Sticky

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht

4199 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ha @Juxa, welkom! Supervervelend dat het niet meer werkt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inderdaad recht hebt op gratis Spotify Premium. Het lijkt er echter op dat de koppeling niet helemaal juist is. Daarom heb ik een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Die ontvang je binnen 3 uur in de mail. Aan de hand daarvan kan je je account weer koppelen. Excuses voor het ongemak!

@twenteforce, welkom! Goed dat je je vraag hier stelt! Ik heb het antwoord hier wel op: de wens van heel veel klanten was een goedkoper basispakket, waar je dan zelf de door jou gewenste opties bij kunt kiezen. Hier hebben we op ingespeeld door het basispakket te verlagen en de bijbehorende opties apart aan te bieden. De toezegging 'Spotify gratis zolang je abonnement loopt' is nog steeds van toepassing: bij Alles-in-1 Standaard blijft dit gratis. Zodra je je abonnement gaat wijzigen, is dit niet meer van toepassing. Hopelijk heb je zo voldoende informatie!
Jammer dat ik geen reactie krijg.
Reputatie 7
Badge +28
Goed dat je het zegt, @Riepmaarten! Ik heb over je bericht heen gelezen, sorry 😞. Je account is ineens teruggezet naar Free, maar je krijgt meteen een nieuwe code per sms van me. Binnen drie uur heb je die binnen. Excuses voor het ongemak!
Goedemorgen @Juxa!

Wat balen dat je opeens geen Premium meer bent!☹

Kan het zijn dat je je abonnement recentelijk hebt aangepast of verlengd? Dan gebeurt het wel eens dat het account gedeactiveerd wordt.

Zolang Spotify nog in je abonnement zit, kan er een nieuwe activatiecode worden toegestuurd. Dit doe je het snelst telefonisch via 0800-0402 (of 00316 12001200 in het buitenland) of via de chat.
Als je het graag via het forum doet dan zou ik je willen vragen het forum profiel aan te vullen met de postcode, huisnummer en klantnummer, dan kan een van de moderators je een nieuwe activatiecode toesturen. :)

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst


Ik heb een nieuwe activatiecode ontvangen en het probleem is opgelost!! Bedankt voor de snelle reactie.
@Marcia_ Je bent de beste! Super thanks!
Reputatie 7
Badge +28
Haha goeie berichten hier! Veel plezier van!
Ha @Juxa, welkom! Supervervelend dat het niet meer werkt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je inderdaad recht hebt op gratis Spotify Premium. Het lijkt er echter op dat de koppeling niet helemaal juist is. Daarom heb ik een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Die ontvang je binnen 3 uur in de mail. Aan de hand daarvan kan je je account weer koppelen. Excuses voor het ongemak!

@twenteforce, welkom! Goed dat je je vraag hier stelt! Ik heb het antwoord hier wel op: de wens van heel veel klanten was een goedkoper basispakket, waar je dan zelf de door jou gewenste opties bij kunt kiezen. Hier hebben we op ingespeeld door het basispakket te verlagen en de bijbehorende opties apart aan te bieden. De toezegging 'Spotify gratis zolang je abonnement loopt' is nog steeds van toepassing: bij Alles-in-1 Standaard blijft dit gratis. Zodra je je abonnement gaat wijzigen, is dit niet meer van toepassing. Hopelijk heb je zo voldoende informatie!

Beste Marcia,
Dank voor je reactie, maar deze raakt kant nog wal. Hoe kan een basisabonnement goedkoper worden als er een optie afgaat die gratis is? Zeer vreemd verhaal volgens mij.
Groet, Twenteforce
Reputatie 7
Badge +28
Je kunt er meer over lezen in dit topic, twenteforce.
@Erik_ Ik heb het gelezen, maar het voegt voor mij niets toe, qua informatie. Het zou anders zijn als die van 62,50 een lagere snelheid zou hebben bijvoorbeeld. Het pakket wat ik nu heb kost 10 euro meer dan het nieuwe pakket en ik krijg er precies hetzelfde voor.....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @twenteforce, Helaas moeten wij het ook doen met deze informatie/wijzigingen. Een ander antwoord kunnen we jouw niet geven dan de informatie die in het topic over de prijswijzigingen staan. Mocht je daar verder nog vragen over hebben, kun je jouw vragen kwijt in het topic over de prijswijzigingen. Dit topic gaat namelijk over de dienst Spotify Premium.
Hoi @Marina_ jij bent toch echt degene die mijn vraag naar dit topic heeft verhuisd.....
Reputatie 7
Badge +20
Beste,

ik ken mijn inloggegevens niet meer voor mijn premium spotify en wens in te loggen op een ander tablet hoe kan ik dit doen? Alvat bedankt
AngieC

Hallo @AngieC Je bericht was er helaas wat tussendoor geglipt, vandaar m'n late reactie. Ik heb je vraag trouwens verplaatst naar dit algemene topic. Ik kan je account resetten en je een nieuwe activatiecode toesturen. Wil je dat of ben je ondertussen al op een andere manier geholpen? Als ik je nog kan helpen, wil je dan je KPN Forum profiel voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Ik heb bij mijn KPN abonnement een spotify premium lidmaatschap.
Graag wil ik deze graag omzetten naar een ander account, kan dat?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic


