Sticky

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht

2119 reacties

Goedemorgen mij Spotify is vanochtend opeen abrubt opgezegd. Dit is vreemd terwijl ik nog steeds premium klant ben via KPN. Volgens Spotify heeft KPN het account opgezegd erg vreemd. Zouden jullie deze fout kunnen herstellen! Alvast bedankt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb Mijn klantgegevens ingevuld.

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @Dinolima, Je hebt inderdaad Spotfiy Premium bij jouw abonnement. Er is ook al een account voor aangemaakt. Ik stuur je jouw gebruikersnaam in een privébericht. Vervolgens kun je jouw wachtwoord wijzigen op deze pagina. Daarna kun je weer gebruik maken van Spotify Premium met de gebruikersnaam die je destijds al eens hebt aangemaakt. Mocht je Spotify Premium met een ander account/gebruikersnaam willen gebruiken, dan hoor ik graag weer van je.

Hoi @RKamphues, Ik lees dat er al een verzoek voor een nieuwe activatiecode is gedaan. Je ontvangt je nieuwe activatiecode vandaag nog. Als dit niet het geval is, stuur je dan weer een berichtje? Dan zoeken we het uit waarom je de code niet hebt ontvangen.
Goedemiddag ,

bedankt voor de service.

het is gelukt

Dino
Reputatie 7
Badge +17
@Kellyvdelft . Wat vervelend! Ik zoek het graag voor je uit. Kun je je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?
Op dit moment is mijn KPN Spotify nog gekoppeld aan het account van mijn ex vriendin, deze wil ik graag koppelen aan mijn eigen Spotify account. Hoe kan ik dit doen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @GeurtNL! Ik stuur een nieuwe activatiecode op. Het Spotify account van jouw ex wordt omgezet naar Spotify Free. Zij kan vervolgens zelf besluiten of ze een Premium abonnement afsluit (al dan niet via KPN). Met de activatiecode kun jij jouw Spotify account omzetten naar Spotify Premium. De activatiecode ontvang je binnen 3 uur per mail!

@Sjir Dat is mogelijk. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?
@Joran Bedankt! Ik heb de code ontvangen en premium geactiveerd voor mijn account!
Ik heb een Spotify Premium account via SPOTIFY en betaal daar maandelijks voor. Daarnaast heb ik een KPN compleet met eveneens een Spotify Premium. Deze gebruik ik NOG niet maar wil deze wel gaan gebruiken ipv die via SPOTIFY.

Hoe kan ik mijn gegevens en afspeellijsten van het ene SPOTIFY account overzetten naar de KPN Spotify Premium account?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Ha @GerWes, welkom! Je kunt bij Spotify aangeven dat je je Premium abonnement bij hen stop wilt zetten. Zij regelen dan dat je account omgezet wordt naar een Free account. Jij kunt dan (of nu al) je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en evt. je 06-nummer. Je weet wel zeker dat je gratis Spotify Premium hebt bij ons? Dat krijg je namelijk niet per definitie als je Compleet bent, alleen als je een 'oud' Alles-in-1 of Zorgeloos Premium abonnement hebt.
Het lukt niet om mijn activitatie code van spotify aan te vragen. Hij geeft aan dat ik een onjuist telefoonnummer of email adres invoer.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @Ciska de Paauw, Dat komt, omdat je al een activatiecode hebt gehad en hebt geactiveerd. Ik stuur je de gebruikersnaam van je Spotify Premium account in een privébericht. Aan de hand van je gebruikersnaam kun je jouw wachtwoord wijzigen via deze pagina en kun je weer gebruik maken van Spotify Premium. Laat je nog even weten of het gelukt is?
Goedemorgen,
Mijn abonnement is onlangs verlengt en sindsdien werkt mijn Spotify Premium niet meer. Als ik inlog heb ik de free versie. Premium staat in mijn nieuwe abonnement aan, dus daar ligt het niet aan. Spotify lijkt het niet te herkennen.
Kunnen jullie hiernaar kijken?
Alvast bedankt
Gr, Astrid

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Astrid1984, Ik kan hiernaar kijken. Gaat het hierover je mobiele abonnement of over je abonnement van internet en tv? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Wanneer het gaat over je mobiele abonnement, zou je dan jouw 06-nummer achter klantnummer mobiel willen plaatsen?
Hoi marina, het gaat over mobiel, heb het toegevoegd in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +15
@Astrid1984 Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd. Binnen 3 uur ontvang je deze code per sms. Laat je ons weten of het gelukt is?
Het is gelukt, bedankt!
Hallo Kpn,
Ik heb bij ons KPN abonnement ren accountvan Spotify.
Nu weet ik alleen mijn inloggevens niet meer, hoe kan ik hier achter komen?
GroetjesTessa Jansen
Reputatie 7
Badge +27
Hoi @TessaJansen, welkom! Als het alleen het wachtwoord is dat je niet meer weet, dan kun je hier je wachtwoord resetten. Daarvoor heb je dan alleen je gebruikersnaam of e-mailadres nodig.

Als je die ook niet meer weet, vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen wij nakijken welk account je gekoppeld hebt.
Goedemorgen

Ik wil graag Spotify Premium weer activeren, maar kan de code niet opvragen met mijn e-mailadres of telefoonnummer.

Er komt dan de volgende melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."

Kunnen jullie iets voor mij betekenen hierin?

Mvg, Marco

Wij hadden altijd gratis Spotify Premium in ons alles-in-een abonnement van KPN, maar ik zie nu bij het toevallig nalopen van een factuur dat we daar opeens € 8,99 per maand voor betalen. We hebben enige tijd geleden Sneller Internet Buitengebied gekregen (4G modem) en vanaf dat moment wordt er voor Spotify genoemd bedrag in rekening gebracht. Dat is ons toen echter niet verteld en ik vind dat eerlijk gezegd een beetje sneaky van KPN. Naar mijn mening had dat destijds duidelijk door KPN moeten worden aangegeven. Graag zou ik hier een reactie op hebben van KPN.

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen @Marco20190, Welkom hier! Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Aan de hand van deze gegevens kan ik uitzoeken of je nog in aanmerking komt voor Spotify Premium en je een activatiecode sturen. Stuur je hier weer een bericht als je de gegevens hebt ingevuld?
Goedemorgen,

Ik heb alles in gevuld in mijn profiel

mvg Marco
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt @Marco20190, Waarom je geen activatiecode kan aanvragen is mij niet duidelijk. Je hebt Spotify Premium bij jouw abonnement gekozen, waardoor ik je wel een nieuwe activatiecode kan sturen. De code heb ik zojuist aangevraagd voor je en je ontvangt hem vandaag nog per sms. 🙂 Als je nog vragen hebt, stel ze vooral!
Hallo, Ik heb sinds we het nieuwe abonnement hebben ook spotify in het pakket. Echter, ik heb het nog niet geactiveerd en wens het achteraf ook niet te gebruiken.
Nu heb ik het ontkoppeld, betekent dit dan automatisch dat ik er ook niet meer voor betaal?
Zo niet, hoe kan ik spotify uit mijn pakket krijgen? Lijkt er niet op dat we dit zelf kunnen doen, al was me dat wel verteld tijdens het afsluiten......ik hoor het graag, groet Bas

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic

Reageer