Sticky

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht

2489 reacties

Hallo KPN-ers,

Sinds 01-2014 heb ik een alles-in-een abonnement. Ik gebruik Spotify Premium via dit abonnement sinds die tijd.

Mijn Spotify abonnement is destijds omgezet van een betaald abonnement naar free (zodat ik hetzelfde account kon blijven gebruiken). Dit account heb ik aangemeld als premium account via KPN. Zo heb ik jaren geen facturen meer gehad van Spotify.

Echter, sinds 1 Mei 2018 wordt er weer maandelijks een bedrag (9,99 €) afgeschreven voor premium gebruik van Spotify (dit viel me laatst pas op, maar terugzoeken op de credit card gaf dit aan).

Via Spotify kan ik dit bedrag niet achterhalen (de systemen geven daar aan dat ik contact op moet nemen met KPN). Mijn spotify account status online (op spotify.com) geeft aan dat mijn account gekoppeld is aan KPN.

Kunnen jullie achterhalen waarom de facturatie weer gestart is (en die stoppen)?

hartelijke groet,

Ward Jongbloed

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hallo, ik heb mijn spotify gekoppeld aan mijn Facebook account. Ik ben gestopt met Facebook en wil een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord om daar mee in te loggen. Moet ik dan mijn huidige account verwijderen en krijg ik dan een nieuwe activatie code?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @wardjongbloed, Wanneer Spotify iets factureert en afschrijft van jouw bankrekening, is er iets gaande wat los staat van jouw Premium abonnement bij KPN. Hier kunnen wij je niet meehelpen. Vermoedelijk is er een account aan jouw rekeningnummer gekoppeld, die anders is als jouw account bij KPN. Als je niet weet welke, is het moeilijk te herleiden. Heb je aan Spotify gevraagd of ze kunnen zoeken op je rekeningnummer en/of betalingskenmerk? Wanneer ze dit niet kunnen doen en het bedrag is onterecht, kun je de incasso van Spotify Premium storneren. Dan wordt het account die aan jouw rekeningnummer is gekoppeld automatisch stopgezet.

@Jamstraat, Je hoeft je huidige account niet te verwijderen. Wij kunnen je account ontkoppelen van Premium. Je wordt dan teruggezet naar Spotify Free. Je krijgt hierdoor automatisch een e-mail/sms met daarin een nieuwe activatiecode. Deze code kun je gebruiken om te upgraden naar Premium met je nieuwe gebruikersnaam. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit regelen voor je.
Ik heb de gegevens toevoegd.
Reputatie 7
Badge +19
@Jamstraat, Geregeld! Je ontvangt vandaag nog een nieuwe activatiecode per e-mail
Ik wil een ander Spotify account Premium maken. Al mijn gegevens heb ik ingevuld in mijn profiel.

Gr. Hein
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hein68, Je kunt via Spotify.com een nieuw account aanmaken. Als je nog een Spotify Premium account hebt via KPN, kunnen wij je huidige account omzetten naar Spotify Free en je een nieuwe activatiecode sturen voor je nieuwe account. Zou je jouw klantnummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Op dit moment heb je het abonnementsnummer staan bij klantnummer. Het klantnummer van je abonnement kun je vinden op MijnKPN en op je facturen.
Ik had eerder spotify premium bij mijn KPN abonnement , deze werd gebruikt door mijn zoon.
Sinds hij het huis uit is word spotify niet meer gebruikt.
Nu wil ik het zelf weer gaan gebruiken maar ik heb geen code meer.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Hoi @Hein68, Je kunt via Spotify.com een nieuw account aanmaken. Als je nog een Spotify Premium account hebt via KPN, kunnen wij je huidige account omzetten naar Spotify Free en je een nieuwe activatiecode sturen voor je nieuwe account. Zou je jouw klantnummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Op dit moment heb je het abonnementsnummer staan bij klantnummer. Het klantnummer van je abonnement kun je vinden op MijnKPN en op je facturen.

Klantnummer is toegevoegd op profiel. Nieuw account is reeds aangemaakt!
Reputatie 7
Badge +19
@Gjak, Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je regelen.

