotify zelf? Kun je dat beantwoorden, en je gegevens invullen op je profiel? Dan kijk ik voor je hoe jij het kan omzetten.

Robert, jij ook welkom hier! Spotify Family is alleen te bestellen bij een vast abonnement van na 1 juli 2017. Als je een abonnement hebt van voor die datum, zal het abonnement eerst omgezet moeten worden. Dit kan in je MijnKPN.
Sinds een maand heb ik een Spotify Premium for Family abonnement via KPN. Hiervan maken naast mezelf ook mijn man en twee dochters gebruik. Nu kan een van de meiden sinds gisteren niet meer op haar Premium account.....als ze de Spotify app opent staat er bij haar account gegevens dat het een Free account is?? Bij ons drieën werkt Spotify Premium wel gewoon. Iemand enig idee? Heb de vraag ook uitgezet via contactformulier spotify maar we zijn op vakantie en vind het wel vervelend dat zij niet naar eigen playlists kan afspelen....

*Admin: verplaatst naar verzameltopic
Sinds een maand heb ik via KPN Spotify Premium for Family. Naast mezelf maken mijn man en twee dochters gebruik hiervan. Nu heeft een van de meiden sinds gisteren geen toegang meer tot Premium maar staat bij haar account ineens dat ze een Free account heeft ??? Bij mij, mij man en andere dochter werkt Premium wel gewoon? Erg vervelend vooral omdat we nu op vakantie zijn en zij haar playlists niet kan afspelen! Weet iemand wat er aan de hand kan zijn ?
Heb vanaf 1 Augustus Spotify family aangevraagd maar kan nog steeds niet activeren. Melding die ik krijg is steeds "pagina is niet beschikbaar " Reeds meerdere malen met klantenservice contact gehad en het zou opgelost worden. Zojuist mijn factuur KPN ontvangen en er wordt gewoon Sporify family in rekening gebracht. Graag reactie,
Reputatie 7
Badge +19
@AJVDBErg jammer dat dit net gebeurd terwijl ze op vakantie is. Misschien kan je haar account opnieuw toevoegen aan Spotify Family? Hopelijk lukt het dan weer om ongestoord muziek te luisteren 🙂
  1. log in op je Spotify Family hoofdaccount door op Spotify.com op 'Inloggen' te klikken en je aan te melden met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Selecteer Spotify for Family in het menu aan de linkerkant van de pagina en vul je adresgegevens in en klik op ‘verzenden’.
  3. Vervolgens zie je de pagina ‘Je woning’ met daaronder het hoofdaccount ‘jij’. Door op de knop 'Uitnodiging Verzenden' te drukken kan je gezinsleden uitnodigen.
  4. Vervolgens krijg je een pop-up waarin Spotify akkoord vraagt op het feit dat je enkel personen uit kunt nodigen die op hetzelfde adres wonen en dat Spotify zich het recht voorbehoud om accounts te blokkeren als dit niet het geval is. Je moet, indien akkoord, op ‘ik ga akkoord’ klikken.
  5. Nu kan je de voornaam en achternaam van de genodigde invullen met daarbij het e-mailadres waarop de genodigde de uitnodiging voor Spotify Family zal ontvangen. Door op ‘Uitnodiging verzenden’ te drukken wordt de uitnodiging vervolgens verstuurd.
  6. Je krijgt vervolgens een bevestiging van de uitnodiging te zien en ziet het nieuwe gezinslid op de pagina staan.
Hoe accepteer je een uitnodiging voor Spotify Family als je nog geen Spotify account hebt, al een Spotify Free account hebt of een Spotify Premium Account via Spotify zelf hebt (dus niet via KPN!).
  1. De persoon die uitgenodigd is om deel te worden van jou Spotify Family ontvangt een e-mail van Spotify.
  2. Door op 'Uitnodiging Accepteren' te klikken, komt de genodigde op de inlogpagina van Spotify waar hij/zij een nieuw account kan aanmaken of in kan loggen met zijn/haar bestaande account. Als de genodigde al ingelogd was, dan zal hij/zij direct doorgaan naar stap 3.
  3. Na het aanmaken van het account komt de genodigde op een pagina waar de persoonsgegevens ingevoerd moeten worden. Na het bevestigen ziet de genodigde de volgende melding: Gefeliciteerd! Je bent nu lid van Premium for Family.


