Sticky

Alles over Spotify Family bij KPN!



Toon eerste bericht

1123 reacties

Ik heb een familie account. Ik was beheerder. Nu opeens niet meer maar wel onderdeel van familieaccount. Maar wie is de beheerder geworden?? Das mij niet duidelijk en kan ook niets nu.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb een familie account. Ik was beheerder. Nu opeens niet meer maar wel onderdeel van familieaccount. Maar wie is de beheerder geworden?? Das mij niet duidelijk en kan ook niets nu.
Hi @Femmies69, welkom hier! Het hoofdaccount kan niet zomaar veranderen dus het is mij niet duidelijk hoe dat kan gebeuren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Op het moment heb ik i-tv en een mobiel abonnement bij kpn. Ik maak ook met veel plezier gebruik van Spotify premium. Nu wil ik deze graag omzetten naar family omdat ik niet meer alleen Spotify ga gebruiken wat zijn de stappen die ik hier voor moet volgen ?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Eurlie, Je kunt Spotify Family bestellen via MijnKPN. Als je op dit moment Spotify Premium hebt via KPN, dan wordt Premium automatisch omgezet naar Family. Als je nu Spotify Premium buiten KPN hebt, dien je eerst het account bij Spotify op te zeggen. Wanneer dat abonnement is afgelopen (en dus 'Free' is) kun je via KPN Spotify Family aanvragen en krijg je de code per e-mail of SMS. In het eerste bericht in dit topic kun je lezen hoe je personen kunt uitnodigen voor Spotify Family en hoe ze jouw uitnodiging kunnen accepteren. Als er iets onduidelijk is, reageer dan gerust en dan lichten we het toe.
Waarom moet ik overstappen naar een nieuw pakket om gebruik te maken van spotify family.
Met alles wat ik heb kom ik 20 euro duurder uit. Zo komen jullie je vaste klanten niet tegemoet en raak je zo nog meer kwijt. Er is een leegloop bij KPN.
waarom bied kpn dan niet de mogelijkheid om spotify familie bij te kopen voor bijvoorbeeld 7.5 KPN koopt het dan in voor 15 euro bij spotify en heeft er dan ook nog 2.5 voordeel aan. ik snap dat niet van KPN. nu is het de mensen op kosten jagen. en er wel mee adverteren .dat is mensen blij maken met een dode mus.
Mijn Spotify is niet meer Premium. Op mijn nota gekeken en staat er wel op (spotify) en dat het is afgeschreven van de bankrekening. Fijn als we wel muziek hebben. Vind dat zoiets niet mag voorkomen, betaal niet voor niets iedere maand... is mijn mening.
Reputatie 7
Inkopen voor 15, verkopen voor 7,5 en er toch 2,5 aan overhouden?
Reputatie 2
Heb onlangs hetzelfde gehad. In de Spotify app gaf hij aan dat ik geen premium gebruiker was.
Gewoon even 1200 bellen, zij sturen je opnieuw een activatiecode. Binnen 5 minuten is Premium weer geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +21
@Ravin, je hebt een ander pakket nodig omdat wij het niet aanbieden bij 'oudere' pakketten. Die keuze is gemaakt, en kunnen we helaas niks aan veranderen.

@Nluteijn, wij bieden het € 1,00 goedkoper aan dan Spotify zelf. Voor Premium € 8,99 i.p.v. € 9,99 en voor Family € 13,99 i.p.v. € 14,99. Een constructie zoals jij die schets zou niet kunnen helaas. En uiteraard ben je niet verplicht om het via KPN af te nemen, we bieden alleen die optie (goedkoper) aan.

@Rufus Huisman, lastig! Kan je jouw Forum profiel aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer? Dan gaan we kijken of we een nieuwe activatiecode kunnen toesturen?
Waarom moet ik overstappen naar een nieuw pakket om gebruik te maken van spotify family.
Met alles wat ik heb kom ik 20 euro duurder uit. Zo komen jullie je vaste klanten niet tegemoet en raak je zo nog meer kwijt. Er is een leegloop bij KPN.