@Hein68, Een nieuwe activatiecode ontvang je vanavond nog per mail. Daarmee kun je upgraden naar Spotify Premium.
Ik probeer al een tijdje mijn activatie code opnieuw op te vragen, maar de site herkend mijn e-mail adres niet en dan krijg ik mijn code ook niet. Wie kan mij helpen

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
@Gjak, Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je regelen.

@Hein68, Een nieuwe activatiecode ontvang je vanavond nog per mail. Daarmee kun je upgraden naar Spotify Premium.


Super, activatiecode is binnen, ander account is ontkoppeld. Nu nog even wachten tot mijn gratis premium account op 15-9 afloopt, maar dat zal wel goedkomen!
Bedankt voor de snelle service!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hans2015 Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik dit voor je doen.
Kunnen jullie een telefoon nummer doorgeven waar wij gewoon telefonisch contact kunnen opnemen, kunnen we kijken naar een oplossing.

Of jullie brengen alles gewoon weer naar het oude, want de gemaakte afspraken zijn niet nagekomen.
Dan kunnen jullie wel zeggen je bent nu goedkoper uit, maar dit was niet de afspraak die gemaakt is.
En als ik spotify zou kopen, dan had ik wel de family uitvoering genomen, dan hebben wij er allemaal wat aan.
Ik kan zelf de versie die ik getekend hebt niet terug vinden, maar dit is digitaal gegaan.
Maar jullie hebben dit vast nog wel.
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijk groet,
Marchel Chaudron
hoi

ik betaal voor premium maar heb opeens een free account. op mijn kpn betaal ik het gewoon . op nieuw ingelogt en nu doet hij het nog steeds niet

Admin: Bericht samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Marchel Chaudron, ik begrijp dat je liever even met ons belt. Je kan ons altijd bereiken via 0800-0402 En een kopie van het contract moet inderdaad nog wel aanwezig zijn!
@Susan_schreef

ik heb mijn profiel aangevuld. Dank je wel alvast voor de hulp! Groetjes Sanne
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, @Sannejolein! Ik heb bij dezen je Spotify teruggezet naar Free. Je krijgt per mail een nieuwe code, daarmee kun je dan een ander account Premium maken.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi @franky1985, ik heb je bericht even samengevoegd met dit centrale topic. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan kijken wij na waarom Spotify opeens Free is.
Ik wil graag het account van spotify premium wijzigen dat ik bij alles in een kpn heb gekregen.
Mijn spotify premium werkt ook niet meer, terwijl het nog wel in mijn abonnement zit volgens mijnkpn. Vreemd. Vorige keer had ik dit ook al. Dit ook na verlenging van mijn abonnement. Ik heb geprobeerd om een nieuwe activatie code op te vragen, maar dat lukt. Graag hulp

Tel.: ********
Reputatie 7
Badge +20
@NCUS, dat is geen enkel probleem! We ontkoppelen dan je huidige account en je krijgt een nieuwe activatiecode. Hiervoor hebben we wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (indien van KPN)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan gaan we voor je kijken 😉
Wij zijn op vakantie en ineens werkt ons Premium account niet meer. Heel vervelend. We hebben meerdere keren opnieuw ingelogd en zelfs de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wat kunnen we doen??

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 6
Badge +9
Goedemorgen @Juxa!

Wat balen dat je opeens geen Premium meer bent!☹
Kan het zijn dat je je abonnement recentelijk hebt aangepast of verlengd? Dan gebeurt het wel eens dat het account gedeactiveerd wordt.

Zolang Spotify nog in je abonnement zit, kan er een nieuwe activatiecode worden toegestuurd. Dit doe je het snelst telefonisch via 0800-0402 (of 00316 12001200 in het buitenland) of via de chat.
Als je het graag via het forum doet dan zou ik je willen vragen het forum profiel aan te vullen met de postcode, huisnummer en klantnummer, dan kan een van de moderators je een nieuwe activatiecode toesturen. :)

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Ik heb ooit Alles in een Standaard afgesloten met de toezegging dat Spotify dan gratis zou zijn zolang het abonnement loopt. Ik betaal 72 euro in de maand. De nieuwe abo-vorm kost 62,50 per maand, maar zonder Spotify. Ik vind dit een smerig trucje om mij alsnog 10 euro in de maand te laten betalen voor Spotify. KPN komt zn belofte dus niet na. Lekker om zo met je trouwe klanten om te gaan.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reageer