Hallo, bedankt voor je reactie, ik heb mijn naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer genoteerd in mijn account profiel, wat mij betreft kunnen jullie het omzetten"
Reputatie 7
Badge +28
Top! Bij dezen heb ik een nieuwe activatiecode per mail voor je aangevraagd. Ik zie dat deze naar je @planet emailadres wordt gestuurd. Binnen drie uur heb je 'm binnen!
Goeden dag
ik heb via jullie gratis spotify premium gekregen ik heb een nieuwe telefoon en wilde daar mijn spotify op zetten. nu krijg ik steeds een melding dat ik offline ben wat ik ook probeer het lukt niet op mijn mobiel en ook niet meer op de andere apparaten waar ik het al op had staan en ook niet op de nieuwe apparaten waar ik het op wil hebben. Willen jullie dit voor mij oplossen?
Mvg Wilfred dekker

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wilfred1982, Welkom hier. Je kunt dus wel inloggen en je ziet dat je gebruik maakt van Spotify Premium, alleen je lijsten zijn offline? Ook op andere apparaten geeft Spotify aan dat je offline bent. Zou je eens een printscreen willen plaatsen van deze melding? Dan kan ik hopelijk wel beoordelen wat er aan de hand is. Zou je daarnaast je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken.
Ik heb gratis Spotify. Ik kan het niet op mijn mobiel en tablet openen zoals op de PC

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @nagtegaalontmoetingen, Kun je jouw vraag toelichten? Je maakt al gebruik van gratis Spotify Premium via je PC. Wanneer je inlogt met hetzelfde account, kun je gebruik maken van Spotify Premium. Wat is het verschil wat je ziet?
Op de mobiel en tablet kom ik op spotify zonder premium en zie ook se aangemaakte lijsten e.d. dis niet.
Ik wil Spotify op een ander toestel gaan gebruiken heb ik dan weer een nieuwe actievatiecode nogid als ik Spotify op mijn oude tablet verwijderd? Ik heb geprobeerd een nieuwe activatiecode aan te vragen maar mijn e-mailadres en telefoonnummer worden niet geaccepteerd.
Hoi @Wilfred1982, Welkom hier. Je kunt dus wel inloggen en je ziet dat je gebruik maakt van Spotify Premium, alleen je lijsten zijn offline? Ook op andere apparaten geeft Spotify aan dat je offline bent. Zou je eens een printscreen willen plaatsen van deze melding? Dan kan ik hopelijk wel beoordelen wat er aan de hand is. Zou je daarnaast je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken.
Ik kan helaas geen printscreen sturen is beveiligd

Hoi @Wilfred1982, Welkom hier. Je kunt dus wel inloggen en je ziet dat je gebruik maakt van Spotify Premium, alleen je lijsten zijn offline? Ook op andere apparaten geeft Spotify aan dat je offline bent. Zou je eens een printscreen willen plaatsen van deze melding? Dan kan ik hopelijk wel beoordelen wat er aan de hand is. Zou je daarnaast je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken.Ik kan helaas geen printscreen sturen is beveiligd

Mij hij stuurt mij een mail om een nieuw wachtwoord te maken maar als ik dat wil stuurt hij mij weer terug en zegt hij deze link is verlopen
Hallo,
onlangs een nieuw abonnement afgesloten met wederom Spotify erbij.

van het een op het andere moment werkt mijn Spotify premium niet meer. Als ik een nieuwe code aanvraag, dan geeft de website aan: invoer onbekend.

In de MijnKPN app staat Spotify wel gewoon op actief


Hallo Forum en Thomas, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb daarentegen wél mijn profiel ingevuld. Graag hulp! Hartelijke groeten, Sheila
Reputatie 7
Badge +28
@nagtegaalontmoetingen: dat klinkt alsof je op je mobiel en tablet inlogt met een ander account. Ik stuur je een privébericht met je gebruikersnaam. Als je daarmee inlogt op de mobiele apparaten moet het goed komen :)

@LeovDriel: je hebt geen nieuwe code nodig. Je hebt een account bij Spotify, en met de activatiecode heb je dat account Premium gemaakt. Je kunt vervolgens met dat account op elk apparaat inloggen. Elk apparaat zal dan Spotify Premium hebben. Wel kun je dan steeds maar één van die apparaten tegelijkertijd gebruiken.

@Wilfred1982: geen probleem! Dan gaan we bij het begin beginnen. Wil je eens met je Spotify gebruikersnaam inloggen op de Spotify website. Eenmaal ingelogd hoor je daar te zien dat je Spotify Premium hebt, met daaronder een blokje met tekst dat zegt dat je dit via KPN hebt. Zie je dat ook terug?

@Sheila35: ik heb je bericht verplaatst naar het verzameltopic. Ik zie alleen in je profiel nog geen gegevens. Het gaat hier echt om je forumprofiel. Wil je die invullen en dat hier aangeven als je dat gedaan hebt?
ik heb het inmiddels opgelost met behulp van Nico

Reageer