Sticky

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht

3446 reacties

ik wil graag informatie en geregeld hebben dat mijn aan kpn gekoppeld spotify account losgekoppeld wordt en dat ik rechtstreeks kan betalen aan spotify. ik wil niet langer aan kpn gekoppeld zitten met spotify. wat te doen zonder dat ik mijn data op spotify verlies?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@ylootje123 Bedank! Ik zie jouw gegevens in jouw KPN Forum profiel staan. Gelukkig ben je er achtergekomen, wel jammer dat je de afgelopen 5 jaar nog geen account had aangemaakt. Activatiecode is verstuurt naar jouw @kpnmail.nl adres. Veel luister plezier toegewenst!

@sanniesan Wanneer je het Spotify Premium abonnement bij KPN opzegt word jouw Spotify Premium account automatisch omgezet naar een Free account. Je afspeellijsten gaan op deze manier niet verloren.

dank,

maar wat gebeurt er dan technisch? hoe blijven mijn data beschermd en gegarandeerd? hoe weet spotify dat ik aan hen met betalen? ik heb mij nu bij spotify tevens aangemeld maar ik krijg de melding dat betaling verloopt via kpn dus ik ben nog niet echt geholpen met jouw antwoord..

Reputatie 7
Badge +19

dank,

maar wat gebeurt er dan technisch? hoe blijven mijn data beschermd en gegarandeerd? hoe weet spotify dat ik aan hen met betalen? ik heb mij nu bij spotify tevens aangemeld maar ik krijg de melding dat betaling verloopt via kpn dus ik ben nog niet echt geholpen met jouw antwoord..

Technisch wordt de betaling via ons stopgezet en wordt je abonnement omgezet naar Free (gratis). Dat betekent dat je dan reclame tussendoor zult horen en niet meer op je mobiel zult kunnen luisteren. Spotify weet niet dat je aan hun moet betalen, het is een keuze die je maakt om weer Premium rechtstreeks bij Spotify af te nemen en direct daar te betalen. Anders blijft je account op free staan.

Je lijsten en account blijven zoals ze zijn, daar hebben wij geen inzage in en geen invloed op. 

Is het zo duidelijker? 

Hi,

My spotify premium stopped working after extension of my subscription. Can you please sent me a new activation code?

Thanks in advance, 

Spyros Magripis 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +28

Hi @SpyrosMagripis, welcome! I will send you a new activation code. Could you please update your forumprofile with your zipcode + house number, 06-number and customer number? Please let us know if you did, so we can send the code. 

Hallo,
Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd. Van het een op het andere moment werkt mijn Spotify premium niet meer. In de MijnKPN app staat Spotify wel gewoon op actief..

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Angeladevries, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook graag je 06-nummer? Als je hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan sturen we je een nieuwe code toe!

Dit heb ik nu gedaan als het goed is?

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Angeladevries . Dank voor de info.

Ik kom op die postcode een spotify account tegen. Dit account hoort bij een vaste aansluiting en staat op een andere naam (ik vermoed je partner). Om misverstanden te voorkomen, is dat het spotify account waar jij een nieuwe code voor wil hebben?

Hoi @Angeladevries . Dank voor de info.

Ik kom op die postcode een spotify account tegen. Dit account hoort bij een vaste aansluiting en staat op een andere naam (ik vermoed je partner). Om misverstanden te voorkomen, is dat het spotify account waar jij een nieuwe code voor wil hebben?

Ja dat klopt! 

Reputatie 7
Badge +18

@Angeladevries : Duidelijk! Ik heb een nieuwe code gestuurd. Die komt straks binnen op je contact e-mail adres. Mocht je binnen drie uren geen mail hebben, check dan ook even de spam map.

