Sticky

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht

3424 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Mijn spotify is gekoppeld aan mijn kpn account. Ik ga naar een andere provider en wil graag mijn account loskoppelen van KPN. Wie kan mij vertellen hoe ik moet aanlopen, zonder m’n playlists te verliezen. 

Gr joost

Ha @Joost1665, welkom! Als je je diensten bij KPN opzegt, wordt je account binnen 30 dagen omgezet naar ‘Free’. Je kunt dan via je nieuwe provider (als dit mogelijk is) of via Spotify zelf weer Premium aanvragen. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode via hen waarmee je je dan Free account om kunt zetten naar Premium. 

@Gildelaan ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan gaan we voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +28

Sinds vandaag is mijn spotify ineens geen premium meer, terwijl ik daar wel al jaren voor betaal. Heb onlangs mijn abonnement verlengd. Vanmiddag al contact gehad via chat, zou een activatiecode krijgen maar die heb ik nog niet gehad. Graag hulp.

Hallo @ThomasH92, heb je nog steeds geen code binnen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en als je Premium via je mobiele diensten hebt, ook je 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee. 

Omdat ik dit jaar ineens geen gebruik meer kon maken van Spotify Premium, heb ik via Spotify opnieuw een account aangemaakt voor 9,99 per maand. Nu kom ik er net achter dat Spotify Premium onderdeel is van mijn KPN -abonnement. Dom van mij. Maar hoe kan ik dit rechtzetten? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Dag @Moniek1975 Heb je het nieuwe Spotify-account via ons lopen? Ik kijk graag even mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik wil mijn account voor Spotify wijzigen. Wat moet ik hiervoor doen?

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @Corleone! Als je jouw forumprofiel invult en hier even reageert als je dat gedaan hebt, dan helpen we je hiermee :) 

Graag antwoord over accountwijziging Spotify.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Corleone Wat is precies je vraag en hoe kan ik je mogelijkerwijs helpen? Zet je ook nog even je klantnummer en je mobiele nummer in je profiel? 

Ik heb spotify premium, heb 5 mobiele abonnementen, op hoeveel telefoons heb ik premium?

Reputatie 7
Badge +10

Spotify Premium werkt volgens mij maar op 1 apparaat tegelijk. Heeft u Spotify via KPN? Zoja, bij welk abonnement? Bij het thuis abonnement? Of bij 1 of meerdere van de mobiele abonnementen?

Dag, 
Sinds lange tijd gebruik ik samen met mijn opa spotify vanuit KPN op één account. Echter geniet hij steeds vaker van Spotify, prachtig natuurlijk, maar daardoor wordt het samen luisteren wel lastiger ;)
Het account is gekoppeld aan mijn eigen facebook. Toch zou ik graag dit account splitsen zodat ik zelf voor Spotify ga betalen en mijn eigen account behoud. Voor mijn opa zou het fijn zijn als hij een los account heeft vanuit zijn KPN abonnement. 
Is dit mogelijk? Ik hoor het graag! 

Groeten,
Teun

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +10

Je kunt zelf gewoon een nieuwe Spotify account registreren lijkt me...

Bedankt voor je reactie. Registreren kan uiteraard. Echter moet het nieuwe account aan KPN worden gekoppeld, zodat ik mijn eigen account behoud. 

Reputatie 7
Badge +10

Bedankt voor je reactie. Registreren kan uiteraard. Echter moet het nieuwe account aan KPN worden gekoppeld, zodat ik mijn eigen account behoud. 

Aan wie zn KPN account? Dat van u zelf? Dan kun je dat gewoon regelen in MijnKPN lijkt me. Je moet wel een hussel abonnement hebben. Een 2de Spotify account koppelen aan het abonnement van uw opa kan niet. Er kan maar 1 Spotify account gekoppeld worden.

Bij MijnKPN kan ik niets aanpassen qua spotify account, tenminste heb dit nog niet kunnen vinden. Zelf wil ik mijn eigen account los van KPN, zodat mijn opa een eigen account heeft wél gekoppeld aan KPN. 
Ik wil mijn eigen account houden gezien ik mijn afspeellijsten en voorkeuren wil behouden. 
Alleen het account van mijn opa (wat dus een nieuw account zou zijn) moet dus gekoppeld worden, het bestaande account moet worden ontkoppeld. Ik denk dat dat de juiste oplossing is. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb geen verstand van Spotify, maar kun je die afspeellijsten niet exporteren of backuppen ofzo?

Backuppen/exporteren is mogelijk. Echter betreffen het afspeellijsten met meerdere volgers en persoonlijke luistergeschiedenis die ik graag wil behouden. Vandaar dat ik het account wil omzetten :) 

Reputatie 7
Badge +28

Ha Teun, ik begrijp dat jullie samen een Spotify Premium account gebruiken die gekoppeld is aan jouw Facebook, maar ook aan de vaste diensten van opa? In dat geval kan je het beste een nieuwe activatiecode voor opa aanvragen. Ik kan dit voor jullie doen, als jij je forumprofiel aanvult met zijn postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Hij krijgt dan een nieuwe activatiecode en jouw account wordt omgezet naar Free. Je kunt dan voor je opa een nieuw Spotify account aanmaken en deze koppelen en voor jezelf een Premium abonnement bij Spotify aanschaffen. 

Goede dag, 

Na aantal uur nog geen Spotify activering code ontvangen. Niet in e-mail of SMS berichtje. Na even forum doorzoeken kwam ik ook dit langs: https://campagne.kpn.com/spotify/ maar die werkt op did moment niet. Hoe kan dit opgelost worden? 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Surjendra . Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?  Ik kan je dan een nieuwe code toesturen. :-)

Hoi @Surjendra . Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?  Ik kan je dan een nieuwe code toesturen. :-)

Profiel ingevuld!

@Erwin_ Ik had me profiel ingevuld, is het goed genoeg om het activatie code op te sturen?

spotify ineens offline,al een paar dagen 

ik heb een ab

Reputatie 7
Badge +18

@Surjendra Momenteel is het stukje software wat we hiervoor gebruiken in onderhoud en gaat vanavond weer werken. Ik zal mijn collega vragen om vanavond een nieuwe code naar jou te sturen.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @agacooker . Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 

Wat bedoel je trouwens met offline? kun je niet meer inloggen of is spotify geen premium meer? Alle info is welkom. 

Reageer