Sticky Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht

4969 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ladymandyb. Wij hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode te versturen. Je kan met deze activatiecode een nieuw Spotify Premium account aanmaken en koppelen aan een ander e-mail adres. Dit betekent wel dat je alle afspeellijsten kwijt bent. Als je wilt dat we een nieuwe activatiecode toesturen, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Elsjefiederelsje, ik heb je topic even samengevoegd met het verzameltopic.
Nadat je spotify bij ons opgezegd is duurt het inderdaad ongeveer een maand voordat Spotify deze licentie ook daadwerkelijk intrekt. Heel soms kan dit wat langer duren maar je betaalt er dan gelukkig al niet meer voor. Zodra je spotify weer op Free gezet is door spotify kun je hem weer omzetten.

@Vikash  ik heb me gegevens onder profiel bijgewerkt.

Goedenavond,

Afgelopen maand heb ik mijn abonnement op wat punten gewijzigd.

Spotify premium heb ik wel 'aan' gelaten.

Echter ben ik nu teruggezet naar free…

Diverse pogingen gedaan, o.a. opnieuw inloggen en dergelijk... geen succes..

Kan via de website ook geen activeringscode aanvragen...  (nummer en email niet bekend ???) 

Hoe kom ik weer in mijn Premium account?

Kpn spotify aanmelden lukt wel alleen hij kent mijn inlog niet voor de activatie code.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +29

@Ladymandyb, dank je! Ik heb je huidige account losgekoppeld. Je krijgt binnen een paar uur een sms met een nieuwe activatiecode zodat je een nieuw account Premium kunt maken.

@Mecell, welkom! Het kan bij een wijziging voorkomen dat het onder water wordt gezien als Spotify uit en weer aan. Dan wordt het eerst uitgezet, maar dan heb je ook een nieuwe activatiecode gekregen per sms of e-mail. Die kun je dan gebruiken om de boel weer te activeren. Als je die niet hebt gekregen, geef het even aan. Vul dan ook je forumprofiel in, dan kijken we het hier even na.

@Erik_ ,

Dank voor je reactie.

Heb via de mail/sms geen nieuwe code ontvangen.

In mijnKpn staat premium ook keurig op 'aan'.

Heb mn Forumprofiel even aangepast.

Gr. Marcel

Badge

Mijn schoonouders hadden spotify bij een all-in-one pakket gekregen bij hun abonnement van KPN. Wij gebruikten hun Spotify. Nu willen zij Spotify uit het abonnement, wij willen het account overnemen incl de gemaakte lijsten. Hoe moet dit?

Goedemorgen, mijn Spotify premium is ook omgezet. Als ik een activatiecode aanvraag dan wordt mij e-mail adres niet herkend. Zou je daar naar kunnen kijken, want ik hoop van harte dat ik mijn speellijsten niet opnieuw hoef op te bouwen.

in mijn abonnement heb ik ook Spotify opgenomen.

ik kan Spotify echter niet openen en ik heb geen activeringscode.

Als ik Spotify wil openen krijg ik enkel een zwart scherm.

Bij mijn abbonement zit spotify. Ik heb de code nooit ontvangen. Als ik mijn email invoer om de code op te vragen, dan zegt de site “dit emailadres is niet gevonden”.

Hallo,

Ik heb gisteren Spotify Premium Family gekocht. Nu lees ik op het forum dat ik binnen 3 uur een activatiecode zou moeten ontvangen. Echter, ik heb deze nog steeds niet. Is er misschien iets fout gegaan?

Alvast bedankt!

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Mijn schoonouders hadden spotify bij een all-in-one pakket gekregen bij hun abonnement van KPN. Wij gebruikten hun Spotify. Nu willen zij Spotify uit het abonnement, wij willen het account overnemen incl de gemaakte lijsten. Hoe moet dit?

Hallo @nienkeee Als je schoonouders het account bij ons stopzetten, blijven volgens mij de afspeellijsten nog even bewaard. Het account is gekoppeld aan een mailadres en een wachtwoord. Als je dat hebt kun zelf zelf Spotify Premium aanvragen en de activatiecode gebruiken voor dat account

Bij mijn abbonement zit spotify. Ik heb de code nooit ontvangen. Als ik mijn email invoer om de code op te vragen, dan zegt de site “dit emailadres is niet gevonden”.

Hallo @T.vissers gaan we voor je nakijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Als ik een activeringscode opvraag voor mijn email adres waarop ik ook mijn rekeningen ontvang dan krijg ik als reactie dat dat e-mail adres niet is gevonden. Terwijl ik al jaren spotify premium via KPN heb en ik dit volgens mijn KPN ook nog steeds moet hebben. Kunnen jullie dit aub zo snel mogelijk herstellen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Bart2020, Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +14

Hi @MeijersE, heb je de code inmiddels wél ontvangen?

Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!

Hi @MeijersE, heb je de code inmiddels wél ontvangen?

Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!

Hi Maja,

Ik heb de code helaas nog niet ontvangen. Als het goed is heb ik mijn profiel al aangevuld.

Ik heb Spotify bij mijn abonnement, maar als ik de activatie code aanvraag is mijn emailadres of mijn telefoonnummer niet geldig. Hoe kom ik nu aan een activatie code?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de code helaas nog niet ontvangen. Als het goed is heb ik mijn profiel al aangevuld.

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Je ontvangt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode. :blush:

in mijn abonnement heb ik ook Spotify opgenomen.

ik kan Spotify echter niet openen en ik heb geen activeringscode.

Als ik Spotify wil openen krijg ik enkel een zwart scherm.

Wij hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Ik zie dat je jouw postcode al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Wil je jouw huisnummer ook nog daaraan toevoegen en een berichtje in dit topic willen achterlaten nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb hetzelfde probleem..

Ik heb gratis spotify premium bij mijn account maar heb geen code meer.

Als ik deze wil opvragen met emailadres of telefoonnummer dan werkt dat niet..

Reputatie 7
Badge +12

@SitaK Welkom! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik je een nieuwe activatiecode kan versturen! 

@MeijersE Klopt het dat je ondertussen een activatiecode hebt ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +12

@Hoe-dan Welkom op het forum. 

Zou ook jij voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan ga ik ook voor jou aan de slag! 

Bij het installeren van de Spotify app, krijg ik automatisch de gratis versie en kan niet inloggen met mijn kpn gegevens. En daarmee niet de premium versie installeren.

Reputatie 7
Badge +22

Hi @Koosk, welkom hier. 

Wat bedoel je precies met inloggen met de KPN gegevens? Van KPN krijg je namelijk een code waarmee je een Spotify account Premium kunt maken, nieuw of bestaand. Heb je de code al gebruikt? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 

Reageer