@Tweelingbox Maakte je via KPN al gebruik van Spotify Family? Of heb je op het moment een Free account? Zou je jouw gegevens willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik ook eens kijken waar het mis gaat.
Eea werkt gelukkig weer naar behoren bij mijn dochter na het invullen van emailadres en persoonsgegevens.
ik heb spotify family aangevraagd. KPN geeft aan dat dit binnen 1-2 dagen geregeld moet zijn. Inmiddels 2 dagen verder maar geen mail van kpn.
mis ik iets?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +10
@HME, bij mij was het onmiddellijk geregeld en kon ik inloggen op Spotify.com om het familie account in te richten. Kijk even op https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/alles-over-spotify-family-bij-kpn-454490, afhankelijk van je situatie kun je daar terugvinden hoe het werkt.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @HME. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken waarom je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Daarvoor het ik eerst wel wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken
Goedemiddag @HME. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken waarom je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Daarvoor het ik eerst wel wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken
Is het wel veilig om deze gegevens zo op internet te zetten? Mn klantnummer. Of is dit iets wat alleen een moderator kan zien?
Reputatie 7
Badge +20
@HME Dat klopt inderdaad, dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators.
ik ben inmiddels een stapje verder. Nogmaals gebeld met KPN.
Nu werd het volgende aangegeven.
Wij hadden KPN standaard. (oud -vanaf 2014-bestaat niet meer) Moet omgezet worden naar een nieuw abonnement.
Hierbij hoort ook een gegarandeerde internetsnelheid van 100 MB./sec download --maar dat houdt dan in dat de KPN monteur " iets' moet doen in of aan het bestaande modum. Hiervoor is een afspraak gemaakt voor 22-8. KPN geeft aan dat ook pas vanaf dat moment spotify family actief wordt
Was maandag iets anders verteld, maar even afwachten dus helaas.
Reputatie 7
Badge +20
@HME Dat is balen. In dat geval zit er helaas niets anders op dan het af te wachten. 😥
Beste Vikash,

Op de site staat onderstaande over gratis spotify premium en overstappen naar family;
Ik heb ook gebeld met de klantenservice en hier werd ook gezegd dat het mogelijk is gratis over te stappen naar spotify family. Onze huisbaas heeft het kpn alles in 1 pakket afgesloten en wij mogen hierbij gebruik maken van het spotify account. Nu zou de huisbaas dus via MijnKPN de premium om kunnen zetten naar Family begreep ik via de klantenservice. Graag zou ik hierbij nogmaals de bevestiging krijgen dat het overstappen naar family gratis is. Dit zou toch ook de oplossing zijn voor de meneer hierboven?
Alvast hartelijk dank,

Groet Esther



Ik krijg Spotify Premium gratis bij Alles-in-1 van KPN. Kan ik overstappen?
Heb je nog een Alles-in-1 abonnement met gratis Spotify Premium? Upgrade dan via MijnKPN je abonnement naar Internet en TV* en vraag tijdens dit proces direct Spotify Family aan. Je Spotify Premium-account wordt dan automatisch omgezet naar Spotify Family.
* Is je contract nog niet afgelopen? Dan kun je helaas nog niet overstappen naar Spotify Family. Wacht even tot je abonnement afloopt.

*Admin: dubbel topic, reactie verplaatst naar verzameltopic en een verwijderd.
Reputatie 7
Badge +20
@Trifoglio Spotify Family is in geen enkel geval gratis, dit kost namelijk €13,99 per maand. Het kan zijn dat de kosten van het Alles-in-1 abonnement verlaagt worden op het moment dat je het upgrade. In Mijn KPN zullen de eventuele kosten hiervan ook vermeld worden. Als je wil dat ik het verder voor je uitzoek dan zou ik je willen vragen om het KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) te willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Als er sowieso kosten bijkomen voor het family account dan ben ik hier verder niet in geïnteresseerd.
Ik vind het wel heel bijzonder dat je dan van een gratis premium account alleen kan overstappen naar een family account waar je 13,99 voor moet betalen.. Dit staat ook heel erg onduidelijk op de site en hier ben ik dan ook telefonisch verkeerd over geïnformeerd.
Reputatie 7
Badge +28
Dag Trifoglio, als ik alleen dat stukje doorlees vind ik ook dat dit explicieter vermeld mag worden. Ik heb een verzoek ingediend of de tekst aangevuld kan worden. De rest van de pagina is er volgens mij wel duidelijk over. Hoewel dit misschien nog discutabel is, is er geen twijfel over mogelijk dat de medewerker dit had moeten weten. Ik koppel dit graag terug aan de betreffende medewerker, zou je daarvoor nog je profiel kunnen aanvullen met de gegevens die Vikash vroeg? Dan geef ik het aan hem of haar door.
Hallo, ik heb 2 weken geleden mijn abo aangepast en heb nu Spotify Family. Nu heb ik 2 uitnodigingen gestuurd maar de genodigden kunnen deze niet accepteren. Althans na inloggen met mijn inlog komt er een melding in beeld dat het account gekoppeld is aan partner KPN. Volgens mijnkpn is mijn spotify account al omgezet naar family. Wat moeten de genodigden doen om gebruik te maken van Family zodat ieder zn eigen muziek kan luisteren? Alvast dank voor de reactie.

Reageer