Ik had die berekening idd ook al gemaakt.
Ik heb al jaren een kpn alles in 1 abonnement. Daar zit één spotify premium account bij. Voor de oudste zoon handig in gebruik en voor de rest van de familie op dat moment niet noodzakelijk.
Inmiddels wil iedereen een premium account en dus naar de KPN winkel en een family account aangvraagd. Nu het probleem: de oudste zoon heeft dit hoofdaccount gekoppeld aan zijn facebook en wil geen afspeellijsten kwijt raken. Ik wil het hoofdaccount graag weer terug. Wat is de handigste manier om dit te doen?
Alvast bedankt voor de hulp.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +19
@KienW, Je kunt via MijnKPN Spotify Family aanvragen. Het account van je zoon wordt dan automatisch omgezet naar Family. Hij kan dan de uitnodigingen versturen naar de rest van het gezin. Hoe dit in zijn werk gaat, kun je lezen in het eerste bericht van dit topic. Wil je alles liever zelf beheren, dan kunnen wij Spotify Premium stop zetten. Het account van je zoon wordt dan weer omgezet naar Free. Je kunt dan Spotify Family aanvragen via MijnKPN. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode toegestuurd. Vervolgens kun je de rest van het gezin uitnodigen voor Spotify Family. Als je aan de hand van de informatie van dit topic nog vragen hebt, laat het vooral aan ons weten.
Hallo Marina,
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik heb Family al aangevraagd en wil het nu zelf graag beheren. Ik heb al een nieuwe code aangevraagd maar (waarschijnlijk omdat het andere account nog gekoppeld staat) krijg ik nog niks binnen. Moet mijn zoon dan eerst ontkoppelen of kan ik direct een code krijgen en hem dan via family uitnodigen?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +19
@KienW, Ik kan ervoor zorgen dat zijn account terug wordt gezet naar Free. Wanneer dat abonnement free is, kun je via MijnKPN Spotify Family aanvragen en krijg je de code per e-mail of SMS. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik dat in orde.
Hallo Marina,

De gegevens zijn toegevoegd.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +19
@KienW, ik heb het account teruggezet naar Free. Je krijgt hierdoor automatisch een nieuwe activatiecode toegestuurd voor Spotify Premium(dus niet voor Family). Het gemakkelijkste is Spotify Family aan te vragen via MijnKPN. Je krijgt dan nog een activatiecode opgestuurd, deze is wel voor Spotify Family 🙂
Hallo Marina,
Ik heb een paar uur gewacht. Inmiddels is het account wel teruggezet naar free maar heb ik tot nu toe nog geen code mogen ontvangen. Klopt dat?
Het is nu de volgende dag. Ik zou het fijn vinden als ik nog een code zou ontvangen. ?
Mijn abonnement is omgezet naar een spotify family. KPN zegt dat ik VIA spotify de extra accounts kan toevoegen. Spotify geeft aan dat dit via KPN moet gaan.
Hoe werkt het nu?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
@KienW Ik zie dat je de activatiecode inmiddels hebt ontvangen en dat je het hebt gekoppeld aan een gebruikersnaam. Ben je hiermee geholpen?

@Spotify family In de eerste reactie in dit topic van Paul word er uitgelegd hoe je personen kan uitnodigen en uitnodiging kan accepteren. Hiervoor moet je inderdaad inloggen op het Spotify Family hoofdaccount op Spotify.com en je aan te melden met je gebruikersnaam en wachtwoord..
@Vikash Ik heb geen code ontvangen, waar zou ik die volgens jou kunnen vinden?
Voor de premium ben ik nu geholpen. Bedankt. Mijn verzoek ging uiteindelijk om family. Dat heb ik in de KPN winkel aangevraagd (en ben vandaag er maar weer langsgegaan). Nu lijkt het er op dat ik nog een aantal dagen moet wachten??? Voordat ik met family kan starten? Dat was me niet duidelijk geworden bij de aanvraag.
Noot: omdat family niet in combinatie met mijn oude alles in 1 kon hebben we dat ook omgezet naar de ‘nieuwe’. Alles in 1
Hallo,

Sinds maart heb ik mijn Spotify premium via KPN al bij jullie opgezegd, ivm dat ik sinds april een andere mobiele provider heb.
Nu wil ik graag mijn Spotify account omzetten naar Family, maar op Spotify geven ze nog steeds aan dat ik via jullie een abonnement heb. Maar deze is dus al een paar maanden geleden opgezegd.
Kan iemand mij hiermee helpen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
@Spotify family Je ontvangt een activatiecode per mail of sms. Als je nog geen activatiecode hebt ontvangen dan zou ik je willen vragen om je gegevens aan te vullen op het KPN Forum profiel. Naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kunnen we opnieuw een activatiecode versturen.

@KienW Wat vervelend dat je nog een aantal dagen moet wachten en dat dit niet duidelijk was bij de aanvraag. Het kan inderdaad even duren voordat het Spotify Premium account weer wordt terug gezet naar een Free account door Spotify. Pas daarna kan je het weer upgraden. Ik hoop dat je snel gebruik kan gaan maken van Spotify Family

@ahobbel Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken

Reageer