Beste, wij zijn al vele jaren klant bij KPN en hebben KPN alles in 1. Ooit hebben wij in 2013 een inlogcode gehad voor spotify premium gratis bij ons pakket. In die tijd waren wij nogniet zo bezig met muziek via internet en hebben spotify premium niet geactiveerd. Graag ontvang ik van U een nieuwe activatiecode zodat wij alsnog gratis gebruik kunnen maken Vandevelde dienst.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Groeten Adrie van Gaal

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Harry.56, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex

Ik weet niet goed welke gegevens je nodig hebt. Ik hoor graag van je.

Groetjes Harry

Hallo,vraagje..  ik heb Spotify premium maar gebruik het niet, mijn ex gebruikt het wel veel, is het mogelijk mijn account over te zetten van mijn kpn naar haar KPN? Dat zij mijn account krijgt zeg maar? Dan is zij blij en ben ik er vanaf 😅

Groetjes Mark 

Zou ik een nieuwe activatiecode voor spotify premium kunnen krijgen. Ik ben er sinds vandaag opeens uitgekickt en ik kom er niet meer op. Ik kan ook nergens een activatiecode vinden en heb vorige maand mijn abonnement verlengd. Ik las al ergens dat dit probleem vaker voorkomt :).

Groetjes Angelique

Ik heb een Alles in 1 instap, abo, kan ik spotify premium zondrr extra kosten ontvangen

Reputatie 7
Badge +10

@Citanna Nee. Dat zit alleen bij Alles-in-1 Standaard of Premium. Niet bij Instap.

Hallo,

bij het afsluiten van mijn abonnement zou ik gratis Spotify Premium er bij krijgen. Hier heb ik zelf nooit gebruik van gemaakt omdat ik bij een familie lid Spotify had. Nu is het zo dat dát abonnement is opgezegd door mijn familielid. Kan ik nog beroep doen op de code voor gratis Spotify Premium?

Gr Niels

Reputatie 7
Badge +21

@Harry.56, je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij klantnummer mobiel). Hier staat allemaal privé achter en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

@Markvincent, het kan niet van abonnement gewisseld worden maar je kan wel het huidige account laten omzetten naar Free en nieuwe activatiecode aanvragen en die doorsturen. Indien je dat graag wil dan hoor ik het wel, en vul dan meteen jouw gegevens in (net als hierboven).

@Angie88, geen probleem! Vul dan net als de klanten hierboven jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer!

@Citanna, nee bij dat abonnement zat het niet inbegrepen helaas. Wil je Spotify Premium? Dan dien je jouw abonnement om te zetten naar een nieuw KPN Hussel abonnement voor internet en televisie. Let hierbij wel op dat je enkele voordelen kan gaan verliezen die je nu misschien bezit.

@Niels91, indien jouw abonnement in de tussentijd niet gewijzigd is en je nog recht hebt op gratis Spotify Premium dan kan ik een nieuwe activatiecode voor je aanvragen! Om dit te controleren hebben we jouw gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

indien jouw abonnement in de tussentijd niet gewijzigd is en je nog recht hebt op gratis Spotify Premium dan kan ik een nieuwe activatiecode voor je aanvragen! Om dit te controleren hebben we jouw gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

hallo,

ik heb mijn profiel aangepast.

gr

Niels

Reputatie 7
Badge +21

@Niels91, bedankt voor de gegevens. Op jouw adres en klantnummer zie ik een Internet en TV pakket, de opvolger van Alles-in-1. Hierbij zit geen Spotify Premium. Ook bij de mobiele abonnementen zit dit er niet bij inbegrepen helaas. Je kan het wel als extra toevoegen voor € 8,99 per maand. 

Goedemorgen

Ik heb via kpn spotify gratis nu kan ik niet meer inloggen. Ik heb nu 2 abonomenten op het zelfde email adres.  Wat moet ik nu doen

Reputatie 7
Badge +21

@jansen j, dat is niet zo handig! Wat ik voor je kan achterhalen is de gebruikersnaam die je via KPN hebt gekoppeld. Als je de gebruikersnaam weet kan je als het goed is ook weer inloggen of een nieuw wachtwoord aanmaken. Is dat misschien een oplossing voor jou? Dan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel dan willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Ik hoor het graag!

Reageer